Kas gt2876r v gt3071r?/kas turbo suurus omab tähtsust?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Kas gt2876r v gt3071r?/kas turbo suurus omab tähtsust?

Postitus Postitas onesuspect »

Pange siia siis oma arvamus kumb oleks parem(otstarbekam) valik.
gt2876r t25 flants ar .70 .86 ja gt3071r t25 .71 .86. mõlemad siis garrett-ti toodang.
Eesmärk on kiire spool up ja võimalikult väike lag. Läheb 2L mootori peale.
Kui on vaja muid spece siis võin need ka lisada!
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

kas sa viga ei ole teinud valiku kirjutamisel?

samuti on puudu võimsuse soov
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Postitus Postitas onesuspect »

gt2876r gt3071r
soov ......350hp
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mida väiksem turbiini trim seda kiirem spool-up, vähemalt seda ütleb minu loogika ja ka kogemus.
350hp jaoks peaks ju GT2860RS-ist ka küll olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

onesuspect kirjutas:gt2876r gt3071r
soov ......350hp
sellepärast ka täpsustasin kas tegu veaga (või on saadaval need kaks väga odava hinnaga?)


2876- ebanormaalselt suur kompressor väikese turbiini küljes- minumeelest eriti väärakas valik




3071-väiksem kompressor ja suurem turbiin võrreldes eelmisega.
pluss neid tehakse 0,5 ar ga mitte ,71 see pigem comp inducer dia

ma ei paneks kumbagi 350 hj saavutamiseks (kui eesmärk on kiire spool up ja võimalikult väike lag )


ma veel saaks aru 2871 ja kuni 400hp
või
3076 ja rohkem sinna 500 hp poole
viimase puhul kindlasti tuleks arvestada suurema lagiga



kuni 350hj pane gt-rs
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... _sheet.htm

siit lehelt on näha et minu pakutud variante on kah veel päris mitmes variatsioonis. olenevalt vajadusest saab kasutada suurema või väiksema induceri ja exduceriga kompressoreid ja turbiine. lisaks veel kuuma koja ar
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mul läheb gt2876r ca18det külge. Ise ei valinud, aga eelmine omanik "jk" uuris kaarte jms päris pikalt enne otsustamist. Ütles veel, et dragracingu jaoks võiks veel suurema võtta, aga rinka ja tänava peal peaks sellega olema kasutatavat powerit rohkem.
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.

On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Astrona kirjutas:Mul läheb gt2876r ca18det külge. Ise ei valinud, aga eelmine omanik "jk" uuris kaarte jms päris pikalt enne otsustamist. Ütles veel, et dragracingu jaoks võiks veel suurema võtta, aga rinka ja tänava peal peaks sellega olema kasutatavat powerit rohkem.
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.

On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on :)
IMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

minu kogemus siis jah GT2876R'iga
kindlasti viin tähelepanu sellele mis garrett oma kodukal selel turbo kohta kirjutab "not recomenned for regular street use" v midagi sarnast
ei ole päris kindel miks nii, aga ilmselt seetõttu ikka et ta nii suur hübriid nagu patrik mainis!!

Vaakumist välja tuleb ta 2k juures ja 0,6 bar juures sain dynos ~230hp rattast ja 330nm väänet rattast(päris täpselt ei mäleta enam)

Võimalik et antud turbo eluiga on lyhem kui "tavalistel"
Minu oma on T3 housinguga muidu! Seal garreti kodukal on neid 2tk ja mul se teine variant ehk sutsu parema mapiga...
Kui sa soovid jah 350 hp siis vbl gt28rs, aga süües kasvab isu... :)
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

minumeelest eriti väärakas valik
tänavale see ei kõlba ju eriti.
ja kui võistlusteks siis valiks suurema kuuma poolega-3076, sest milleks takistada nii meeletult väljalaset? t25 korpusega oli tema valik ju
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

tuletan meelde et see on puhtalt minu arvamus

Postitus Postitas patrik »

Astrona kirjutas:Mul läheb gt2876r ca18det külge. Ise ei valinud, aga eelmine omanik "jk" uuris kaarte jms päris pikalt enne otsustamist. Ütles veel, et dragracingu jaoks võiks veel suurema võtta, aga rinka ja tänava peal peaks sellega olema kasutatavat powerit rohkem.
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.

On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on :)
ma ei tea mida tänaval teha tänaval setupiga mis alles 5k pealt laulma hakkab, ma ei oska seda paremini kui väärakas nimetada
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

IMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
_________________
kui teil olid ühesugused autod ( ma ei ole kursis) siis on sellel autol, mis sõidab 1,3 baariga sama kõvasti kui teine 0,8 baariga, midagi väga halvasti

ma arvan et point on selles et vähesed on saanud sõita sellise setupiga mis on korralikult balansis, sellest ka niipalju väärarvamusi.
kevadel peaks võtma ja tegema kellegile teist ühe testisõidu. siis saate aru mis tänaval tõeliselt hea on
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

patrik kirjutas:
minumeelest eriti väärakas valik
tänavale see ei kõlba ju eriti.
ja kui võistlusteks siis valiks suurema kuuma poolega-3076, sest milleks takistada nii meeletult väljalaset? t25 korpusega oli tema valik ju
Kas see takistuse kohta on mingit tõendust kah?
Ise turbovõhikuna arvaks, et las takistab ehk las turbiin teeb tööd, kuna gaasid ei puhu aeglaselt läbi suure turbiini ja kui ei meeldi, eks siis hoiab wastegate'i lahti :)

Peaks auto taha panema kleepsu "patrik: "Väärakas turbo valik"" :D
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

patrik kirjutas:
IMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
_________________
kui teil olid ühesugused autod ( ma ei ole kursis) siis on sellel autol, mis sõidab 1,3 baariga sama kõvasti kui teine 0,8 baariga, midagi väga halvasti

ma arvan et point on selles et vähesed on saanud sõita sellise setupiga mis on korralikult balansis, sellest ka niipalju väärarvamusi.
kevadel peaks võtma ja tegema kellegile teist ühe testisõidu. siis saate aru mis tänaval tõeliselt hea on
patrik kuidas sa seda väidad?
kui on 2 x2L mootoriga autot
1 on gt28rs ja teisel gt2876r mis on PALJU tootlikum, siis kuidas saaksid nad samamoodi käituda?
minu turbo on 0,8bar juures sama efektiivne kui gt28rs 1,3bar juures, mis siin imestada siis et auot yhte moodi liikusid? :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kuuno kirjutas:
patrik kirjutas:
IMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
_________________
kui teil olid ühesugused autod ( ma ei ole kursis) siis on sellel autol, mis sõidab 1,3 baariga sama kõvasti kui teine 0,8 baariga, midagi väga halvasti

ma arvan et point on selles et vähesed on saanud sõita sellise setupiga mis on korralikult balansis, sellest ka niipalju väärarvamusi.
kevadel peaks võtma ja tegema kellegile teist ühe testisõidu. siis saate aru mis tänaval tõeliselt hea on
patrik kuidas sa seda väidad?
kui on 2 x2L mootoriga autot
1 on gt28rs ja teisel gt2876r mis on PALJU tootlikum, siis kuidas saaksid nad samamoodi käituda?
minu turbo on 0,8bar juures sama efektiivne kui gt28rs 1,3bar juures, mis siin imestada siis et auot yhte moodi liikusid? :)
Tegemist siis kuuno hyundai'ga ja minu fiat'iga. Ühtseks võiks pidada ainult kubatuuri nende autode puhul. Kõik muu ju täiesti erinev... erinevad mootorid jne. Pealegi kuuno auto seadistatud korralikult ja minul vaid chip mõeldud stock auto jaoks. See oli abstraktne võrdlus, aga tõesti kuuno auto 0.8bar'i ja minu auto 1.3bar'iga liikusid kõrvuti.

Ma ei väitnud absoluutse tõe ja puhta kullana, et üks turbo võrreldes teisega selliste boosti numbritega autosid liigutama peaks. Konkreetselt kahe auto võrdlus millel üks juhtumisi kasutas GT2860RS turbiini ja teine GT2876R'i.
Viimati muutis Ragnar, 21.01.2008 11:29, muudetud 1 kord kokku.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta