Kas gt2876r v gt3071r?/kas turbo suurus omab tähtsust?
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Kas gt2876r v gt3071r?/kas turbo suurus omab tähtsust?
Pange siia siis oma arvamus kumb oleks parem(otstarbekam) valik.
gt2876r t25 flants ar .70 .86 ja gt3071r t25 .71 .86. mõlemad siis garrett-ti toodang.
Eesmärk on kiire spool up ja võimalikult väike lag. Läheb 2L mootori peale.
Kui on vaja muid spece siis võin need ka lisada!
gt2876r t25 flants ar .70 .86 ja gt3071r t25 .71 .86. mõlemad siis garrett-ti toodang.
Eesmärk on kiire spool up ja võimalikult väike lag. Läheb 2L mootori peale.
Kui on vaja muid spece siis võin need ka lisada!
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Mida väiksem turbiini trim seda kiirem spool-up, vähemalt seda ütleb minu loogika ja ka kogemus.
350hp jaoks peaks ju GT2860RS-ist ka küll olema.
350hp jaoks peaks ju GT2860RS-ist ka küll olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sellepärast ka täpsustasin kas tegu veaga (või on saadaval need kaks väga odava hinnaga?)onesuspect kirjutas:gt2876r gt3071r
soov ......350hp
2876- ebanormaalselt suur kompressor väikese turbiini küljes- minumeelest eriti väärakas valik
3071-väiksem kompressor ja suurem turbiin võrreldes eelmisega.
pluss neid tehakse 0,5 ar ga mitte ,71 see pigem comp inducer dia
ma ei paneks kumbagi 350 hj saavutamiseks (kui eesmärk on kiire spool up ja võimalikult väike lag )
ma veel saaks aru 2871 ja kuni 400hp
või
3076 ja rohkem sinna 500 hp poole
viimase puhul kindlasti tuleks arvestada suurema lagiga
kuni 350hj pane gt-rs
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... _sheet.htm
siit lehelt on näha et minu pakutud variante on kah veel päris mitmes variatsioonis. olenevalt vajadusest saab kasutada suurema või väiksema induceri ja exduceriga kompressoreid ja turbiine. lisaks veel kuuma koja ar
siit lehelt on näha et minu pakutud variante on kah veel päris mitmes variatsioonis. olenevalt vajadusest saab kasutada suurema või väiksema induceri ja exduceriga kompressoreid ja turbiine. lisaks veel kuuma koja ar
Mul läheb gt2876r ca18det külge. Ise ei valinud, aga eelmine omanik "jk" uuris kaarte jms päris pikalt enne otsustamist. Ütles veel, et dragracingu jaoks võiks veel suurema võtta, aga rinka ja tänava peal peaks sellega olema kasutatavat powerit rohkem.
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.
On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.
On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on

IMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.Astrona kirjutas:Mul läheb gt2876r ca18det külge. Ise ei valinud, aga eelmine omanik "jk" uuris kaarte jms päris pikalt enne otsustamist. Ütles veel, et dragracingu jaoks võiks veel suurema võtta, aga rinka ja tänava peal peaks sellega olema kasutatavat powerit rohkem.
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.
On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
minu kogemus siis jah GT2876R'iga
kindlasti viin tähelepanu sellele mis garrett oma kodukal selel turbo kohta kirjutab "not recomenned for regular street use" v midagi sarnast
ei ole päris kindel miks nii, aga ilmselt seetõttu ikka et ta nii suur hübriid nagu patrik mainis!!
Vaakumist välja tuleb ta 2k juures ja 0,6 bar juures sain dynos ~230hp rattast ja 330nm väänet rattast(päris täpselt ei mäleta enam)
Võimalik et antud turbo eluiga on lyhem kui "tavalistel"
Minu oma on T3 housinguga muidu! Seal garreti kodukal on neid 2tk ja mul se teine variant ehk sutsu parema mapiga...
Kui sa soovid jah 350 hp siis vbl gt28rs, aga süües kasvab isu...
kindlasti viin tähelepanu sellele mis garrett oma kodukal selel turbo kohta kirjutab "not recomenned for regular street use" v midagi sarnast
ei ole päris kindel miks nii, aga ilmselt seetõttu ikka et ta nii suur hübriid nagu patrik mainis!!
Vaakumist välja tuleb ta 2k juures ja 0,6 bar juures sain dynos ~230hp rattast ja 330nm väänet rattast(päris täpselt ei mäleta enam)
Võimalik et antud turbo eluiga on lyhem kui "tavalistel"
Minu oma on T3 housinguga muidu! Seal garreti kodukal on neid 2tk ja mul se teine variant ehk sutsu parema mapiga...
Kui sa soovid jah 350 hp siis vbl gt28rs, aga süües kasvab isu...

tuletan meelde et see on puhtalt minu arvamus
ma ei tea mida tänaval teha tänaval setupiga mis alles 5k pealt laulma hakkab, ma ei oska seda paremini kui väärakas nimetadaAstrona kirjutas:Mul läheb gt2876r ca18det külge. Ise ei valinud, aga eelmine omanik "jk" uuris kaarte jms päris pikalt enne otsustamist. Ütles veel, et dragracingu jaoks võiks veel suurema võtta, aga rinka ja tänava peal peaks sellega olema kasutatavat powerit rohkem.
Arvan ise et ta tuleb juba enne 3000 vaakumist välja ja 5K juures hakkavad kepsud laulma.
On jah ebaharilikult suur külm ja väike kuum pool, aga see veel ei tähenda et ta väärakas on
kui teil olid ühesugused autod ( ma ei ole kursis) siis on sellel autol, mis sõidab 1,3 baariga sama kõvasti kui teine 0,8 baariga, midagi väga halvastiIMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
_________________
ma arvan et point on selles et vähesed on saanud sõita sellise setupiga mis on korralikult balansis, sellest ka niipalju väärarvamusi.
kevadel peaks võtma ja tegema kellegile teist ühe testisõidu. siis saate aru mis tänaval tõeliselt hea on
Kas see takistuse kohta on mingit tõendust kah?patrik kirjutas:tänavale see ei kõlba ju eriti.minumeelest eriti väärakas valik
ja kui võistlusteks siis valiks suurema kuuma poolega-3076, sest milleks takistada nii meeletult väljalaset? t25 korpusega oli tema valik ju
Ise turbovõhikuna arvaks, et las takistab ehk las turbiin teeb tööd, kuna gaasid ei puhu aeglaselt läbi suure turbiini ja kui ei meeldi, eks siis hoiab wastegate'i lahti

Peaks auto taha panema kleepsu "patrik: "Väärakas turbo valik"" :D
patrik kuidas sa seda väidad?patrik kirjutas:kui teil olid ühesugused autod ( ma ei ole kursis) siis on sellel autol, mis sõidab 1,3 baariga sama kõvasti kui teine 0,8 baariga, midagi väga halvastiIMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
_________________
ma arvan et point on selles et vähesed on saanud sõita sellise setupiga mis on korralikult balansis, sellest ka niipalju väärarvamusi.
kevadel peaks võtma ja tegema kellegile teist ühe testisõidu. siis saate aru mis tänaval tõeliselt hea on
kui on 2 x2L mootoriga autot
1 on gt28rs ja teisel gt2876r mis on PALJU tootlikum, siis kuidas saaksid nad samamoodi käituda?
minu turbo on 0,8bar juures sama efektiivne kui gt28rs 1,3bar juures, mis siin imestada siis et auot yhte moodi liikusid?

Tegemist siis kuuno hyundai'ga ja minu fiat'iga. Ühtseks võiks pidada ainult kubatuuri nende autode puhul. Kõik muu ju täiesti erinev... erinevad mootorid jne. Pealegi kuuno auto seadistatud korralikult ja minul vaid chip mõeldud stock auto jaoks. See oli abstraktne võrdlus, aga tõesti kuuno auto 0.8bar'i ja minu auto 1.3bar'iga liikusid kõrvuti.Kuuno kirjutas:patrik kuidas sa seda väidad?patrik kirjutas:kui teil olid ühesugused autod ( ma ei ole kursis) siis on sellel autol, mis sõidab 1,3 baariga sama kõvasti kui teine 0,8 baariga, midagi väga halvastiIMHO spoolis see turbo sama kiiresti Kuuno auto peal kui minu GT2860RS ja autod liikusid gaas põhjas kõrvuti minul 1.3bar boosti ja Kuuno autol 0.8bar'i... oleksin ma teadnud, et see nii hea turbo on siis ma poleks GT2860RS'i alguses ostnudki.
_________________
ma arvan et point on selles et vähesed on saanud sõita sellise setupiga mis on korralikult balansis, sellest ka niipalju väärarvamusi.
kevadel peaks võtma ja tegema kellegile teist ühe testisõidu. siis saate aru mis tänaval tõeliselt hea on
kui on 2 x2L mootoriga autot
1 on gt28rs ja teisel gt2876r mis on PALJU tootlikum, siis kuidas saaksid nad samamoodi käituda?
minu turbo on 0,8bar juures sama efektiivne kui gt28rs 1,3bar juures, mis siin imestada siis et auot yhte moodi liikusid?
Ma ei väitnud absoluutse tõe ja puhta kullana, et üks turbo võrreldes teisega selliste boosti numbritega autosid liigutama peaks. Konkreetselt kahe auto võrdlus millel üks juhtumisi kasutas GT2860RS turbiini ja teine GT2876R'i.
Viimati muutis Ragnar, 21.01.2008 11:29, muudetud 1 kord kokku.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm