Lada 2106 Turbo -udune-ivar-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

seda riista tahaks oma silmaga sõitmas näha, päris äge.

Vaatasin, et sul koonus on täpselt turbo kuuma osa kõrval, viska mingi eraldusplaat või midagi vahele sinna, detonatsiooni oht on kõvasti väiksem kohe ja ma usun, et isegi tuntav vahe minekus.

Kõva projekt 5+
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Filter enam seal ei asu. Õhuvõtt on tiiva sees. Lk5 on ka piltidelt näha.

Mootori kohta niipalju, et ülemine ots läks ikka paremaks küll. Käiguvahetused on paras nüüd umbes 500 pööret kõrgemal teha.
Nukkvõll on ikka see sama. Sisselase/väljalase 245 kraadi ja klapikattuvust 27 kraadi. Praegu seadistatud täpselt keskele, aga selle keerab vast mingi aeg 5-10 kraadi hilisemaks.

Madalatel pööretel veab veel täitsa talutavalt. Käiguühtlus läks küll halvemaks.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nüüd ka põhjus teada. Silindrite surved olid 4, 8, 8, 6. Oleks pidanud enne klapid üle kontrollima ikka. Aga noh, kiire oli ja lootsin, et ehk väga hull ei ole.
valmar86
Postitusi: 3
Liitunud: 12.01.2008 23:45
Asukoht: Tartu
Kontakt:

--

Postitus Postitas valmar86 »

Aga kui aus olla siis palju see umbes maksma võis minna??
Volly
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kaane vahetus? 5000.- oli kaane hind ja uus tihend maksis 100.
valmar86
Postitusi: 3
Liitunud: 12.01.2008 23:45
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas valmar86 »

Seda ka jah.. aga palju kogu selle auto peale läinud on praeguse seisuga??
See on ikka päris suur ettevõtmine Ja see on ikka päris lahe asi.::D Ilus vaadata..:D Jätka smas vaimus.:D
Volly
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Ei ole arvestust pidand. Aga noh, sõitvale autole läheks praeguse süsteemi tegemine juppide poolest maksma umbes 10000kr, ma arvan.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Käisime dünos täna. 181hj ja 252nm rattast (208hj, 290nm mootorist). Teise ja kolmanda tõmbe graafikud on siin.

Maksimaalne moment on täitsa hea kohapeal, ainult et lõpp vajub mingil põhjusel liiga kiiresti ära.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

vaadates graafikut, ja natuke kuu seisu kah :D
siis tasuks vast mõelda korraliku mootorijuhtimise peale?
Saad segud paika ja arvatavasti ka graafiku vähe lamedamaks.
Lisaks arvatavasti nii mõnedki jõud juurde...

Aga lada mootori kohta väga proo :)
rohkemgi, kui mu 2.5 vabalthingav bemm :D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Pärast autoga sõitma minnes tuli veel üks pisiasi välja. Nimelt gaasipedaal tundus liialt pehme ja selgus, et pedaali põhja lüües ei läinud siiber täielikult lahti (trossipinguti järgi andnud vm). Kas see juhtus dünomise ajal või hiljem, ei tea aga põhimõtselt võiks see momendilangust seletada küll.

Praegu veel korda ei teind. Peaks mingi aeg rõhunäidiku otse kollektorisse ühendama ja vaatama, kas mõjutab. Hetkel võtab rõhu näidu vahetult enne siibrit.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

äkki ikkagi megasquirt v3? :P
Võin teha ühe VägaHea hinna :badgrin:


kui huvi, saada meil.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Väga hea tulemus. Soovin edu ja vastupidavust, et mootor laiali ei läheks.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Ei usu mina, et megasquirt siin veel imetegusid teeks. Ökonoomsemaks saaks kindlasti - aga pole hullu :). Pigem sisse/väljalaske geomeetria süüdi selles, et lõpp ära kaob. Väljalase algab ju originaal malmkollektoriga, kanalid imepeenikesed. Sisselase küll jäme aga k*t seda teab, mis keerised ja pöörised seal õhuvoolu võivad takistada.

Sai praegu rõhk 0.5 peale langetatud niisama kulgemiseks. Käigukast kuidagi häälekaks läinud koormuse all..
noottaur
Postitusi: 15
Liitunud: 21.03.2008 20:25
Asukoht: Saaremaa

Kapotialune

Postitus Postitas noottaur »

Kapotialune ikka mõnusalt täis :-D
Kaaluvõit = kiirem sõit!
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Väljalaske kolle nüüd kah uus tehtud, natuke sujuvam ja jämedamate torudega. Saab ehk mõne hobese veel juurde.

Kahjuks pilti veel pole, aga vana nägi välja selline:
Pilt
Suletud