aga mina lugesin kuskilt eelnevatest postidest et: loodame, et 400+ päeva ei kulu, seega tundub, et võibki vähemaga hakkama saada
selliseid aegu pead järgmisel aastal sõitma - et kiivri alt juuksed lehvima hakkaks!
Palju edu!
Ja ära siis neid naiselikke kleepse unusta, nendega saab veel pulli
Markel
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kone Tundub igatahes ,et hakkab nagu vaikselt sinna õigesse suunda jooksma. Mis käigukasti ja sidurit kasutad. Kusjuures uskumatu ,aga näiteks uuemas S4 käikari (2.7 V6 Biturbo) saadi pingis 472hj rattast s2 väga kenasti käima. Siiani on vastu ka pidanud. Mäletad käisin veel küsimas ,ega sa ei tea kust sellist kasti saab
tmac kirjutas:Kone Tundub igatahes ,et hakkab nagu vaikselt sinna õigesse suunda jooksma. Mis käigukasti ja sidurit kasutad. Kusjuures uskumatu ,aga näiteks uuemas S4 käikari (2.7 V6 Biturbo) saadi pingis 472hj rattast s2 väga kenasti käima. Siiani on vastu ka pidanud. Mäletad käisin veel küsimas ,ega sa ei tea kust sellist kasti saab
No olen üsnagi kindel et ka praegune kasti ei saa takistuseks sellele autole. Uuem S4 kasutab 6 käigulist 01E kasti (sama näiteks mis vanemal S6/s4 jms) Need on piisavalt tugevad et roppu valu taluda korralik hooldus on vajalik ainult. Näiteid laiast maailmast on ju väga palju.Muidugi jah suure jõuga pole töökindlus enam see mis olema peab ja korralikult pähe andes ikka aeg-ajalt vaja kasti ülekäia (audi puhul just lülitus mehhanism st sünkrod,lülitusmuhvid,hoovastik).
Muidu jah, jääme numbreid ootama.