turbo ja automaatkast

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

turbo ja automaatkast

Postitus Postitas Miq »

Kui lisada vabalthingavale automaatkastiga autole turbo, mis juhtub? Kas saab jõulisaga hakkama? mis on kõigetõenaolisem katki minema? Mis juhtus Partiku 325 automaatkastiga?

M.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ja ei teagi keegi automaatkastidest midagi?
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

mis juhtub vabalthingava mootoriga kui panna turbo? kas kestab või lendab laiali?

Ühest vasust pole. Oleneb mootorist ja samamoodi oleneb kastist. Samuti ka sellest kui suur see jõulisa on(5hj või 500hj).

Konkreetsele küsimusele konkreetne vastus.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mind konkreetsetlt huvitab kast, ning mis seal on nõrgimaks lüliks? Patriku teemat bmw-foorumis tuhnisin, siis lugeisn välja, et kast iseenesest peaks kestma(on see sama kast ju bmw V12 mootori otsas otsas) erinevus(ehk siis nõrkuse põhjus) peaks, siis olema juht-hüdraulikas.
Näide:
ENNE Turbot: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv

Meeletu libisemine! :?
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Mina uuriks: http://www.tqhq.ee/
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

minul on turbo ja automaat kastuto... eriti küll ei kurda... kuid mul on need omavahel ühendattud juba tehasest
Pilt
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Aigo kirjutas:minul on turbo ja automaat kastuto... eriti küll ei kurda... kuid mul on need omavahel ühendattud juba tehasest
:kill
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Miq kirjutas:mind konkreetsetlt huvitab kast, ning mis seal on nõrgimaks lüliks? Patriku teemat bmw-foorumis tuhnisin, siis lugeisn välja, et kast iseenesest peaks kestma(on see sama kast ju bmw V12 mootori otsas otsas) erinevus(ehk siis nõrkuse põhjus) peaks, siis olema juht-hüdraulikas.
Näide:
ENNE Turbot: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv

Meeletu libisemine! :?
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Eestis vaevalt et keegi sellele rahuldavat vastust suudab anda, veelvähem midagi teha et asi peaks. Ei saada ka niisama bmw automaatkastide remondiga hakkama.
http://www.btcf.fi/forum/
sealt jäi silma ühe 325TDS'i projekti juures automaatkasti tugevdamine. Kui õigesti mäletan siis kastivana andis garantii 500+NM peale
Head otsimist.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Ma pole veel otsustanud kus ma enda kasti ja kas lasen tugevdada.
Originaalis peaks 400 NM kinni pidama või kui võtaks teise mudeli siis 550 NM. Netis siin teadjad mehed räägivad, et kõrgematel pööretel ei ole ka 750 NM probleem. Mul aga arendab kuskil 800 NM kuskil 2500 rpmi juurest nii, et vaja mõtlema hakata.

Soomes pidid mehad 30-40EEK kilo eest MB kaste tegema mis praegu ka üle 1000 Nm autodel kenasti vastu peavad ja tagasildasid lõhuvad. Kas nad ka teisi mudeleid teevad - pole aimugi.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

masuudipress?

800NM@2500 pööret on muidugi täpselt see mis kõik väntvõllist tagapool oleva tahab väga ära lõhkuda. Oleks kõrgematel pööretel siis tõesti võiks selle teise käigukasti peale lootma ju jääda.

Ega seal soomeski neid tegelasi ülemäära palju ei ole. Kui nemad selle konkreetsega ei tegele siis teavad vähemalt kes teeb. Loodan et jõuad otsusele mida teha või millega riskida


terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Press ikka, aga õhku pressin silindritesse ja bensiini süütan sellega.
erikred kirjutas:masuudipress?

altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

marten28 kirjutas:Press ikka, aga õhku pressin silindritesse ja bensiini süütan sellega.
erikred kirjutas:masuudipress?

Miks nii tagasihoidlik? ammu oleks aeg foorumisse teema teha kangest kompressor loomast :-D
Vasta