turbo ja automaatkast
turbo ja automaatkast
Kui lisada vabalthingavale automaatkastiga autole turbo, mis juhtub? Kas saab jõulisaga hakkama? mis on kõigetõenaolisem katki minema? Mis juhtus Partiku 325 automaatkastiga?
M.
M.
mind konkreetsetlt huvitab kast, ning mis seal on nõrgimaks lüliks? Patriku teemat bmw-foorumis tuhnisin, siis lugeisn välja, et kast iseenesest peaks kestma(on see sama kast ju bmw V12 mootori otsas otsas) erinevus(ehk siis nõrkuse põhjus) peaks, siis olema juht-hüdraulikas.
Näide:
ENNE Turbot: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv
Meeletu libisemine!
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Näide:
ENNE Turbot: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv
Meeletu libisemine!

Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Mina uuriks: http://www.tqhq.ee/Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
Eestis vaevalt et keegi sellele rahuldavat vastust suudab anda, veelvähem midagi teha et asi peaks. Ei saada ka niisama bmw automaatkastide remondiga hakkama.Miq kirjutas:mind konkreetsetlt huvitab kast, ning mis seal on nõrgimaks lüliks? Patriku teemat bmw-foorumis tuhnisin, siis lugeisn välja, et kast iseenesest peaks kestma(on see sama kast ju bmw V12 mootori otsas otsas) erinevus(ehk siis nõrkuse põhjus) peaks, siis olema juht-hüdraulikas.
Näide:
ENNE Turbot: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwstock.wmv
PÄRAST: http://home.mchsi.com/%7Ej.roal/bmwturbo.wmv
Meeletu libisemine!![]()
Kas mõni vähe paremini automaatkaste tundev isik oskab kommenteerida, millest see tuleneb ja mida selle vastu saab teha?
http://www.btcf.fi/forum/
sealt jäi silma ühe 325TDS'i projekti juures automaatkasti tugevdamine. Kui õigesti mäletan siis kastivana andis garantii 500+NM peale
Head otsimist.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Ma pole veel otsustanud kus ma enda kasti ja kas lasen tugevdada.
Originaalis peaks 400 NM kinni pidama või kui võtaks teise mudeli siis 550 NM. Netis siin teadjad mehed räägivad, et kõrgematel pööretel ei ole ka 750 NM probleem. Mul aga arendab kuskil 800 NM kuskil 2500 rpmi juurest nii, et vaja mõtlema hakata.
Soomes pidid mehad 30-40EEK kilo eest MB kaste tegema mis praegu ka üle 1000 Nm autodel kenasti vastu peavad ja tagasildasid lõhuvad. Kas nad ka teisi mudeleid teevad - pole aimugi.
Originaalis peaks 400 NM kinni pidama või kui võtaks teise mudeli siis 550 NM. Netis siin teadjad mehed räägivad, et kõrgematel pööretel ei ole ka 750 NM probleem. Mul aga arendab kuskil 800 NM kuskil 2500 rpmi juurest nii, et vaja mõtlema hakata.
Soomes pidid mehad 30-40EEK kilo eest MB kaste tegema mis praegu ka üle 1000 Nm autodel kenasti vastu peavad ja tagasildasid lõhuvad. Kas nad ka teisi mudeleid teevad - pole aimugi.
masuudipress?
800NM@2500 pööret on muidugi täpselt see mis kõik väntvõllist tagapool oleva tahab väga ära lõhkuda. Oleks kõrgematel pööretel siis tõesti võiks selle teise käigukasti peale lootma ju jääda.
Ega seal soomeski neid tegelasi ülemäära palju ei ole. Kui nemad selle konkreetsega ei tegele siis teavad vähemalt kes teeb. Loodan et jõuad otsusele mida teha või millega riskida
terv
erich
800NM@2500 pööret on muidugi täpselt see mis kõik väntvõllist tagapool oleva tahab väga ära lõhkuda. Oleks kõrgematel pööretel siis tõesti võiks selle teise käigukasti peale lootma ju jääda.
Ega seal soomeski neid tegelasi ülemäära palju ei ole. Kui nemad selle konkreetsega ei tegele siis teavad vähemalt kes teeb. Loodan et jõuad otsusele mida teha või millega riskida
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech