Mitsubishi Evo VIII 2005 - Paap
- Cypress Hill
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18.07.2005 22:44
- Asukoht: Muraste
Mine käi Muraka juures ja ta räägib. Niisama saab rõhku tõsta, kuid oli vist 1,0bar-ni, siis on "plokk peal".
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
www.silberauto.ee
- Cypress Hill
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18.07.2005 22:44
- Asukoht: Muraste
No Murakas tõstab natsa rõhku, nii, et controller tööle ei hakkaPaap kirjutas:unustasin mainida, et garantii ka ikka säiliks!Cypress Hill kirjutas:Mine käi Muraka juures ja ta räägib. Niisama saab rõhku tõsta, kuid oli vist 1,0bar-ni, siis on "plokk peal".

Siis kehtib ka garanti.
Ma enda omal ei viitsi midagi teha, sõita on hea ja pole jäik kah. Kütusekulu pole kah midagi hullu.
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
www.silberauto.ee
Kas VIII'l on alumiinium kapott ? Neti andmetel on aftermarket süsinikkapotid raskemad kui IX alumiiniumkapott ja seega puhas optika.Paap kirjutas:Või siis üldse mõni kerge "tuning" kapott panna.
Mis "ametlikku" võimsuse tõstmist puudutab, siis Silber ei viitsi Ralliart'i jubinatega tegeleda ja nad on ka mõttetult kallid IMO. Eks kindlasti saab midagi nähtamatult häkkida aga kui ma ise tegema midagi hakkan, siis peale garantii lõppu. Sõitmiseks nagu jõudu piisab hetkel, oskuseid oleks juurde vaja.

nullist kiirendades hea pidamisega teel on jõudu väheMiku kirjutas:Mis osas sellest võimsusest puudu jääb, et juurde tahad hobuseid?

tavalisest 1.8 vabalthingavast evosse istuda on super kiire, kiiremast masinast aga ringi istudes jääb jõust vajaka. jõudu on alati vähe, olgu seda siis kasvõi 1500hp inimene harjub kõigega

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Olge 3M kiletamisega ettevaatlikud - meie värvime ühte päris uut Q7-t hetkel üle.
Vanad olid kilet lõiganud parajaks siis kui see juba auto peal oli.
Aga teemasse ka:
Evo on ka minu jaoks üks unistuste autodest - oleks vaid japsid natuke rohkem värvkatte kvaliteedile ja müraisolatsioonile mõelnud, sõidaksin ka ise juba ammu EVO-ga.
Ma ei kahtlegi, et ühel ilusal päeval veereb ka minu õue EVO, aga sinnamaani tuleb vesise suuga evomeeste autosid vaadates tilka näppida.
Ühesõnaga teete mind kadedaks mehed
Vanad olid kilet lõiganud parajaks siis kui see juba auto peal oli.
Aga teemasse ka:
Evo on ka minu jaoks üks unistuste autodest - oleks vaid japsid natuke rohkem värvkatte kvaliteedile ja müraisolatsioonile mõelnud, sõidaksin ka ise juba ammu EVO-ga.
Ma ei kahtlegi, et ühel ilusal päeval veereb ka minu õue EVO, aga sinnamaani tuleb vesise suuga evomeeste autosid vaadates tilka näppida.
Ühesõnaga teete mind kadedaks mehed

Kusjuures ka uue VW Passati värv on liiga õhuke ja nõrk. Seega asi ei ole vist enam värvis vaid meie teeoludes, mis on ekstreemselt jubedad.peepp kirjutas:Seda ma juba lugesin jah, et kivtäkked ei kuulu garantii alla. Võtmega tõmmatud triip on teine teema, see ei saa olla tootja süü, samuti on selge, et mõni täke ikka autole tuleb. Samas kuskil on tunnetuslik piir, kus lõppeb "loomulik kulumine" ja algab saast kvaliteet ja antud auto värvkatte puhul on see piir selgelt ületatud. See auto maksab pea 600 tuhat ja kuigi on arusaadav, et põhiline raha on kulunud "go" poolele, siis sellises hinnaklassis hoida kokku värvi kvaliteedilt on minu arust viga. Nagu ma lugenud olen, siis tegu on mingi "2 in 1" tüüpi värviga, tea palju siis ka säästu tuli, võrreldes kahekomponentse värviprotsessiga ?
Passat B6 2.0TFSI Tiptronic
mis te kõik sellest garantiist kardate? Ma omal hondaga käisin garantiis isegi ilma katita ja koonusfiltriga ... mainisid ainult et mootori tuli põleb sul - ma ütlesin et see peabki põlema kui jõudu vaja on
Ma ei tea kuidas silberi omad asjadest teavad, aga usun et mitte oluliselt palju.
Ma ka nüüd EVO otsinguil ja kui 220hj Type-R roolist evosse istuda, siis tundub täiesti tavaline auto mineku poolest. Aga pidurid on vapsee OLEMATUD sel autol ??? Teine teema on muidugi juhitavus ja kurvide läbimine - selle ja muidugi ka 4wd pärast juba PEAB sellise asja omale soetama :P

Ma ka nüüd EVO otsinguil ja kui 220hj Type-R roolist evosse istuda, siis tundub täiesti tavaline auto mineku poolest. Aga pidurid on vapsee OLEMATUD sel autol ??? Teine teema on muidugi juhitavus ja kurvide läbimine - selle ja muidugi ka 4wd pärast juba PEAB sellise asja omale soetama :P