Mitsubishi Evo VIII 2005 - Paap

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Cypress Hill
Postitusi: 73
Liitunud: 18.07.2005 22:44
Asukoht: Muraste

Postitus Postitas Cypress Hill »

Mine käi Muraka juures ja ta räägib. Niisama saab rõhku tõsta, kuid oli vist 1,0bar-ni, siis on "plokk peal".
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Cypress Hill kirjutas:Mine käi Muraka juures ja ta räägib. Niisama saab rõhku tõsta, kuid oli vist 1,0bar-ni, siis on "plokk peal".
unustasin mainida, et garantii ka ikka säiliks!
Kasutaja avatar
Cypress Hill
Postitusi: 73
Liitunud: 18.07.2005 22:44
Asukoht: Muraste

Postitus Postitas Cypress Hill »

Paap kirjutas:
Cypress Hill kirjutas:Mine käi Muraka juures ja ta räägib. Niisama saab rõhku tõsta, kuid oli vist 1,0bar-ni, siis on "plokk peal".
unustasin mainida, et garantii ka ikka säiliks!
No Murakas tõstab natsa rõhku, nii, et controller tööle ei hakka :-D
Siis kehtib ka garanti.

Ma enda omal ei viitsi midagi teha, sõita on hea ja pole jäik kah. Kütusekulu pole kah midagi hullu.
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Paap kirjutas:Või siis üldse mõni kerge "tuning" kapott panna.
Kas VIII'l on alumiinium kapott ? Neti andmetel on aftermarket süsinikkapotid raskemad kui IX alumiiniumkapott ja seega puhas optika.

Mis "ametlikku" võimsuse tõstmist puudutab, siis Silber ei viitsi Ralliart'i jubinatega tegeleda ja nad on ka mõttetult kallid IMO. Eks kindlasti saab midagi nähtamatult häkkida aga kui ma ise tegema midagi hakkan, siis peale garantii lõppu. Sõitmiseks nagu jõudu piisab hetkel, oskuseid oleks juurde vaja.:)
Miku
Postitusi: 19
Liitunud: 10.02.2006 12:12
Kontakt:

Postitus Postitas Miku »

Mis osas sellest võimsusest puudu jääb, et juurde tahad hobuseid?
www.evonet.ee
223kw/523nm
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Miku kirjutas:Mis osas sellest võimsusest puudu jääb, et juurde tahad hobuseid?
nullist kiirendades hea pidamisega teel on jõudu vähe ;)
tavalisest 1.8 vabalthingavast evosse istuda on super kiire, kiiremast masinast aga ringi istudes jääb jõust vajaka. jõudu on alati vähe, olgu seda siis kasvõi 1500hp inimene harjub kõigega :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
scradow
Postitusi: 9
Liitunud: 28.03.2006 11:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas scradow »

Paap kirjutas:Kas Mitsu esinduses saab autot kuidagi kiiremaks ka teha nagu Subarut Prodrivega?!
Kust kohast on tulnud arvamus,et Prodrive pakettiga säilib garantii????
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Olge 3M kiletamisega ettevaatlikud - meie värvime ühte päris uut Q7-t hetkel üle.
Vanad olid kilet lõiganud parajaks siis kui see juba auto peal oli.
Aga teemasse ka:
Evo on ka minu jaoks üks unistuste autodest - oleks vaid japsid natuke rohkem värvkatte kvaliteedile ja müraisolatsioonile mõelnud, sõidaksin ka ise juba ammu EVO-ga.
Ma ei kahtlegi, et ühel ilusal päeval veereb ka minu õue EVO, aga sinnamaani tuleb vesise suuga evomeeste autosid vaadates tilka näppida.
Ühesõnaga teete mind kadedaks mehed :(
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Müraisolatsiooni kohta küll halba sõna ei oska öelda ega see mingi luksauto pole.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

evo on vist tõesti väga paljude unistus, kaasa arvatud minu :-D
DaveW
Postitusi: 4
Liitunud: 22.02.2007 14:29
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas DaveW »

peepp kirjutas:Seda ma juba lugesin jah, et kivtäkked ei kuulu garantii alla. Võtmega tõmmatud triip on teine teema, see ei saa olla tootja süü, samuti on selge, et mõni täke ikka autole tuleb. Samas kuskil on tunnetuslik piir, kus lõppeb "loomulik kulumine" ja algab saast kvaliteet ja antud auto värvkatte puhul on see piir selgelt ületatud. See auto maksab pea 600 tuhat ja kuigi on arusaadav, et põhiline raha on kulunud "go" poolele, siis sellises hinnaklassis hoida kokku värvi kvaliteedilt on minu arust viga. Nagu ma lugenud olen, siis tegu on mingi "2 in 1" tüüpi värviga, tea palju siis ka säästu tuli, võrreldes kahekomponentse värviprotsessiga ? :roll:
Kusjuures ka uue VW Passati värv on liiga õhuke ja nõrk. Seega asi ei ole vist enam värvis vaid meie teeoludes, mis on ekstreemselt jubedad.
Passat B6 2.0TFSI Tiptronic
mcbill
Postitusi: 11
Liitunud: 04.06.2005 13:09

Postitus Postitas mcbill »

mis te kõik sellest garantiist kardate? Ma omal hondaga käisin garantiis isegi ilma katita ja koonusfiltriga ... mainisid ainult et mootori tuli põleb sul - ma ütlesin et see peabki põlema kui jõudu vaja on :) Ma ei tea kuidas silberi omad asjadest teavad, aga usun et mitte oluliselt palju.
Ma ka nüüd EVO otsinguil ja kui 220hj Type-R roolist evosse istuda, siis tundub täiesti tavaline auto mineku poolest. Aga pidurid on vapsee OLEMATUD sel autol ??? Teine teema on muidugi juhitavus ja kurvide läbimine - selle ja muidugi ka 4wd pärast juba PEAB sellise asja omale soetama :P
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Mille pidurid olematud on?
Mul ei ole kunagi nii heade piduritega autot olnud kui seda on EVO VII Brembod.
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Pole samuti pidurite kohta ühtegi halba sõna öelda, kestavad iga ilmaga kui race vedelikku ja oludele sobivat klotsi kasutada.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

See jutt on küll osaliselt jura :-D EVO, ja selle pidurid, need on ju SUPER! Ja 220hj Type-r ei tohiks küll nii hull tunduda et EVO aeglane tunduks :-D
Suletud