Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Sai pikalt kaalutud ja lõpuks otsustasin tellida kaks GT3071 Custom 3 inlet-ga, millest peaks piisama 1000rwhp-ks.
Võrreldes eelmiste turbotega spool ei tohiks eriti erineda, mis on selle auto eelis võimsamate autode ees.
Plaan on V6 panna laulma 9000 pöördega, mis nende turbotega juba on võimalik.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

üllata juba uute piltidega ;) ehk saavad osad kodanikud sellest ka inspiratsiooni.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Sai siis sellised põnevad asjad soetatud. Ilmselt pole paljud Wet intercoolerit näinud.
Ruumipuudus saab nendega kindlasti lahendatud. Kummagi turbo jaoks oma.

Pilt
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Olen ühele sama cooleriga G60 mootoriga autole MS-i paigaldanud.
Kahjuks ei mäleta, kuidas selle cooleri effektiivsus oli.

Selle raha eest millega neid müüakse ebay-s tundus küll suht viisakas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Millega seda vett jahutatakse mis coolerist läbi käib?
Eeldades, et see peab olema ikka madalama temperatuuriga kui välisõhk, et asi ka ära tasuks?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eraldi auto ees asuva jahutusradikaga.
On ka muid viise ilmselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Dragil on jääkuubikud abiks. Peale sõitu lastakse kätepesuvesi välja ja paaki valatakse külm vesi koos jääga. Vett tuleb ainult varuda + korralik jäämasin.
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

neile turbodele tuleb natuke gaasi lisaks lasta vist kui seda numbrit taga ajada? Palju shot on plaanitud??
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

neile turbodele tuleb natuke gaasi lisaks lasta vist kui seda numbrit taga ajada? Palju shot on plaanitud??
Eks ma lasen natuke gaasi kindlasti, kuid ega turbod kogu võimsust tekita. Lombi taga on päris mitu näidet, kelle auto nende turbotega vaid 32psi-ga 900hp rattast saavutavad.(no nos) Aga peamine on ikka kiirus, mitte hp numbrid.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Kas nende vesi-õhk jahutitega pole mitte see, et lühikesed boostid siis on asi väga bro, kuid kui pikemaajaliselt tempi vaja jahutada, siis ei ole nad enam nii effektiivsed kui õhk-õhk tüüpi jahutajad. Ma mõtlen siin suhteliselt lähenemist - üldse ei vaidle vastu, et nad praeguse cooleri ületavad.

Ise uurisin kunagi netist, seda inffi, sest mul on ka pillil vesi-õhk vahejahuti aga ainult üks :) mitte kaks. Ja jõudu on ka seetõttu poole vähem kui sul plaanis. :(

PS vee asemel võib ju vedelat lämmastikku kuhugi paaki pana - vot kus siis jahutaks :) Kuid kui natukenegi õhuniiskust siis jäätab coolori seest kohe kinni :roll:
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

RICE BURNER kirjutas:Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
Selge igatahes, seda on tore kuulda, et mul päris mõtetu asi peal pole :)
Ega Eestis vist eriti teadjaidmehi selles vallas pole. Niipalju kui mina tean, siis ainukesed autod millel see originaalis peal on Mercedes: 5,5 AMG (1 cooler), SLR (sama mootor nagu 5,5 AMG aga 2 coolerit) ning 600bi-trubo (2 coolerit). Kui keegi teab veel pille (äkki mõni audi vms) siis võiks harimise mõttes mainida.
Ja kogemused ka puuduvad ning ilmselt ei tulegi, sest kasutan orig süsteemi (kergelt modifitseeritult loomulikult - eesmised radikad mõtlen ise välja). Kui soovi on võid ju ka kiigata; arvatavasti oled asja juba enne endale selgeks teinud - kuid mõnikord on tehasemeeste lahendused siiski päris head. Tõsi mootor ja auto on praegu eraldi :cry:

OT: Aga see õhu komprimeerimisel tekkiv soojushult on ikka päris kenake kogus küll. Stendis katsetades panin cooleri radika vette ja 50 L nõu läks ikka päris kiiresti soojaks :o Edasi ei jäänud muud üle kui jooksvat trassivett kasutada :roll:
Nii, et seetõttu jää kasutamine - võibolla 400m peal on tõesti temast abi - miili puhul vist küll mitte; krt kindla vastuse andmiseks peaks soojusarvutuse loomulikult läbi viima - kõhutunne lihtsalt pakkus praegu.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

marten28 kirjutas: Kui keegi teab veel pille (äkki mõni audi vms) siis võiks harimise mõttes mainida.
focus rsil peaks ka minuteada olema, vähemalt ühe omanik väitis seda
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Audi A8 3.3TDI omab ka vesi-õhk coolerit.
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

nüüd kus rehvivalik vaba, mis rehvi plaaanid kasutada?? Kui laia??
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Vasta