Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sai pikalt kaalutud ja lõpuks otsustasin tellida kaks GT3071 Custom 3 inlet-ga, millest peaks piisama 1000rwhp-ks.
Võrreldes eelmiste turbotega spool ei tohiks eriti erineda, mis on selle auto eelis võimsamate autode ees.
Plaan on V6 panna laulma 9000 pöördega, mis nende turbotega juba on võimalik.
Võrreldes eelmiste turbotega spool ei tohiks eriti erineda, mis on selle auto eelis võimsamate autode ees.
Plaan on V6 panna laulma 9000 pöördega, mis nende turbotega juba on võimalik.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
üllata juba uute piltidega
ehk saavad osad kodanikud sellest ka inspiratsiooni.

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Olen ühele sama cooleriga G60 mootoriga autole MS-i paigaldanud.
Kahjuks ei mäleta, kuidas selle cooleri effektiivsus oli.
Selle raha eest millega neid müüakse ebay-s tundus küll suht viisakas.
Kahjuks ei mäleta, kuidas selle cooleri effektiivsus oli.
Selle raha eest millega neid müüakse ebay-s tundus küll suht viisakas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eraldi auto ees asuva jahutusradikaga.
On ka muid viise ilmselt.
On ka muid viise ilmselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Eks ma lasen natuke gaasi kindlasti, kuid ega turbod kogu võimsust tekita. Lombi taga on päris mitu näidet, kelle auto nende turbotega vaid 32psi-ga 900hp rattast saavutavad.(no nos) Aga peamine on ikka kiirus, mitte hp numbrid.neile turbodele tuleb natuke gaasi lisaks lasta vist kui seda numbrit taga ajada? Palju shot on plaanitud??
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kas nende vesi-õhk jahutitega pole mitte see, et lühikesed boostid siis on asi väga bro, kuid kui pikemaajaliselt tempi vaja jahutada, siis ei ole nad enam nii effektiivsed kui õhk-õhk tüüpi jahutajad. Ma mõtlen siin suhteliselt lähenemist - üldse ei vaidle vastu, et nad praeguse cooleri ületavad.
Ise uurisin kunagi netist, seda inffi, sest mul on ka pillil vesi-õhk vahejahuti aga ainult üks
mitte kaks. Ja jõudu on ka seetõttu poole vähem kui sul plaanis.
PS vee asemel võib ju vedelat lämmastikku kuhugi paaki pana - vot kus siis jahutaks
Kuid kui natukenegi õhuniiskust siis jäätab coolori seest kohe kinni 
Ise uurisin kunagi netist, seda inffi, sest mul on ka pillil vesi-õhk vahejahuti aga ainult üks


PS vee asemel võib ju vedelat lämmastikku kuhugi paaki pana - vot kus siis jahutaks


- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Selge igatahes, seda on tore kuulda, et mul päris mõtetu asi peal poleRICE BURNER kirjutas:Vaatasin erinevaid teste ja sain teada, et vesicooleri efektiivsus on kordades parem, kui auto alles stardib, kuid sõites pikemat aega erinevus peaaegu puudub. Lisaks on võimalik ringlevat vett jääga jahutada, mis tõstab vesicooleri efektiivsust veelgi.
Muidugi autod, mis sõidavad tänaval on märksa mõistlikum varustada õhk-õhk tüüpi cooleriga. Juhul muidugi, kui pole ruumipuudusega tegu.
Vesicooleriga kaasneb lisaks kärjele veel pump, voolikud, veepaak ja jutimisüsteem ja vajab nn hooldust.
Kui kellelgi on kogemusi vesicooleriga, siis ootan huviga arvamusi.

Ega Eestis vist eriti teadjaidmehi selles vallas pole. Niipalju kui mina tean, siis ainukesed autod millel see originaalis peal on Mercedes: 5,5 AMG (1 cooler), SLR (sama mootor nagu 5,5 AMG aga 2 coolerit) ning 600bi-trubo (2 coolerit). Kui keegi teab veel pille (äkki mõni audi vms) siis võiks harimise mõttes mainida.
Ja kogemused ka puuduvad ning ilmselt ei tulegi, sest kasutan orig süsteemi (kergelt modifitseeritult loomulikult - eesmised radikad mõtlen ise välja). Kui soovi on võid ju ka kiigata; arvatavasti oled asja juba enne endale selgeks teinud - kuid mõnikord on tehasemeeste lahendused siiski päris head. Tõsi mootor ja auto on praegu eraldi

OT: Aga see õhu komprimeerimisel tekkiv soojushult on ikka päris kenake kogus küll. Stendis katsetades panin cooleri radika vette ja 50 L nõu läks ikka päris kiiresti soojaks


Nii, et seetõttu jää kasutamine - võibolla 400m peal on tõesti temast abi - miili puhul vist küll mitte; krt kindla vastuse andmiseks peaks soojusarvutuse loomulikult läbi viima - kõhutunne lihtsalt pakkus praegu.