Laisu kirjutas:keegi ei karda seda kasti, lihtsalt automaat kastiga on sõidumõnu nullilähedane ning ka sõiduvõtted on suht piiratud.
jah, ringrajal
linnas ja niisama pullitehes on automaatkast samahea kui manuaal, lihtsalt oskused vajavad ümberõppimist. seda automaatkasti hala ajavad inimesed kes pole oma elus kordagi võimsa mootori ja automaatkastiga autot omanud.
pigem on automaatkasti vastupidavus ning hooldus/remont sellised küsitava väärtusega asjad , erti nii vana auto puhul.
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD ! telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
14 puhul on näiteks veerandmiilil autokast parem, ülekanded sobilikumad ja sõidud stabiilsemad. 06 suvel Joonas sõitis pidevalt madalat 13 aega. Mina enda ca 60-70hj võimsama mootoriga sain hädaga 13 keskele - esimese käigu ülekanne on nii hull, et tänavarehviga stardi kuidas tahad aga nagu rõhk taha tuleb on rattad ringi ja sekundiga mootor piirajas. Seega teatud olukordades on S-kere Nissanitel autokast isegi parem.
parm kirjutas:
seda automaatkasti hala ajavad inimesed kes pole oma elus kordagi võimsa mootori ja automaatkastiga autot omanud.
124kw on sul võimas või?? olen omanud s13-st nii manuaali kui ka automaati ning never ei vali hobiautoks automaati endale. Sa ei saa käikudega niimoodi mängida jne. Kui konkreetselt s13-st rääkida, siis maantel oli automaadiga küll parem, just eelmainitud ülekannete erinevuse pärast, nimelt olid maanteel pöörded madalamal kui manuaalil.
Veerandmiilil on automaadiga loomulikult lihtsam, kergem startida, käiguvahetusel ei saa eksida jne. Stock vs stock on manuaal stripipeal kiirem, seda nii tehaseandmete poolest kui ka reaalses elus.
Hobiautoks olgu manuaal ning igapäevasõiduks suurekubatuurine automaat.
mul pole küll ühtegi halba sõna oma auto kohta millel samuti automaat aga jah kw on natuke rohkem ehk 206
ja ei nuta üldse taga seda neegri tööd, et peaks sidurit talluma.
kui mootoril on võimu siis automaat on üle manuaali küll,
ja me ei räägi pidevatest rajal käimistest: kord nädalas või kaks korda kuus - ega sa ju isegi kulged sellega suht igapäevaseid radu - tööle, poodi, naistesse vms.
sama lugu, et enamus maastureid ei sõida metsas ja põllapeal ?
jah teema iseenesest huvitav kumb on parem kas manuaal või auto eks ta rohkem ole ikka inimeses endas kellele meeldib üx kellele teine!Ja muidugi ka see et milleks ta autot kasutab (piimatoomiseks et koffi ära ei jahtuks selle ajaga) kuigi jah suht huvitav olex nt automaadiga driftida sest ainuke viis mida siis kasutada saab on suht ainult kässar ja see ei kesta sul kaua siis Kuigi jah seal vist isegi mingid numbrid ka et saab eraldi käike sisse lülitada( kunagi sai omatud nissan primerat selle vähemalt oli) ja kui nrd kasutada siis oli kiirendus isegi enam vähem kuigi jah 2,0 85 kwd egas midai erilist ei saand olla
kuigi jah mina s13st ei tahaks automaati (aeg tagasi oli mul manuaal ja käike on tore vahetada) aga eks omanik ise ütleb mis ta masina eesmärk on kas drift või drag või piimatoomine
Viimati muutis stockrider, 13.11.2007 19:48, muudetud 1 kord kokku.
uskumatu et täitsa lambist netis ringi surfates leiab üles auto millega endalgi 200km/h saavutatud
Oli sõbra auto ja no mul pole ausaltöeldes ühtegi halba sõna, automaatkast täitsa tore, kuigi kui terve elu siduripedaali ka tallatud siis veits imelik oli küll esimesed km
igatahes siis kui ma sõitsin siis minek oli super ja kõik normis, aga no mida mina 14 aastane tatikas tean super minekutest,ise sõidan siksiga
igatahes edu sellega
oda miks driftida ei saa??? automaadiga on driftida ka lihtsam... kuid driftimine peab jääma aninult mõistuse piiridesse kuna automaadil tahab õli jahtumist nagu ma siit foorumist oma küsimusele vastuse sain
ning manuaal kast tuleb arvatavasti järgmise poole aasta jooksul sest vaja ju väga palju jubinaid ära vahetada selleks
paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...
ning natukene loogilist mõtlemist
kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
Aigo kirjutas:paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...
ning natukene loogilist mõtlemist
kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
Mis juhtub kui käiku vahetad - võimsus, mis ratasteni jõuab, on väiksem. Mida see omakorda tähendab? Ratas ei pruugi enam ringi käia ja autom. vahetab käigu jälle alla, kuid drift on juba rikutud.
Võibolla talvel, libedaga, on mootoril iga käiguga jõudu piisavalt, kuid suvel nii need lood ei ole.
Ning kui tihti sa üldse näed kedagi drifti käigus käike vahetamas?
Aigo kirjutas:paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...
ning natukene loogilist mõtlemist
kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
ma pole mingi proffessor aga siis tee mulle selgeks kuidas teha automaat kastiga nt shift locki
ps pöördedpiirajas ongi asja mõnu ju
Aigo kirjutas:paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...
ning natukene loogilist mõtlemist
kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
ma pole mingi proffessor aga siis tee mulle selgeks kuidas teha automaat kastiga nt shift locki
ps pöördedpiirajas ongi asja mõnu ju
Käikude lukustamist vaja siis kannatab küll, ilma selleta ei kannata turbomootoriga aut kastiga sõita. Ja võimsus ei ole imo määrav sealjuures, lihtsalt vaja veidi gaasi juurde anda - mootor on kuskil krdi tühipööretel enam vähem, turbolag+ aut kasti "venimine" ja oledki juba läbi vastassuunavööndi ristmiku läbimas.
Võib olla mingid uuemad eriti efektiivsed antilag süsteemid nagu vw kompressor+turbo toimivad selles osas, pole proovind.
Aga jah niisama rahulikult kruisimiseks on aut parem ja metsas on ka way parem peaasi et jahutus hästi lahendatud on, kui mingit paska täis loobib radika ei jahuta enam midagi.
Väiksed chiki-brikid ja kannatab ehk driftida ka selle s13ga
ega tegelikult ongi plaan jõudumööda ehitada auto mitte driftimiseks vaid 402 meetri jaoks... õigemini plaan teha hea, võimas tänavaauto millega saaks alustuseks bracketit sõita ning eks näha ole mis tulevik toob
ja ma ei viitsi enam korrata, et autole tuleb manuaal kast kuid seda siis kui ilmad soojaks tagasi lähevad, kuna mul pole garaažis kütet hetkel
kuid oskab keegi listi midagi juurde lisada mis tuleks automaadilt üle manuaalile veel ära vahetada
kast, aju, hooratas, sidur, pedaalid, siduri süsteem(torud ja pumbad pluss sinna hulka kuuluv) käiguvahetus süsteem....