Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

Laisu kirjutas:keegi ei karda seda kasti, lihtsalt automaat kastiga on sõidumõnu nullilähedane ning ka sõiduvõtted on suht piiratud.
jah, ringrajal

linnas ja niisama pullitehes on automaatkast samahea kui manuaal, lihtsalt oskused vajavad ümberõppimist. seda automaatkasti hala ajavad inimesed kes pole oma elus kordagi võimsa mootori ja automaatkastiga autot omanud.

pigem on automaatkasti vastupidavus ning hooldus/remont sellised küsitava väärtusega asjad , erti nii vana auto puhul.

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

14 puhul on näiteks veerandmiilil autokast parem, ülekanded sobilikumad ja sõidud stabiilsemad. 06 suvel Joonas sõitis pidevalt madalat 13 aega. Mina enda ca 60-70hj võimsama mootoriga sain hädaga 13 keskele - esimese käigu ülekanne on nii hull, et tänavarehviga stardi kuidas tahad aga nagu rõhk taha tuleb on rattad ringi ja sekundiga mootor piirajas. Seega teatud olukordades on S-kere Nissanitel autokast isegi parem.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no plaan on, et manuaal kast alla istutada kuid see on nii suur töö, et see jääb mätta kuivamist ootama juba
Pilt
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

parm kirjutas: seda automaatkasti hala ajavad inimesed kes pole oma elus kordagi võimsa mootori ja automaatkastiga autot omanud.

124kw on sul võimas või?? olen omanud s13-st nii manuaali kui ka automaati ning never ei vali hobiautoks automaati endale. Sa ei saa käikudega niimoodi mängida jne. Kui konkreetselt s13-st rääkida, siis maantel oli automaadiga küll parem, just eelmainitud ülekannete erinevuse pärast, nimelt olid maanteel pöörded madalamal kui manuaalil.

Veerandmiilil on automaadiga loomulikult lihtsam, kergem startida, käiguvahetusel ei saa eksida jne. Stock vs stock on manuaal stripipeal kiirem, seda nii tehaseandmete poolest kui ka reaalses elus.

Hobiautoks olgu manuaal ning igapäevasõiduks suurekubatuurine automaat.
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

mul pole küll ühtegi halba sõna oma auto kohta millel samuti automaat aga jah kw on natuke rohkem ehk 206 :badgrin:
ja ei nuta üldse taga seda neegri tööd, et peaks sidurit talluma.
kui mootoril on võimu siis automaat on üle manuaali küll,
ja me ei räägi pidevatest rajal käimistest: kord nädalas või kaks korda kuus - ega sa ju isegi kulged sellega suht igapäevaseid radu - tööle, poodi, naistesse vms.

sama lugu, et enamus maastureid ei sõida metsas ja põllapeal ?

:roll:
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

jah teema iseenesest huvitav kumb on parem kas manuaal või auto eks ta rohkem ole ikka inimeses endas kellele meeldib üx kellele teine!Ja muidugi ka see et milleks ta autot kasutab :-D (piimatoomiseks et koffi ära ei jahtuks selle ajaga) kuigi jah suht huvitav olex nt automaadiga driftida :-D :-D sest ainuke viis mida siis kasutada saab on suht ainult kässar ja see ei kesta sul kaua siis :!: Kuigi jah seal vist isegi mingid numbrid ka et saab eraldi käike sisse lülitada( kunagi sai omatud nissan primerat selle vähemalt oli) ja kui nrd kasutada siis oli kiirendus isegi enam vähem kuigi jah 2,0 85 kwd egas midai erilist ei saand olla :-D :-D :-D
kuigi jah mina s13st ei tahaks automaati (aeg tagasi oli mul manuaal ja käike on tore vahetada) aga eks omanik ise ütleb mis ta masina eesmärk on kas drift või drag või piimatoomine :-D :-D :arrow:
Viimati muutis stockrider, 13.11.2007 19:48, muudetud 1 kord kokku.
s14 underconstruction
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Corrado »

uskumatu et täitsa lambist netis ringi surfates leiab üles auto millega endalgi 200km/h saavutatud :evil:
Oli sõbra auto ja no mul pole ausaltöeldes ühtegi halba sõna, automaatkast täitsa tore, kuigi kui terve elu siduripedaali ka tallatud siis veits imelik oli küll esimesed km :p
igatahes siis kui ma sõitsin siis minek oli super ja kõik normis, aga no mida mina 14 aastane tatikas tean super minekutest,ise sõidan siksiga :lol:
igatahes edu sellega :)
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

oda miks driftida ei saa??? automaadiga on driftida ka lihtsam... kuid driftimine peab jääma aninult mõistuse piiridesse kuna automaadil tahab õli jahtumist nagu ma siit foorumist oma küsimusele vastuse sain

ning manuaal kast tuleb arvatavasti järgmise poole aasta jooksul sest vaja ju väga palju jubinaid ära vahetada selleks
Pilt
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

kohapeal keerutamine ei ole drift.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...

ning natukene loogilist mõtlemist

kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
Pilt
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Aigo kirjutas:paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...

ning natukene loogilist mõtlemist

kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
Mis juhtub kui käiku vahetad - võimsus, mis ratasteni jõuab, on väiksem. Mida see omakorda tähendab? Ratas ei pruugi enam ringi käia ja autom. vahetab käigu jälle alla, kuid drift on juba rikutud.

Võibolla talvel, libedaga, on mootoril iga käiguga jõudu piisavalt, kuid suvel nii need lood ei ole.

Ning kui tihti sa üldse näed kedagi drifti käigus käike vahetamas?
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

Aigo kirjutas:paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...

ning natukene loogilist mõtlemist

kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
ma pole mingi proffessor aga siis tee mulle selgeks kuidas teha automaat kastiga nt shift locki :-D
ps pöördedpiirajas ongi asja mõnu ju :-D :-D
s14 underconstruction
dx
Postitusi: 9
Liitunud: 25.08.2007 16:34
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas dx »

stockrider kirjutas:
Aigo kirjutas:paluks siiski mokk kinni hoida teemal millest muffigi ei tea...

ning natukene loogilist mõtlemist

kui manuaal kastiga driftides lased enamasti pöörete piirajas siis automaat kast juba raiub käike edasi kuid sinul on 2 kätt rooli jaoks mitte ei pea rullnoka stiilis sõitma
ma pole mingi proffessor aga siis tee mulle selgeks kuidas teha automaat kastiga nt shift locki :-D
ps pöördedpiirajas ongi asja mõnu ju :-D :-D
clutch kick'i ka väga ei tee automaadiga...
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Käikude lukustamist vaja siis kannatab küll, ilma selleta ei kannata turbomootoriga aut kastiga sõita. Ja võimsus ei ole imo määrav sealjuures, lihtsalt vaja veidi gaasi juurde anda - mootor on kuskil krdi tühipööretel enam vähem, turbolag+ aut kasti "venimine" ja oledki juba läbi vastassuunavööndi ristmiku läbimas.
Võib olla mingid uuemad eriti efektiivsed antilag süsteemid nagu vw kompressor+turbo toimivad selles osas, pole proovind.

Aga jah niisama rahulikult kruisimiseks on aut parem ja metsas on ka way parem peaasi et jahutus hästi lahendatud on, kui mingit paska täis loobib radika ei jahuta enam midagi. :)

Väiksed chiki-brikid ja kannatab ehk driftida ka selle s13ga
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ega tegelikult ongi plaan jõudumööda ehitada auto mitte driftimiseks vaid 402 meetri jaoks... õigemini plaan teha hea, võimas tänavaauto millega saaks alustuseks bracketit sõita ning eks näha ole mis tulevik toob

ja ma ei viitsi enam korrata, et autole tuleb manuaal kast kuid seda siis kui ilmad soojaks tagasi lähevad, kuna mul pole garaažis kütet hetkel

kuid oskab keegi listi midagi juurde lisada mis tuleks automaadilt üle manuaalile veel ära vahetada

kast, aju, hooratas, sidur, pedaalid, siduri süsteem(torud ja pumbad pluss sinna hulka kuuluv) käiguvahetus süsteem....
Pilt
Suletud