ok väike katse juba tehtud,tõmbasin selle wg vooliku küljest ära ja tõmme oli julm .aga suurema kiiruse peal kus turbole tuli rohkem gaase siis hakkas aju blockima võttis mingi kütte või süüte järelt ära.
ok väike katse juba tehtud,tõmbasin selle wg vooliku küljest ära ja tõmme oli julm .aga suurema kiiruse peal kus turbole tuli rohkem gaase siis hakkas aju blockima võttis mingi kütte või süüte järelt ära.
Selle asja nimi on fuel cut. Ole hea mees ja osta endale elementaarsed asjad nagu boosti kell ja segukell. Säästab sind veidikenegi suland kolbidest.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
see oli väike test mingi 5 kilti sõitsin aint.
selline küsimus siis et kui palju umbes seda rõhku tõsta kannatab kui originaalis puhub 0.6bar-i juures??
0.8 peale ehk kannatab, aga see sõltub pihustitest ja kõigest muust. Segukell esmane investeering lisaks turbokellale!!! Kui tõstad rõhku otsi endale ka igaks juhuks paari kraadi võrra külmemad küünlad.
Teinekord piisab vaid mõnesajast meetristki, et mootorile kapitaalselt viga teha vale seadistusega @ väike sõit ja 5km
sai siis see kraan vahele pandud ja mingi 20kroonine a/f kell kah.minek on palju parem ja segu on kah korras aga ecu hakkab 12psi peal plokkima. kas keegi oskab öelda kuidas seda maha saab võtta.
mingid siuksed textid leitsin netist
"The first generation Probe GT has a boost limiter set in the ECU for 12psi. When this limit is reached, a tone will sound in the passenger compartment and the engine will briefly cut out."
ok nagu ennem laidsin netis üles mis asi see on "chip" kas keegi teab kust seda osta saax.ma leidsin kah aga usast ja igast kretiid kaarte on vaja et seda osta.äkki keegi teb mõnda paremat kohta.
kust muidu seda chippi saada on ja mis hinna klassis.või saab selle vana kuidagi ümber progarmeerida.tahax nagu ainult seda torbo rõhku tõsta aga 12psi peal hakkab blockima