Ford Probe turbo rõhu tõstmine??

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Pilt
See jubin siin ei ole muud midagi kui elektrooniline boost controller. Kui aju seda ei juhi, siis lisamoodul kuskil kindlasti. MAP andur on autol?

Selle boostcontrolleriga saad rõhku tõsta samamoodi nagu tavalise wastegat-i puhulgi, pane sinna lisaklapp vahele ja ventileeri natuke rõhku mööda.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ok väike katse juba tehtud,tõmbasin selle wg vooliku küljest ära ja tõmme oli julm .aga suurema kiiruse peal kus turbole tuli rohkem gaase siis hakkas aju blockima võttis mingi kütte või süüte järelt ära.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ole õnnelik, et aju sekkus - ära rohkem nii tee..
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Wastegate voolikut ei tohi mitte kunagi küljest ära võtta.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

ok väike katse juba tehtud,tõmbasin selle wg vooliku küljest ära ja tõmme oli julm .aga suurema kiiruse peal kus turbole tuli rohkem gaase siis hakkas aju blockima võttis mingi kütte või süüte järelt ära.
Selle asja nimi on fuel cut. Ole hea mees ja osta endale elementaarsed asjad nagu boosti kell ja segukell. Säästab sind veidikenegi suland kolbidest.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

see oli väike test mingi 5 kilti sõitsin aint.
selline küsimus siis et kui palju umbes seda rõhku tõsta kannatab kui originaalis puhub 0.6bar-i juures??
Ma tean,et ma ei tea!!
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

0.8 peale ehk kannatab, aga see sõltub pihustitest ja kõigest muust. Segukell esmane investeering lisaks turbokellale!!! Kui tõstad rõhku otsi endale ka igaks juhuks paari kraadi võrra külmemad küünlad.

Teinekord piisab vaid mõnesajast meetristki, et mootorile kapitaalselt viga teha vale seadistusega @ väike sõit ja 5km
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Võibolla venitab natuke veel kui benarõhku tõsta. mingi 1.0

Minu autol originaalis 0.8 praegu 1.4 peak ja lahjaks ei jää. aga benasurve ka 3 bar-i mis on kõvasti üle originaali.


Terv
max

BTW xjan, kas seda boost control solenoidi ühe kindla seadmega ühendada ei saa? :D
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

sai siis see kraan vahele pandud ja mingi 20kroonine a/f kell kah.minek on palju parem ja segu on kah korras aga ecu hakkab 12psi peal plokkima. kas keegi oskab öelda kuidas seda maha saab võtta.

mingid siuksed textid leitsin netist
"The first generation Probe GT has a boost limiter set in the ECU for 12psi. When this limit is reached, a tone will sound in the passenger compartment and the engine will briefly cut out."

ja mis see EPROM on,ecu's paikneb
Pilt
Pilt

kas see asi võib fuel-cut-i teha
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ok nagu ennem laidsin netis üles mis asi see on "chip" kas keegi teab kust seda osta saax.ma leidsin kah aga usast ja igast kretiid kaarte on vaja et seda osta.äkki keegi teb mõnda paremat kohta.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

EEPROM on see asi(kivi, mälu, chip), kus on kirjas kõik parameetrid su mootoritöö, kütuse koguse ja piirangute kohta.
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

kust muidu seda chippi saada on ja mis hinna klassis.või saab selle vana kuidagi ümber progarmeerida.tahax nagu ainult seda torbo rõhku tõsta aga 12psi peal hakkab blockima :(
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

no ega su autol kolvid rohkem vastu peagi, pealegi oled sa mõelnud, kuidas lisaks suurenenud õhuhulgale ka rohkem kütust mootorisse saada?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

ma olen netis nii palju infi leidnud et kuni 14-15psi pole vaja muud teha.ex seda näha ole a/f näitab kas saab või ei saa piisavalt kütet.

kõige peal tahax selle chipi hinda teada äkki ei jõua sedagi osta. peab ikka 12psiga ringi susisema :)
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

probe'l peaks olema ju mazda mootor, arvatavasti leiad sa selle chipi ka jaapanist, või USA'st - neil meeldib ka kiirtoit..
Vasta