Palun asjatundjate abi...
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02.11.2007 21:34
- Asukoht: Pärnumaa
Palun asjatundjate abi...
Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
Re: Palun asjatundjate abi...
Tuleks osta 110 või 150kw moto ja anda tuld ning nautidasuspicious kirjutas:Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?

-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02.11.2007 21:34
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02.11.2007 21:34
- Asukoht: Pärnumaa
vot siis ma ei tea. olen kuulnud ainult calibra turbost 4x4 aga millistel siis veel on 150kW mis istuks ilusti astra keresse??citizen kirjutas:Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedususpicious kirjutas:ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas., se oleneb ikka autost
![]()
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
Se nelivedu ei mõjuta mootori ehitust, sobib ta samamoodi igasugustesse kadettidesse, astratesse, omegatesse ja vectratesse, sest plokk täpselt sama mis 110kw konel ja seda on neisse kõigisse paigutatud.suspicious kirjutas:vot siis ma ei tea. olen kuulnud ainult calibra turbost 4x4 aga millistel siis veel on 150kW mis istuks ilusti astra keresse??citizen kirjutas:Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedususpicious kirjutas:ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas., se oleneb ikka autost
![]()
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud
Muidugi katsu sa let kone leida

Veotelgi määrab ja nende arvu mõjutab ikka käigukast mitte mootor!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Palun asjatundjate abi...
seltsimees peedu. pakub 110kw coscast kaanega mootorit.citizen kirjutas:Tuleks osta 110 või 150kw moto ja anda tuld ning nautidasuspicious kirjutas:Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3022
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 02.11.2007 21:34
- Asukoht: Pärnumaa
selles pole ju miskit tuuningut kui ma moto ära vahetan 110 vastu. siis ma võin samas ka oma käru maha müüa ja kohe 110 osta millel on ntx ka juba kliima ja veojõukontroll peal. Aga siis poleks asjal iva ju. Tahaks just sellest 85kW mootorist veel võimsust kätte saada. Kergemad kolvid, kergem hooratas, võimsam kütusepump jne selle poole vaatasin just.
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
Tegelikult on asi ka nii, et see kaheliitrine ühe nukkvõlliga mootor(85kW), koos õigete ülekannetega on väga vägev ja kuulduste ärgi ka nn "pommikindel".
Täislastis Calibra liikus sellega spidomeetri järgi 220 km/h ja valgusfoorirallis tõmbas Vectra oma mõnusa ja madala pöördemomendiga nii mõnelegi koti pähe.
Samas 90 km/h sõites olid pöörded alla 2k ja kütusekulu normis ja hea momendiga möödasõiduks jõudu küllalt.
Mõnus igapäevasõidu kombo.
Ja jõu juurdesaamiseks olen näinud selliseid asju nagu
http://www.lexmaul.de/ecom/shop/catalog ... cts_id=186
Täislastis Calibra liikus sellega spidomeetri järgi 220 km/h ja valgusfoorirallis tõmbas Vectra oma mõnusa ja madala pöördemomendiga nii mõnelegi koti pähe.
Samas 90 km/h sõites olid pöörded alla 2k ja kütusekulu normis ja hea momendiga möödasõiduks jõudu küllalt.
Mõnus igapäevasõidu kombo.
Ja jõu juurdesaamiseks olen näinud selliseid asju nagu
http://www.lexmaul.de/ecom/shop/catalog ... cts_id=186
Vahe selles, et see raha mida sa sinna C20NE mootorisse paned oma kolvigrupi muutmisse ja muudesse asjadesse on
põhimõtteliselt samas suuruses mida sa paned XE mootorisse, lihtsalt XE mootorist on lõppkokkuvõttes kasutegur suurem.
Väike tarkusetera, mida elu on õpetanud: VALI KOHE ALGUSES ÕIGE BAASTEHNIKA!
põhimõtteliselt samas suuruses mida sa paned XE mootorisse, lihtsalt XE mootorist on lõppkokkuvõttes kasutegur suurem.
Väike tarkusetera, mida elu on õpetanud: VALI KOHE ALGUSES ÕIGE BAASTEHNIKA!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
to mootor kannatab stock sisu ja turbo calibra kaanetihendiga rohkem kui 1 bar ülerõhku ja olekski juba üle 200 hobuse käes.
Tean autot mis selle mootoriga astus edasi 1,4 barise ülelaade rõhuga ...mõned ajad (Ilma pädeva juhtimiseta) 


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.