Palun asjatundjate abi...

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

suspicious
Postitusi: 8
Liitunud: 02.11.2007 21:34
Asukoht: Pärnumaa

Palun asjatundjate abi...

Postitus Postitas suspicious »

Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Re: Palun asjatundjate abi...

Postitus Postitas citizen »

suspicious kirjutas:Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?
Tuleks osta 110 või 150kw moto ja anda tuld ning nautida 8)
suspicious
Postitusi: 8
Liitunud: 02.11.2007 21:34
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas suspicious »

ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

suspicious kirjutas:ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.
Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedu :shock: , se oleneb ikka autost :-D
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud :?
suspicious
Postitusi: 8
Liitunud: 02.11.2007 21:34
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas suspicious »

citizen kirjutas:
suspicious kirjutas:ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.
Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedu :shock: , se oleneb ikka autost :-D
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud :?
vot siis ma ei tea. olen kuulnud ainult calibra turbost 4x4 aga millistel siis veel on 150kW mis istuks ilusti astra keresse??
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

suspicious kirjutas:
citizen kirjutas:
suspicious kirjutas:ei taha. 110 pole nii vastupidav 150kW on minu teada nelikvedu. Ja nii palju ette võtta pole kavas.
Pole seal 150kw(let) konel mingit nelivedu :shock: , se oleneb ikka autost :-D
Misasi seal 110kw (xe) moto juures vastupidav pole? Endal kogemusi nendega üksjagu ja pole nad midagi lagunenud :?
vot siis ma ei tea. olen kuulnud ainult calibra turbost 4x4 aga millistel siis veel on 150kW mis istuks ilusti astra keresse??
Se nelivedu ei mõjuta mootori ehitust, sobib ta samamoodi igasugustesse kadettidesse, astratesse, omegatesse ja vectratesse, sest plokk täpselt sama mis 110kw konel ja seda on neisse kõigisse paigutatud.
Muidugi katsu sa let kone leida :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Veotelgi määrab ja nende arvu mõjutab ikka käigukast mitte mootor!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Irmscher
Postitusi: 6
Liitunud: 28.07.2007 14:48
Asukoht: Rapla MK

Re: Palun asjatundjate abi...

Postitus Postitas Irmscher »

citizen kirjutas:
suspicious kirjutas:Autoks Opel Astra GSi 8v mootoriga. Plaanid olid mootorit forssima hakata aga ainult sinnamaani kus jääb mootor veel vastupidavaks. millest alustada?
Tuleks osta 110 või 150kw moto ja anda tuld ning nautida 8)
seltsimees peedu. pakub 110kw coscast kaanega mootorit.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3022
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

selliseid juppe müüakse ka

http://kasutatud-varuosad.ee/?vaata=94
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Mina pakun ka,et kõige odavam "tuuning"sinu jaoks on osta 110kw-e mootor
suspicious
Postitusi: 8
Liitunud: 02.11.2007 21:34
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas suspicious »

selles pole ju miskit tuuningut kui ma moto ära vahetan 110 vastu. siis ma võin samas ka oma käru maha müüa ja kohe 110 osta millel on ntx ka juba kliima ja veojõukontroll peal. Aga siis poleks asjal iva ju. Tahaks just sellest 85kW mootorist veel võimsust kätte saada. Kergemad kolvid, kergem hooratas, võimsam kütusepump jne selle poole vaatasin just.
--- Astra GSi -92 a. c20ne ---
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Tegelikult on asi ka nii, et see kaheliitrine ühe nukkvõlliga mootor(85kW), koos õigete ülekannetega on väga vägev ja kuulduste ärgi ka nn "pommikindel".
Täislastis Calibra liikus sellega spidomeetri järgi 220 km/h ja valgusfoorirallis tõmbas Vectra oma mõnusa ja madala pöördemomendiga nii mõnelegi koti pähe.
Samas 90 km/h sõites olid pöörded alla 2k ja kütusekulu normis ja hea momendiga möödasõiduks jõudu küllalt.

Mõnus igapäevasõidu kombo.

Ja jõu juurdesaamiseks olen näinud selliseid asju nagu

http://www.lexmaul.de/ecom/shop/catalog ... cts_id=186
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahe selles, et see raha mida sa sinna C20NE mootorisse paned oma kolvigrupi muutmisse ja muudesse asjadesse on
põhimõtteliselt samas suuruses mida sa paned XE mootorisse, lihtsalt XE mootorist on lõppkokkuvõttes kasutegur suurem.

Väike tarkusetera, mida elu on õpetanud: VALI KOHE ALGUSES ÕIGE BAASTEHNIKA!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

no võid veel vahetada ju nukkvõlli 18E mootori oma vastu,torukollektori,ja mingi teine ems ka peale,siis veel itb-d ja peakski juba enam-vähem olema ;)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

to mootor kannatab stock sisu ja turbo calibra kaanetihendiga rohkem kui 1 bar ülerõhku ja olekski juba üle 200 hobuse käes. :roll: Tean autot mis selle mootoriga astus edasi 1,4 barise ülelaade rõhuga ...mõned ajad (Ilma pädeva juhtimiseta) :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta