Nats lugemist autohuvilistele.

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

devilman
Postitusi: 122
Liitunud: 20.09.2006 15:43
Kontakt:

Nats lugemist autohuvilistele.

Postitus Postitas devilman »

Tere
mis teie arvate sellisest juttust. kas see on normaalne ja mida peaksime meie ette võtma.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17303632

Tänan !!!!
http://www.soojuspumbakodu.ee
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

"Autoregistrikeskuse tehnoosakonna tehnoülevaatuse talituse peaspetsialist Karmo Uusmaa andmeil on enamlevinud põhjuseks, mille pärast sõiduautosid erakorralisele ülevaatusele saadetakse, isepaigaldatud ja nõuetele mittevastavad valgustid ja liiga tumedaks toonitud klaasid."

Üldiselt pole probleemi, sellised peabki kordusülevaatusele saatma.

Mis puutub aga "väga valjudesse" autodesse, siis paljusid need siiski häirivad. Tahad oma võistlusautoga tänaval sõita, siis ära vähemalt tänaval peenesta.
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Nõue, et autol peavad olema normaalsed tuled mis valgustavad teed ja ei pimesta kaasliiklejaid, toimiv summuti, ohutust tagav tehnoseisund jne on normaalne. Ebanormaalne on, et meil ei ole paigas auto ümberehitusi käsitlevad normatiivaktid ja seetõttu on ka kõiki ohutuse ja keskonnanorme täitev tuunimine illegaalne.
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

mõnel autol ei näita tehase tuled mitte halligi. ja kui vähegi korralikumad peale panna siis jäädki ülevaatus punktide vahet jooksma:)
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

See on juba natuke imelik. Jah, ise samuti natukese autoga vaeva näinud ja üritanud võimsusnumbreid parandada. Aga see eest ei käi suvalistel striitreis üritustel lolli mängimas ja liiklen viisakalt. Selle järgi nagu oleks kah parem vedrustus ja pidurid keelatud. Et auto jääb liiga hästi seisma teel ning ei lenda kurvis teelt välja. Summutite osas, no tulgu mõistusele. Ma ei kavatse üüratuid summasid maksta auto ametlikule edasimüüjale mingi mõttetu metallijunni eest ning kui ise teen selle asja siis üritan ikka võimalikult vaikseks ta saada. Eks keskid kibestunud inimesed vigisevad, kes arvavad, et normaalne auto on mingi riisiputukas 1,6L mootoriga mis edasi ei lähe ning on omanikule midagi samalaadset kui ikarus linnaliini buss. Sama loogika järgi peaks kõik peded saatma sunniviisiliselt psühiiatria haiglasse arvele ja sundravile. Kunas pole "normaalsed" inimesed. Ei vasta normidele. Ning tule teavas appi kui juhtud natukenege "tavalisest" normaalsem inimene olema, Pannakse kohe kinni :) Ei vasta Keskmise Eestlasele ning tehtud on sind mitte vastavalt tehnonõuetele poosis :lol:
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Ma ei tähtsustaks seda artiklit nii väga üle. See vist rohkem seotud illegaalsetel kiirendusvõistlustel osalejate autode kontrollimisega, et leida karistamiseks põhjus.
Kes seal osaleb sellel kindlasti "vesi ahjus".

Tänaval on ju varemgi aeg-ajalt ikka juhtunud, et keegi ka selliseid asju kontrollib, aga ei usu hästi, et see saab mingiks laialdaseks ja põhjalikuks tegevuseks politseile. Liiklusprioriteedid praegu hoopis teised.
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

Loodetavasti jah ikka tegu sellega, et üritatakse saada seaduslik õigus striitreiserite ahistamiseks 5+ sellele ideele. Normaalsed autohuvilised aga jätku rahule.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
dx
Postitusi: 9
Liitunud: 25.08.2007 16:34
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas dx »

no vaevalt et kedagi näiteks sportvedru või suurema piduriketta tõttu koinima ka hakatakse.

ja väljalaske kohta - peaksid olema ju mingid dB normid, palju lubatud. arusaadav ju et võetakse vahele kui gaasi vajutades autot järgmisesse linnaossa kuulda on.

sama asi toonklaasiga jms, enda asi kui paned ette rohkem kui lubatud.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Pole ju mingi eriline uudis.
Selline asi ju kogu aeg olnud.
Tel. 5654585
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nägin ka seda juttu jah,ja pani ka vähe mõtlema.

no mu autol juba sünnist saati turbo peal ning enamus üv mehi ja võmme ilmselt polegi kokku puutund s13-ga,ehk siis annab ehk petta neid,samas mul pole veel erilisi nähtavaid ümberehitusi ka peale üsna hääleka katita rv sumpa ja korvistmete(need vist ka ei meeldi neile,kuigi homologeering ja puha)
aga siin ju iga kolmas auto selline,millele pole kunagi füüni vahele pandudki,ei taha mõeldagi,mis juhtub,kui mõni neist politsei huviorbiiti kogemata sattuma peaks...ja nende legaliseerimine eestis veel suht võimatu.Mihkli bemmile äkki mõni tähelepanelik kukeke juba "tärnikese" juurde teinud peale Autolehe artiklit :roll:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

sai siis ise ka peale selle artikli lugemist kohe võetud ühendust mehega ARK'st ja küsitud, et mootori võimsuse muutmise kohalt mis jamad võivad tulla... selle peale siis targem onu vastas, et mootori võimsuse muutmisel EI OLE VAJA MÄRKIDA ÜMBEREHITUST kui ei muutu mootori tootja ega kütus ehk siis kui paned dislale pensuka mootori või bemmile opeli mootori siis mine ja sebi ümberehitus paberid ja kui on tehase mootor ja seda edasi arendattud siis ei tohiks see küll mingeid erilisi laineid lüüa politsei valdkonnas...

väljalaskega ei saa vabsee kegi kobiseda kuna ainuke õigus on mõõta seda üv punktis kuid pole veel kohanud üv punkti kus oleks võimalik liigelda ühtlasel maantee kiirusel ja 400m kaugusel mõõtjast(kunagi oli see jutt auto24 ajalehe küsimuste rubriigis sees)

kui muidugi peedistad linnavahel siis muidugi rikud ju seadust kuid mitte liiklus seadust kuna ei ole enam eestis sellist asja ju nagu rahu kellaaeg seega kui kellegile ei meeldi, et sa müdistad nende akna alt mööda võib ta kutsuda sulle kell 12 päeval ka mendi

kas sellist eestit me tahtsimegi???
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Aigo kirjutas: väljalaskega ei saa vabsee kegi kobiseda kuna ainuke õigus on mõõta seda üv punktis kuid pole veel kohanud üv punkti kus oleks võimalik liigelda ühtlasel maantee kiirusel ja 400m kaugusel mõõtjast(kunagi oli see jutt auto24 ajalehe küsimuste rubriigis sees)
Hmm 400 meetrit :O? mis jutt see on?
Väljalaske heli mõõdetakse seisva auto puhul spetsiaalse DB mõõturiga 1 või oli 1.5meetri kaugusel(ei mäleta täpset vahemaad) otse sumbutitoru kõrguselt ja sirgjooneliselt torust. Ja gaasi vajutamisel ei tohi hetkekski ületada etteantud ülempiiri.

Olen oma autoga lihtsalt ajaviiteks käinud kontrollimas seda tuttava juures ARK-is.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

pole minul mõõdetud kuid auto24 ajalehes oli selline jutt
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

peepp kirjutas:Nõue, et autol peavad olema normaalsed tuled mis valgustavad teed ja ei pimesta kaasliiklejaid, toimiv summuti, ohutust tagav tehnoseisund jne on normaalne. Ebanormaalne on, et meil ei ole paigas auto ümberehitusi käsitlevad normatiivaktid ja seetõttu on ka kõiki ohutuse ja keskonnanorme täitev tuunimine illegaalne.
Aga kes siis peaks need seadused paika ajama või mil viisil saaks tuuninguhuviline ise seda protsessi aidata/kiirendada?

Mind häirib enim see, et isepaigaldatud ksenoontuledel pole autom. kõrguse reguleerimist.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tegelikutl on Eesti teed nii persses, et isegi automaatselt ei jõua need tuledemootorid sul niipalju tulesid üles alla kerida, et tuled teistele silma ei näitaks.
Vaata näiteks tutikaid autosid xenonitega, IMO enamustel paistavad ebatasasel teel tuled vastusõitjale näkku.

Ja keegi ju ei käsi vastutuleva auto tuledesse passida, alati saab mõnda muud objekti terasemalt vaadata, et tuled ei häiriks.
Pigem on probleem selles, et need kes xenonid on ise paigaldanud vaatavad, et sitaks hästi näitavad ja keeravad nad veel üles ka.
Või siis ei reguleeri neid peale paigaldust üldse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta