Nats lugemist autohuvilistele.
Nats lugemist autohuvilistele.
Tere
mis teie arvate sellisest juttust. kas see on normaalne ja mida peaksime meie ette võtma.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17303632
Tänan !!!!
mis teie arvate sellisest juttust. kas see on normaalne ja mida peaksime meie ette võtma.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17303632
Tänan !!!!
http://www.soojuspumbakodu.ee
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
"Autoregistrikeskuse tehnoosakonna tehnoülevaatuse talituse peaspetsialist Karmo Uusmaa andmeil on enamlevinud põhjuseks, mille pärast sõiduautosid erakorralisele ülevaatusele saadetakse, isepaigaldatud ja nõuetele mittevastavad valgustid ja liiga tumedaks toonitud klaasid."
Üldiselt pole probleemi, sellised peabki kordusülevaatusele saatma.
Mis puutub aga "väga valjudesse" autodesse, siis paljusid need siiski häirivad. Tahad oma võistlusautoga tänaval sõita, siis ära vähemalt tänaval peenesta.
Üldiselt pole probleemi, sellised peabki kordusülevaatusele saatma.
Mis puutub aga "väga valjudesse" autodesse, siis paljusid need siiski häirivad. Tahad oma võistlusautoga tänaval sõita, siis ära vähemalt tänaval peenesta.
Nõue, et autol peavad olema normaalsed tuled mis valgustavad teed ja ei pimesta kaasliiklejaid, toimiv summuti, ohutust tagav tehnoseisund jne on normaalne. Ebanormaalne on, et meil ei ole paigas auto ümberehitusi käsitlevad normatiivaktid ja seetõttu on ka kõiki ohutuse ja keskonnanorme täitev tuunimine illegaalne.
See on juba natuke imelik. Jah, ise samuti natukese autoga vaeva näinud ja üritanud võimsusnumbreid parandada. Aga see eest ei käi suvalistel striitreis üritustel lolli mängimas ja liiklen viisakalt. Selle järgi nagu oleks kah parem vedrustus ja pidurid keelatud. Et auto jääb liiga hästi seisma teel ning ei lenda kurvis teelt välja. Summutite osas, no tulgu mõistusele. Ma ei kavatse üüratuid summasid maksta auto ametlikule edasimüüjale mingi mõttetu metallijunni eest ning kui ise teen selle asja siis üritan ikka võimalikult vaikseks ta saada. Eks keskid kibestunud inimesed vigisevad, kes arvavad, et normaalne auto on mingi riisiputukas 1,6L mootoriga mis edasi ei lähe ning on omanikule midagi samalaadset kui ikarus linnaliini buss. Sama loogika järgi peaks kõik peded saatma sunniviisiliselt psühiiatria haiglasse arvele ja sundravile. Kunas pole "normaalsed" inimesed. Ei vasta normidele. Ning tule teavas appi kui juhtud natukenege "tavalisest" normaalsem inimene olema, Pannakse kohe kinni
Ei vasta Keskmise Eestlasele ning tehtud on sind mitte vastavalt tehnonõuetele poosis 


Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Ma ei tähtsustaks seda artiklit nii väga üle. See vist rohkem seotud illegaalsetel kiirendusvõistlustel osalejate autode kontrollimisega, et leida karistamiseks põhjus.
Kes seal osaleb sellel kindlasti "vesi ahjus".
Tänaval on ju varemgi aeg-ajalt ikka juhtunud, et keegi ka selliseid asju kontrollib, aga ei usu hästi, et see saab mingiks laialdaseks ja põhjalikuks tegevuseks politseile. Liiklusprioriteedid praegu hoopis teised.
Kes seal osaleb sellel kindlasti "vesi ahjus".
Tänaval on ju varemgi aeg-ajalt ikka juhtunud, et keegi ka selliseid asju kontrollib, aga ei usu hästi, et see saab mingiks laialdaseks ja põhjalikuks tegevuseks politseile. Liiklusprioriteedid praegu hoopis teised.
no vaevalt et kedagi näiteks sportvedru või suurema piduriketta tõttu koinima ka hakatakse.
ja väljalaske kohta - peaksid olema ju mingid dB normid, palju lubatud. arusaadav ju et võetakse vahele kui gaasi vajutades autot järgmisesse linnaossa kuulda on.
sama asi toonklaasiga jms, enda asi kui paned ette rohkem kui lubatud.
ja väljalaske kohta - peaksid olema ju mingid dB normid, palju lubatud. arusaadav ju et võetakse vahele kui gaasi vajutades autot järgmisesse linnaossa kuulda on.
sama asi toonklaasiga jms, enda asi kui paned ette rohkem kui lubatud.
nägin ka seda juttu jah,ja pani ka vähe mõtlema.
no mu autol juba sünnist saati turbo peal ning enamus üv mehi ja võmme ilmselt polegi kokku puutund s13-ga,ehk siis annab ehk petta neid,samas mul pole veel erilisi nähtavaid ümberehitusi ka peale üsna hääleka katita rv sumpa ja korvistmete(need vist ka ei meeldi neile,kuigi homologeering ja puha)
aga siin ju iga kolmas auto selline,millele pole kunagi füüni vahele pandudki,ei taha mõeldagi,mis juhtub,kui mõni neist politsei huviorbiiti kogemata sattuma peaks...ja nende legaliseerimine eestis veel suht võimatu.Mihkli bemmile äkki mõni tähelepanelik kukeke juba "tärnikese" juurde teinud peale Autolehe artiklit
no mu autol juba sünnist saati turbo peal ning enamus üv mehi ja võmme ilmselt polegi kokku puutund s13-ga,ehk siis annab ehk petta neid,samas mul pole veel erilisi nähtavaid ümberehitusi ka peale üsna hääleka katita rv sumpa ja korvistmete(need vist ka ei meeldi neile,kuigi homologeering ja puha)
aga siin ju iga kolmas auto selline,millele pole kunagi füüni vahele pandudki,ei taha mõeldagi,mis juhtub,kui mõni neist politsei huviorbiiti kogemata sattuma peaks...ja nende legaliseerimine eestis veel suht võimatu.Mihkli bemmile äkki mõni tähelepanelik kukeke juba "tärnikese" juurde teinud peale Autolehe artiklit

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
sai siis ise ka peale selle artikli lugemist kohe võetud ühendust mehega ARK'st ja küsitud, et mootori võimsuse muutmise kohalt mis jamad võivad tulla... selle peale siis targem onu vastas, et mootori võimsuse muutmisel EI OLE VAJA MÄRKIDA ÜMBEREHITUST kui ei muutu mootori tootja ega kütus ehk siis kui paned dislale pensuka mootori või bemmile opeli mootori siis mine ja sebi ümberehitus paberid ja kui on tehase mootor ja seda edasi arendattud siis ei tohiks see küll mingeid erilisi laineid lüüa politsei valdkonnas...
väljalaskega ei saa vabsee kegi kobiseda kuna ainuke õigus on mõõta seda üv punktis kuid pole veel kohanud üv punkti kus oleks võimalik liigelda ühtlasel maantee kiirusel ja 400m kaugusel mõõtjast(kunagi oli see jutt auto24 ajalehe küsimuste rubriigis sees)
kui muidugi peedistad linnavahel siis muidugi rikud ju seadust kuid mitte liiklus seadust kuna ei ole enam eestis sellist asja ju nagu rahu kellaaeg seega kui kellegile ei meeldi, et sa müdistad nende akna alt mööda võib ta kutsuda sulle kell 12 päeval ka mendi
kas sellist eestit me tahtsimegi???
väljalaskega ei saa vabsee kegi kobiseda kuna ainuke õigus on mõõta seda üv punktis kuid pole veel kohanud üv punkti kus oleks võimalik liigelda ühtlasel maantee kiirusel ja 400m kaugusel mõõtjast(kunagi oli see jutt auto24 ajalehe küsimuste rubriigis sees)
kui muidugi peedistad linnavahel siis muidugi rikud ju seadust kuid mitte liiklus seadust kuna ei ole enam eestis sellist asja ju nagu rahu kellaaeg seega kui kellegile ei meeldi, et sa müdistad nende akna alt mööda võib ta kutsuda sulle kell 12 päeval ka mendi
kas sellist eestit me tahtsimegi???
Hmm 400 meetrit :O? mis jutt see on?Aigo kirjutas: väljalaskega ei saa vabsee kegi kobiseda kuna ainuke õigus on mõõta seda üv punktis kuid pole veel kohanud üv punkti kus oleks võimalik liigelda ühtlasel maantee kiirusel ja 400m kaugusel mõõtjast(kunagi oli see jutt auto24 ajalehe küsimuste rubriigis sees)
Väljalaske heli mõõdetakse seisva auto puhul spetsiaalse DB mõõturiga 1 või oli 1.5meetri kaugusel(ei mäleta täpset vahemaad) otse sumbutitoru kõrguselt ja sirgjooneliselt torust. Ja gaasi vajutamisel ei tohi hetkekski ületada etteantud ülempiiri.
Olen oma autoga lihtsalt ajaviiteks käinud kontrollimas seda tuttava juures ARK-is.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Aga kes siis peaks need seadused paika ajama või mil viisil saaks tuuninguhuviline ise seda protsessi aidata/kiirendada?peepp kirjutas:Nõue, et autol peavad olema normaalsed tuled mis valgustavad teed ja ei pimesta kaasliiklejaid, toimiv summuti, ohutust tagav tehnoseisund jne on normaalne. Ebanormaalne on, et meil ei ole paigas auto ümberehitusi käsitlevad normatiivaktid ja seetõttu on ka kõiki ohutuse ja keskonnanorme täitev tuunimine illegaalne.
Mind häirib enim see, et isepaigaldatud ksenoontuledel pole autom. kõrguse reguleerimist.
Tegelikutl on Eesti teed nii persses, et isegi automaatselt ei jõua need tuledemootorid sul niipalju tulesid üles alla kerida, et tuled teistele silma ei näitaks.
Vaata näiteks tutikaid autosid xenonitega, IMO enamustel paistavad ebatasasel teel tuled vastusõitjale näkku.
Ja keegi ju ei käsi vastutuleva auto tuledesse passida, alati saab mõnda muud objekti terasemalt vaadata, et tuled ei häiriks.
Pigem on probleem selles, et need kes xenonid on ise paigaldanud vaatavad, et sitaks hästi näitavad ja keeravad nad veel üles ka.
Või siis ei reguleeri neid peale paigaldust üldse.
Vaata näiteks tutikaid autosid xenonitega, IMO enamustel paistavad ebatasasel teel tuled vastusõitjale näkku.
Ja keegi ju ei käsi vastutuleva auto tuledesse passida, alati saab mõnda muud objekti terasemalt vaadata, et tuled ei häiriks.
Pigem on probleem selles, et need kes xenonid on ise paigaldanud vaatavad, et sitaks hästi näitavad ja keeravad nad veel üles ka.
Või siis ei reguleeri neid peale paigaldust üldse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.