Nissan GT-R

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Nissan GT-R

Postitus Postitas Taavi »

Esimine test väljas:

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... feed=rss01

Võrreldes RB26'ga on uuel mootoril pöörete lagi tunduvalt madalamaks kukkunud. Neliveo süsteem paistab R34 GTR ATTESA-ETS Pro'st oluliselt erinev olevat. Muidu on näitajad muljetavaldavad.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Võrreldes RB26'ga on uuel mootoril pöörete lagi tunduvalt madalamaks kukkunud.
Eks V6 mootor olegi veidi madalama pöördega, kuid samas ka madalama max väändega.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

kolmas pilt on hea :)

tunduvad suht väiksed supportid? asi selles, et 21 tolli velg :)
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

temp kirjutas:kolmas pilt on hea :)
See vist ka ainuke talutav rakurss selle auto vaatamiseks. Aga tehnika tundub mudelinimetust õigustavat. Tore ikka kui vahel ka kiiruseaustajate nimel pingutatakse, mitte ainult Euro7, NCAP ja Car of the Year valguses...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Interjöör meeldib mulle kohutavalt miskipärast.
Treimis- ja freesimistööd
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kõlakad käivad ka kallimast 530hp Evo versioonist, mis on 100kg kergem.

Pilt

Kui GTR-il raud vähegi asine on, siis juba tarkvaramodifikatsioonidega peaks hj numbrid väga põnevaks saama :)
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Tundub väga hea bang for the buck olema aga eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem. Vähe on neid, millel hing ka sees. Muidugi vahel selgub see hinge olemasolu alles aastate möödudes.:)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

mootor peaks iseenesest olema 600hp ja siis vastavalt konfile detuned.
Seega tarkvaramodiga peaks selle 600hp suht lihtsalt kätte saama :)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem
Vanu aegu enam tõesti tagasi ei too. 89a tootma hakatud R32 GTR-i kultusautoks tõusmine algas ja võlu peitubki tegelikult selles, et tegu oli puhtaverelise Group A klassi võidusõiduautoga, mis projekteeritud(just mootor ja neliveo lahendus) ja homologeeritud ainult selleks eesmärgiks. Nõutud 5000 auto asemel müüdi R32 GTR'i hoopis 43.000 tk :)

Euroopa suuremad auto väljaanded on siiani lähtunud enda suhtumises GTR'i peaasjalikult kunagisest Clarksoni naljajutust, stiilis et: "It was never intended to compete with the BMW or Porsche. This thing is very obviously designed by the arcade game generation to take on the Sega Rally machine. It's a £50,000 Playstation". Võidusõidutehnika-tänavasõiduautos tausta teavad/rõhutavad vähesed euroopa autohuvilised.

Tänu 80'date lõpu FIA reeglitele millest juhindudes Nissan R32 GTR'i ehitas sündisid samadel põhimõtetel ka M3 ja 190E 2.3 16V.

Quote: Like the Mercedes, the M3 fell under the FIA's then-new Group A rule set for international touring car competition, which dictated stock bodywork, production-based powerplants, and 5000 street-legal examples. Faced with such constrictive limitations--Group A rules also vetoed nonproduction aerodynamic devices--the boys in Munich came up with a plan: rather than build a race car out of a road car, they would build a road car out of a race car.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

No siin ta siis on:

Nissan GT-R
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Tegin jaapani keelselt Nissani saidilt kokkuvõtte:

http://people.proekspert.ee/janno/blog/?p=123

Põhiline, mis imelik tundub on, et AWD süsteemis tundub olevat tagasiminek - taga on mehaaniline LSD :? (gtrnissan.com: Electronic traction control plus 1.5-way mechanically locking rear differential. ). Lootsin, et uus GT-R tuleb tagaveoline ja taga aktiivdiferentsiaaliga, nagu ka Nissani Super GT masin on.

Üldse on pragune GT-R minu meelest liiga pehmeke, nagu ütleb ka uus slogan - anyone anywhere anytime. Ehk igaüks saab sellega sõitmisega hakkama. Ja veel raskem kui eelmine :(

Kuigi kiire see auto on, Nürburgringil 7:38 http://www.youtube.com/watch?v=uGe_fyhQazg

Ootan BestMotoringu teste ja reviewd.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Seega pm 10sek aeglasem kui The Ringi uus rekord Pagani Zondal.. ei ole paha tulemus kohe mitte ;)
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

Peep OT foorumis kirjutas:
Tänaseks on siis selgunud, et selle kiirel ringil olid all lõigatud slikid ja ilmselt polnud ka mootor päris standard võimsusega. Peakonstruktor Mizuno andmetel on standardse auto ringiajad vahemikus 7.55 - 7.58. Kusjuures, see auto kaalub 1740 kg. ehk nagu tänapäeva autod ikka, tugevas ülekaalus. Seega võib eeldada, et kiirus on puhtalt elektroonika hea töö, mitte auto mehaanilistest omadustest tulenev - playstation ratastel.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Huvitav, see leht räägib vastupidist:

Rehvi küsimus NAGTR klubis
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Porschemeestel meel mõru, et odavam japs liiga kiire? :) Tegelikult 911 omanikke ei tohiks GTR üldse liigutada, usun, et inimene kes letist uuena 911 TT ostab kehitab mingi Nissani ringiaegade peale ainult õlgu.

Uus GTR on masnedavalt raske tõesti. Esimeste aastate 32 GTR-id kaalusid 1460kg.
Viimati muutis Taavi, 30.10.2007 14:17, muudetud 1 kord kokku.
Vasta