Võrreldes RB26'ga on uuel mootoril pöörete lagi tunduvalt madalamaks kukkunud. Neliveo süsteem paistab R34 GTR ATTESA-ETS Pro'st oluliselt erinev olevat. Muidu on näitajad muljetavaldavad.
See vist ka ainuke talutav rakurss selle auto vaatamiseks. Aga tehnika tundub mudelinimetust õigustavat. Tore ikka kui vahel ka kiiruseaustajate nimel pingutatakse, mitte ainult Euro7, NCAP ja Car of the Year valguses...
Tundub väga hea bang for the buck olema aga eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem. Vähe on neid, millel hing ka sees. Muidugi vahel selgub see hinge olemasolu alles aastate möödudes.
eks need uued autod ole nagu nad on...homme tuleb müüki mõni veel võimsam ja kiirem
Vanu aegu enam tõesti tagasi ei too. 89a tootma hakatud R32 GTR-i kultusautoks tõusmine algas ja võlu peitubki tegelikult selles, et tegu oli puhtaverelise Group A klassi võidusõiduautoga, mis projekteeritud(just mootor ja neliveo lahendus) ja homologeeritud ainult selleks eesmärgiks. Nõutud 5000 auto asemel müüdi R32 GTR'i hoopis 43.000 tk
Euroopa suuremad auto väljaanded on siiani lähtunud enda suhtumises GTR'i peaasjalikult kunagisest Clarksoni naljajutust, stiilis et: "It was never intended to compete with the BMW or Porsche. This thing is very obviously designed by the arcade game generation to take on the Sega Rally machine. It's a £50,000 Playstation". Võidusõidutehnika-tänavasõiduautos tausta teavad/rõhutavad vähesed euroopa autohuvilised.
Tänu 80'date lõpu FIA reeglitele millest juhindudes Nissan R32 GTR'i ehitas sündisid samadel põhimõtetel ka M3 ja 190E 2.3 16V.
Quote: Like the Mercedes, the M3 fell under the FIA's then-new Group A rule set for international touring car competition, which dictated stock bodywork, production-based powerplants, and 5000 street-legal examples. Faced with such constrictive limitations--Group A rules also vetoed nonproduction aerodynamic devices--the boys in Munich came up with a plan: rather than build a race car out of a road car, they would build a road car out of a race car.
Põhiline, mis imelik tundub on, et AWD süsteemis tundub olevat tagasiminek - taga on mehaaniline LSD (gtrnissan.com: Electronic traction control plus 1.5-way mechanically locking rear differential. ). Lootsin, et uus GT-R tuleb tagaveoline ja taga aktiivdiferentsiaaliga, nagu ka Nissani Super GT masin on.
Üldse on pragune GT-R minu meelest liiga pehmeke, nagu ütleb ka uus slogan - anyone anywhere anytime. Ehk igaüks saab sellega sõitmisega hakkama. Ja veel raskem kui eelmine
Peep OT foorumis kirjutas:
Tänaseks on siis selgunud, et selle kiirel ringil olid all lõigatud slikid ja ilmselt polnud ka mootor päris standard võimsusega. Peakonstruktor Mizuno andmetel on standardse auto ringiajad vahemikus 7.55 - 7.58. Kusjuures, see auto kaalub 1740 kg. ehk nagu tänapäeva autod ikka, tugevas ülekaalus. Seega võib eeldada, et kiirus on puhtalt elektroonika hea töö, mitte auto mehaanilistest omadustest tulenev - playstation ratastel.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Porschemeestel meel mõru, et odavam japs liiga kiire? Tegelikult 911 omanikke ei tohiks GTR üldse liigutada, usun, et inimene kes letist uuena 911 TT ostab kehitab mingi Nissani ringiaegade peale ainult õlgu.
Uus GTR on masnedavalt raske tõesti. Esimeste aastate 32 GTR-id kaalusid 1460kg.
Viimati muutis Taavi, 30.10.2007 14:17, muudetud 1 kord kokku.