vemsiga probleem käivitusel

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

erkop
Postitusi: 9
Liitunud: 06.09.2007 19:16
Asukoht: Raasiku

vemsiga probleem käivitusel

Postitus Postitas erkop »

Viga siis järgmine, et vahetevahel lööb käivitamisel tagasi sisselaskesse. Süüde 5 kraadi varasem (olen proovinud panna 0-20 - vahet ei ole). Seguga olen mänginud, kuid tulemuseta.
Trigger on 12-1 ning sisetunne ütleb, et aju ei saa aru mingil põhjusel trigerist. Crank pöörded ka muidugi suht madalad (natuke üle 200). Mäletan kui oli 24-1 hammast siis nagu sellist asja ei esinenud (24-1 hammast ei suutnud aga halliandur 1GT101DC suurematel pööretel enam lugeda)
Süüde: Wasted spark
Võimalik et viga mingis muus seades, kellegil äkki mingeid ideid?
MB W201 2,3 16V by Vems
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Palju hamba ja anduri vahe on?
Kas andur on täpselt hamba keskel?
Kas settingud ajus on õiged?
Oled süüte 0 punkti kontrollinud ja õigeks pannud?

Nagu aru saan kasutad Hall tüüpi andurit?

Antud andurile ei tohiks 24-1 küll eriline probleem olla.
Oled kindel, et andur oli enne ilusti keskel ja piisavalt lähedal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
erkop
Postitusi: 9
Liitunud: 06.09.2007 19:16
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas erkop »

trigger wheel ei ole päris selline nagu tavaliselt, hall siis loeb küljepealt mitte pealt http://www.rudygrupp.ee/erko/main.php?g2_itemId=217 varem oli selline isetehtud aga nüüd samasugune 12-1 hambaga. Kui ossiga vaatasin 24-1 signaali, siis hamba vahe jäi liialt lühikeseks. Seda sama ka näha selle anduri manuaalis. Võimalus oleks olnud teha hammas kitsam. Viga hakkas esinema pööretel 6800 + .
12-1 hambaga nii ,et kui käib siis pole veel mingeid probleeme esinenud, just käivitamisel.
trigeri setingud peaks küll õiged olema.
Süüde ka õige ja kontrollitud.
MB W201 2,3 16V by Vems
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas sa kasutad trigger returni või ajapõhist arvutust?
Proovi ajapõhist arvutust käivitamisel kasutada, vähemalt MS-il on selline funktsioon.

Ise ei ole sellist küljepealt lugemist kasutanud ja sellel teemal ei oska kommenteerida.
Kas pealt ei olnud võimalik lugemist teha?
Isiklikult polegi eriti nagu märganud sellist tüüpi lugemist aftermarket asjadel nagu sul.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

12-1 puhul pole mingit probleemi VEMS'il, proovi andur otse panna, siis peaks normaalselt lugema hakkama. Kas LCD-l näitab trigger error count'is ka midagi?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
erkop
Postitusi: 9
Liitunud: 06.09.2007 19:16
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas erkop »

trigger error countis minumeelest ei näidanud vigasi aga vaatan selle üle veel.
MB W201 2,3 16V by Vems
erkop
Postitusi: 9
Liitunud: 06.09.2007 19:16
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas erkop »

Käisin ja proovisin uuesti. Kui tagasi lööb siis tõesti lööb tigger error counti w01 . Tegin autoga väikese ringi ning rohkem sinna neid juurde ei tekkinud. Äkki tekitab starter vms liialt häireid? Aku pole ka enam kõige parem (pingelang äkki liiga suur)?
MB W201 2,3 16V by Vems
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas sul on mõni filtering peal või mitte? Kui ei, proovi kasutada, kui on, proovi maha võtta. Tihtipeale onaidanud kõiksugu mürasaasta vastu.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

pildi peal tundub trigger wheel jube kõverik.
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ratas on lausa tsenrist väljas.
erkop
Postitusi: 9
Liitunud: 06.09.2007 19:16
Asukoht: Raasiku

Postitus Postitas erkop »

pildi peal tundub trigger wheel jube kõverik.
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata
See pildil oli 24-1 ketas, praegu peal 12-1 ketas mis ei ole enam kõverik :lol: . Kui siis küljepealt ketast vaadata on praegusel juhul hamba laius 10 kraadi e. siis 1/3 hambast teise hambani . Hamba kõrgus siis jääb sinnakanti mis 24-1 kettal.
filtering ka ei aita :cry: Arvan, et aeglane crank ja vähene hamba arv on selle vea põhjuseks. Aju võibolla ei saa aru igakord täpselt millal on missingtooth. 24-1 kettaga impulsid 2x sagedasemad
Vaatan, kui aega saab peab laskma uue 24-1 ketta teha. Kuid mis arvate küljepealt lugemisest? Teoreetiliselt ei tohiks vahet olla kas küljelt või pealt?
Muideks see 24-1 trigger mis pildil oli veel roostevabast :lol: , et läks täitsa puusse...Aga sai vähemalt elus ise üks triggerwheel valmis meisterdatud, optikaga saaks ju isegi tööle.
Ratas igati tsentris, pilt oli küljepealt. Pigem pole kõik hambad samasugused ;)
MB W201 2,3 16V by Vems
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Liiga väheses hammaste arvus pole asi, sest mu autol on väntvõllil 2 hammast ja loeb 1GT101 anduriga, nukkvõllil vaid 1 hammas sama sensoriga.

Pane see sensor ratta suhtes otseks ja siis on näha. Pealegi on selle Hall sensoriga soovitav kasutada +12v toidet, mitte +5v. On sul 5v või 12v?

Missing tooth ratastest olen teinud ka 4-1 ja loeb probleemideta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks sa hammaste otsa pealt lugemist kasutada ei taha nagu enamus maailma kasutab?
Küljepealt lugemisega võivad tekkida häired, kui sul hambad väga sügavad pole, kuna kõrval jookseb ju ilma aukudeta metall.
Viimati muutis Mihkel, 29.10.2007 15:50, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

ta vist loebki küljelt, sellest ka probleemid?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sõnastasin valesti, otsa pealt mõtlesin, külgvaade sõltub vaatenurgast :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta