vemsiga probleem käivitusel
vemsiga probleem käivitusel
Viga siis järgmine, et vahetevahel lööb käivitamisel tagasi sisselaskesse. Süüde 5 kraadi varasem (olen proovinud panna 0-20 - vahet ei ole). Seguga olen mänginud, kuid tulemuseta.
Trigger on 12-1 ning sisetunne ütleb, et aju ei saa aru mingil põhjusel trigerist. Crank pöörded ka muidugi suht madalad (natuke üle 200). Mäletan kui oli 24-1 hammast siis nagu sellist asja ei esinenud (24-1 hammast ei suutnud aga halliandur 1GT101DC suurematel pööretel enam lugeda)
Süüde: Wasted spark
Võimalik et viga mingis muus seades, kellegil äkki mingeid ideid?
Trigger on 12-1 ning sisetunne ütleb, et aju ei saa aru mingil põhjusel trigerist. Crank pöörded ka muidugi suht madalad (natuke üle 200). Mäletan kui oli 24-1 hammast siis nagu sellist asja ei esinenud (24-1 hammast ei suutnud aga halliandur 1GT101DC suurematel pööretel enam lugeda)
Süüde: Wasted spark
Võimalik et viga mingis muus seades, kellegil äkki mingeid ideid?
MB W201 2,3 16V by Vems
Palju hamba ja anduri vahe on?
Kas andur on täpselt hamba keskel?
Kas settingud ajus on õiged?
Oled süüte 0 punkti kontrollinud ja õigeks pannud?
Nagu aru saan kasutad Hall tüüpi andurit?
Antud andurile ei tohiks 24-1 küll eriline probleem olla.
Oled kindel, et andur oli enne ilusti keskel ja piisavalt lähedal?
Kas andur on täpselt hamba keskel?
Kas settingud ajus on õiged?
Oled süüte 0 punkti kontrollinud ja õigeks pannud?
Nagu aru saan kasutad Hall tüüpi andurit?
Antud andurile ei tohiks 24-1 küll eriline probleem olla.
Oled kindel, et andur oli enne ilusti keskel ja piisavalt lähedal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
trigger wheel ei ole päris selline nagu tavaliselt, hall siis loeb küljepealt mitte pealt http://www.rudygrupp.ee/erko/main.php?g2_itemId=217 varem oli selline isetehtud aga nüüd samasugune 12-1 hambaga. Kui ossiga vaatasin 24-1 signaali, siis hamba vahe jäi liialt lühikeseks. Seda sama ka näha selle anduri manuaalis. Võimalus oleks olnud teha hammas kitsam. Viga hakkas esinema pööretel 6800 + .
12-1 hambaga nii ,et kui käib siis pole veel mingeid probleeme esinenud, just käivitamisel.
trigeri setingud peaks küll õiged olema.
Süüde ka õige ja kontrollitud.
12-1 hambaga nii ,et kui käib siis pole veel mingeid probleeme esinenud, just käivitamisel.
trigeri setingud peaks küll õiged olema.
Süüde ka õige ja kontrollitud.
MB W201 2,3 16V by Vems
Kas sa kasutad trigger returni või ajapõhist arvutust?
Proovi ajapõhist arvutust käivitamisel kasutada, vähemalt MS-il on selline funktsioon.
Ise ei ole sellist küljepealt lugemist kasutanud ja sellel teemal ei oska kommenteerida.
Kas pealt ei olnud võimalik lugemist teha?
Isiklikult polegi eriti nagu märganud sellist tüüpi lugemist aftermarket asjadel nagu sul.
Proovi ajapõhist arvutust käivitamisel kasutada, vähemalt MS-il on selline funktsioon.
Ise ei ole sellist küljepealt lugemist kasutanud ja sellel teemal ei oska kommenteerida.
Kas pealt ei olnud võimalik lugemist teha?
Isiklikult polegi eriti nagu märganud sellist tüüpi lugemist aftermarket asjadel nagu sul.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
12-1 puhul pole mingit probleemi VEMS'il, proovi andur otse panna, siis peaks normaalselt lugema hakkama. Kas LCD-l näitab trigger error count'is ka midagi?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas sul on mõni filtering peal või mitte? Kui ei, proovi kasutada, kui on, proovi maha võtta. Tihtipeale onaidanud kõiksugu mürasaasta vastu.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
pildi peal tundub trigger wheel jube kõverik.
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata
See pildil oli 24-1 ketas, praegu peal 12-1 ketas mis ei ole enam kõverikpildi peal tundub trigger wheel jube kõverik.
trigger wheeli hambad peaks ikka piisavalt kaugele hamba vahe korral jääma. siin külje pealt lugedes jääb hamba pikkus kindlasti väikeseks. seepärast ka enam kõrgemal pöördel ei lugenud. pole seal midagi filtreerida, laseriga uus ja normaalne ratas lõigata

filtering ka ei aita

Vaatan, kui aega saab peab laskma uue 24-1 ketta teha. Kuid mis arvate küljepealt lugemisest? Teoreetiliselt ei tohiks vahet olla kas küljelt või pealt?
Muideks see 24-1 trigger mis pildil oli veel roostevabast

Ratas igati tsentris, pilt oli küljepealt. Pigem pole kõik hambad samasugused

MB W201 2,3 16V by Vems
Liiga väheses hammaste arvus pole asi, sest mu autol on väntvõllil 2 hammast ja loeb 1GT101 anduriga, nukkvõllil vaid 1 hammas sama sensoriga.
Pane see sensor ratta suhtes otseks ja siis on näha. Pealegi on selle Hall sensoriga soovitav kasutada +12v toidet, mitte +5v. On sul 5v või 12v?
Missing tooth ratastest olen teinud ka 4-1 ja loeb probleemideta.
Pane see sensor ratta suhtes otseks ja siis on näha. Pealegi on selle Hall sensoriga soovitav kasutada +12v toidet, mitte +5v. On sul 5v või 12v?
Missing tooth ratastest olen teinud ka 4-1 ja loeb probleemideta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks sa hammaste otsa pealt lugemist kasutada ei taha nagu enamus maailma kasutab?
Küljepealt lugemisega võivad tekkida häired, kui sul hambad väga sügavad pole, kuna kõrval jookseb ju ilma aukudeta metall.
Küljepealt lugemisega võivad tekkida häired, kui sul hambad väga sügavad pole, kuna kõrval jookseb ju ilma aukudeta metall.
Viimati muutis Mihkel, 29.10.2007 15:50, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sõnastasin valesti, otsa pealt mõtlesin, külgvaade sõltub vaatenurgast 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.