VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Ma eeldan, et süüte 8 kraadi peale tõmmasid just selle pärast, et detoneerima ei hakkaks ja detoneerima hakkas sellepärast, et surve aste liiga suur. Kas poleks lihtsam kompunnida "madalamad" kolvid sisse?
Ma arvan, et saaks parema tulemuse, kui lased surve astme alla ja saad süüte max advance sinna 20 kraadi kanti lasta.
Ma arvan, et saaks parema tulemuse, kui lased surve astme alla ja saad süüte max advance sinna 20 kraadi kanti lasta.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Just nimelt selle tõttu saigi süüde maha tõmmatud.
Samas ei olnud ka tol hetkel muud valikut, kuna ei tahtnud mootorit enne lahti võtta.
Keegi pidi ju kõrge surveastmega turbotamise ka ära proovima.
Sellest boostist kõrgemale ei tasunud minna enam, kuna korra kui algul 1.0bar ära boostis käis ka 8 kraadiga silindris mõnus sõda
Ma ei ole siiani veel 100% kindel, kas nii madalal oli ikka detonatsioon, kuna tundus nagu mingi metalldetail resoneeris hetkeks sarnasel sagedusel.
Sellise heli tagant on väga raske detonatsiooni eristada, vähemalt minul. Eriti kui mujal piirkonnas pole detoneerinud.
Detonatsiooni on kerge kuulda siis kui hetkeks oled seda heli konkreetsel mootoril kuulnud ja veendunud, et see detonatsioon on.
Heli tuli väga väikseks hetkeks, süüte muutmine nagu seda väga ei kõigutanud.
Samas oli ~selle koha peal max vääne ja väga tõenäoline et oli detonatsioon.
Aga ma ei usu eriti, et sellest mootoril midagi juhtus. Me ei räägi siin räigest pikast detonatsioonist vaid hetkelisest ja madalal pöördel.
Nüüd ei ole mõtet enam nii kõrget surveastet hoida, tuleb mingi lahendus välja mõelda, et surveaste madalamaks saada.
Siis saab ka hiljem vajadusel rõhku peale keerata.
Siiani oli veel ka pool summutist suhteliselt umbne, äkki on packpressure asjaga kuidagi seotud?
Samas ei olnud ka tol hetkel muud valikut, kuna ei tahtnud mootorit enne lahti võtta.
Keegi pidi ju kõrge surveastmega turbotamise ka ära proovima.
Sellest boostist kõrgemale ei tasunud minna enam, kuna korra kui algul 1.0bar ära boostis käis ka 8 kraadiga silindris mõnus sõda

Ma ei ole siiani veel 100% kindel, kas nii madalal oli ikka detonatsioon, kuna tundus nagu mingi metalldetail resoneeris hetkeks sarnasel sagedusel.
Sellise heli tagant on väga raske detonatsiooni eristada, vähemalt minul. Eriti kui mujal piirkonnas pole detoneerinud.
Detonatsiooni on kerge kuulda siis kui hetkeks oled seda heli konkreetsel mootoril kuulnud ja veendunud, et see detonatsioon on.
Heli tuli väga väikseks hetkeks, süüte muutmine nagu seda väga ei kõigutanud.
Samas oli ~selle koha peal max vääne ja väga tõenäoline et oli detonatsioon.
Aga ma ei usu eriti, et sellest mootoril midagi juhtus. Me ei räägi siin räigest pikast detonatsioonist vaid hetkelisest ja madalal pöördel.
Nüüd ei ole mõtet enam nii kõrget surveastet hoida, tuleb mingi lahendus välja mõelda, et surveaste madalamaks saada.
Siis saab ka hiljem vajadusel rõhku peale keerata.
Siiani oli veel ka pool summutist suhteliselt umbne, äkki on packpressure asjaga kuidagi seotud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vastusurve on kindlasti üheks detonatsiooni põhjustavaks asjaks.
Ise sõidan juba varakevadest alates 9.3:1 surveastme ja ligi 1 bariga ülikehva ehitusega kaanega, siiani pole muresid olnud.
Ja 10 surveastmegagi turbotatakse autosid pidevalt, ka 2klapitehnikas mootoreid..
Ise sõidan juba varakevadest alates 9.3:1 surveastme ja ligi 1 bariga ülikehva ehitusega kaanega, siiani pole muresid olnud.
Ja 10 surveastmegagi turbotatakse autosid pidevalt, ka 2klapitehnikas mootoreid..
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina pidasin kõrge surveastme puhul Eestit silmas 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Iseenesest vastusurve kui selline ei soodusta detonatsiooni. Küll aga märgatavalt suurendab EGT-d. Viimane põhjustab põlemiskambris liigset temperatuuri(tegelikult on EGT kõrge tempiga põlemise tagajärg), mis omakorda viib detonatsioonini (isesüttimine toimub kõrgemal temperatuuril paremini, seda teavad vist kõik).Raceboy kirjutas:Vastusurve on kindlasti üheks detonatsiooni põhjustavaks asjaks.
Ma ei ole küll teab mis kogenud, kuid arvan et liighiline süüde ei ole parim lahendus. Ta küll viib põlemiskambri maks tempi allapoole ja natuke vähendab ka EGT-d aga rohkem soovitaks mootorit jahutada rikkama seguga. Muidugi kui 11.0 A/F on juba käes siis edasi enam ei julge soovitada, kuid sinnamaani ei tohiks probleeme olla.
Nii liighiline süüde kui rikas segu tõstavad EGT-d.
Ja vastusurve on kindlalt detonatsiooni suurendavate tegurite hulgas, kuna rohkem kuumi heitgaase jääb silindrisse järgmiseks töötaktiks. Sama efekt nagu ka liiga kõrgel sisselaskeõhu temperatuuril.
Ja vastusurve on kindlalt detonatsiooni suurendavate tegurite hulgas, kuna rohkem kuumi heitgaase jääb silindrisse järgmiseks töötaktiks. Sama efekt nagu ka liiga kõrgel sisselaskeõhu temperatuuril.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei leidnud raamatut üles ja netiavarustest ei hakka siia viiteid lisama, sest enamus neist ei ole teaduslikult põhjendatud, lihtsalt arvamused.henri kirjutas: Lähen loen mõnda tarka raamatut, vaatan kas saan midagi tsiteerida.
Kuid võin mainida et paljud 500hj/l autod on seadistatud 11.1-11.5 segu peale ning ka WRC-s on A/F väga rikas (peale water injectioni ära keelustamist).
BTW mul ei olnud üldse kavas vaidlustada fakti et umbne summuti ei ole halb


Liiga rikas segu tõstab seepärast EGT-d et põlemine kestab liiga kaua. Sedasi ju toimib elektrooniline anti-lag: süüde hiliseks ja segu rikkaks. Lihtsalt 11.x segu tõstab vaid veidi EGT-d, seda annab aga pareerida tiba varasema süütenurgaga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
EGT andurit ei jõudnud muidugi veel külge keerata, kuigi vahejupp sai sellele valmis tehtud.
Võimalik, et liigne kuumuse tõttu ja mootori sisemise mustuse tõttu jäid rõngad kinni äkki (põlenud õli rõngaste pesades?)?
Eks see paistab kui mootor lahti võtta.
Segu oli koormuse all 11.5-12.
Võimalik, et liigne kuumuse tõttu ja mootori sisemise mustuse tõttu jäid rõngad kinni äkki (põlenud õli rõngaste pesades?)?
Eks see paistab kui mootor lahti võtta.
Segu oli koormuse all 11.5-12.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas tohib teada kust see tarkus pärineb?Raceboy kirjutas:Liiga rikas segu tõstab seepärast EGT-d et põlemine kestab liiga kaua. Sedasi ju toimib elektrooniline anti-lag: süüde hiliseks ja segu rikkaks. Lihtsalt 11.x segu tõstab vaid veidi EGT-d, seda annab aga pareerida tiba varasema süütenurgaga.
Mina tean et bensiinil on hea omadus õhku jahutada ja see üleliigne bensiin ongi jahutaja (vala bensiini käe peale). WRC-s ikka kasutatakse seda kui jahutajat mitte kuumutamise eesmärgil. Pea 4 bari ülelaaderõhku ja üle 10:1 surveaste vajavad vägagi head heat managementi. Ning samuti varajane süüde tõstab EGT-d, rääkimata detonatsiooni tundlikkusest.
Kas sa oled sellisest asjast kuulnud nagu overlap? N/A nuka puhul peaks see veel eriti suur olema. Teisisõnu isegi osa värske õhu ja kütuse segust puhutakse väljalaskesse. Või suur hulk inimesi, tuunijaid, ajavad pada?Raceboy kirjutas:... kuna rohkem kuumi heitgaase jääb silindrisse järgmiseks töötaktiks. Sama efekt nagu ka liiga kõrgel sisselaskeõhu temperatuuril.
Vähendab temperatuuri siiski.Ning samuti varajane süüde tõstab EGT-d
Kas sa oled sellisest asjast kuulnud nagu overlap? N/A nuka puhul peaks see veel eriti suur olema. Teisisõnu isegi osa värske õhu ja kütuse segust puhutakse väljalaskesse. Või suur hulk inimesi, tuunijaid, ajavad pada?
Mis kasu on overlapist, kui muud komponendid (kollektor id , turbiin, summuti) seda ei soosi.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mul pärineb see tarkus oma kogemustest.Kas tohib teada kust see tarkus pärineb?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;