VW Golf 1991 3,0TQ - Ahwen

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Miq kirjutas:siia maani kõik on väga tubli ja kiidetav, aga jään Syncro't ootatama. 3 liitrit, turbo, esivedu - veits arulage IMO.

8)
Harrastusauto puhul on m6istlikus yldse kysitav :-D
Peamine, et ehitamine pakub naudingut, miski muu ei loe :)
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

On võimalik sõita esiveoga, aga kui auto tuleb võimas siis rooliga saab rapsida kõvasti ja vales kohas kaasi vajutades võib asi jamaks minna, eriti rööpasse sõidetud teel!!!
jõudu.
Turbo auto
Ahwen
Postitusi: 28
Liitunud: 02.06.2005 14:59
Kontakt:

Postitus Postitas Ahwen »

Väheke uuendust teemasse:

Muretsetud sai ATP väljalaskekollektor.

Pilt
Pilt

Samuti auto "paljaks" kistud hetkel mittevajalikest jubinatest. Selline tunne, et olen jälle alguses tagasi...

Pilt

Ning täna saabus Keisei-Racingust minuni ka üks magus jubin ;)
Tegemist siis Garrett GT3582R puhuriga. Peaks esialgu ära toitma...

Pilt
Pilt
Ikka vaikselt edasi...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma sain ka seda puhurit täna päeval käes hoida :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

Aga pritsungist mul ei jäänd silma miskit,aju??,ja käigukast?Amordid tundusid ka Bilsude moodi?
Muidu väga ilus komplekt auto välimuse ja mootori kohta!
Ahwen
Postitusi: 28
Liitunud: 02.06.2005 14:59
Kontakt:

Postitus Postitas Ahwen »

Siim-R kirjutas:Aga pritsungist mul ei jäänd silma miskit,aju??,ja käigukast?Amordid tundusid ka Bilsude moodi?
Muidu väga ilus komplekt auto välimuse ja mootori kohta!
Amordid Konid, reg. jäikusega
Aju - välja valitud ja tuleb omal ajal
Küttesüsteem - samuti välja valitud ja tulemas uued pumbad, pihustid, voolikud (nii nagu ikka peab).
Ikka vaikselt edasi...
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Mihkel kirjutas:Ma sain ka seda puhurit täna päeval käes hoida :-D
Pole just eriline saavutus.
Eks kutsun sind appi kui mõni suurem (~60kg) tellimisse läheb.
see suht väike veel mis ülal pildil.
Tel. 5654585
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lihtsalt mõnus bling asi on, ei pidanudki suurust silmas.
Igapäevaselt ei vedele minu silmeall poleeritud kompressoriosaga turbosid.

Juhtusin turbo postitajaga enne kokku kui asi Veiko poole teele saadeti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
subaru
Postitusi: 5
Liitunud: 01.06.2005 18:05
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas subaru »

Kui palju siis selline turbo maksab tänapäeval.
Ahwen
Postitusi: 28
Liitunud: 02.06.2005 14:59
Kontakt:

Postitus Postitas Ahwen »

Uendaks veidi pildimaterjali:

Üle tüki aja saabus jälle uus vidin. Seekord tegemist siis Nuke Performances valmistatud pihustilatiga. Üsna stiilne näeb minu meelest välja kah ;)

Pilt

Pilt
Ikka vaikselt edasi...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Hehee, täitsa tuttav teema. Göteborgist peaks see pärit olema :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahwen
Postitusi: 28
Liitunud: 02.06.2005 14:59
Kontakt:

Postitus Postitas Ahwen »

Vahepeal tuli hull mõte peale :) Asi on proovimist väärt...

Asja point on selline, et istutada selline huvitav kooslus, nagu VR6 mootor ning Audi S2 käigukast üheskoos Golfi alla:

Pilt

Pilt

Esmalt tuli veidi modida esisilda. Mõned tugevdused on vaja veel juurde keevitada.

Pilt

Pilt

Kui sild sai paika, tegin proovisõidu mootoriruumi. Kuna plekk jäi ette, siis tuli veidi lõiketööd teha:

Pilt

Kunagi võiks see asi välja näha nii:

Pilt

Hetkel on idee paigas, kuidas ehitada välja ka mootori/käigukasti kandurid. Mõlemale poole peaks ideelisel tulema neid 3 tk (Üks ette, teine mootori/käigukasti ühenduskohta ning kolmas käigukasti külge).
Sai sõbra käest ka võetud mõned polüretaanpuksid ning eks hakkame vaikselt proovima...
Ikka vaikselt edasi...
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Et siis neliveduseks?
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Või veel parem-kaotad valeveo ära ja ainult tagaveduliseks :)
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

audi S2 (5k)käigukast üks nõrgemaid audide seast pigem 6käiguline või päris vana tüüp keskdifri lukustusega.

See on minu arvamus ja kogemus.


Kas kast istub üks ühele mootori otsa?
BEST ET11.051@207km/h
Vasta