kas oleks vaja OCT?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

kas oleks vaja OCT?

Postitus Postitas ahto42 »

tere, selline küsimus et kas on mõtekas panna OC kui on juba jahutusvedeliku baasil õlijahutus olemas?
Küsimus tuleb sellest et rõhku on tõstetud 0,3 bari(0,6>0,9) ja IC ka tulemas lähiajal, et äkki hakkab liiga tegema? praegast pole küll tähele pannud et temb seier üle normi läheks
Viimati muutis ahto42, 02.10.2007 19:37, muudetud 2 korda kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kasuta parem kvaliteetsemat õli!
See tõmbab ka õli temperatuuri madalamaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ranz kirjutas:Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid... :)
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

selge, miskipärast arvan ka et tehase OC süsteem peaks toimima edasi.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuuno kirjutas:
ranz kirjutas:Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid... :)
Viimasel OT sõitis see 200 5 ringi ilma probleemideta igatahel, maha tuli enne seti lõppu sellepärast, et pidurid said otsa. Õli temp oli ilusti paigas olnud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

palju sõltub loomulikult autodest kui hea on mõnel originaalis ehitus ja kui palju valu kumbi mootor saab...
individuaalne asi suht...
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

ei viitsind uut teemat teha, aga kas diislile on mõtet OCT panna? samas surveaste 22 ja õhutustoru on õline küll ja pärast turbot on boosti kella ühendus ka veist õline, kuigi mootor ise ei suitse
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

:?:
Vasta