kas oleks vaja OCT?
kas oleks vaja OCT?
tere, selline küsimus et kas on mõtekas panna OC kui on juba jahutusvedeliku baasil õlijahutus olemas?
Küsimus tuleb sellest et rõhku on tõstetud 0,3 bari(0,6>0,9) ja IC ka tulemas lähiajal, et äkki hakkab liiga tegema? praegast pole küll tähele pannud et temb seier üle normi läheks
Küsimus tuleb sellest et rõhku on tõstetud 0,3 bari(0,6>0,9) ja IC ka tulemas lähiajal, et äkki hakkab liiga tegema? praegast pole küll tähele pannud et temb seier üle normi läheks
Viimati muutis ahto42, 02.10.2007 19:37, muudetud 2 korda kokku.
Kasuta parem kvaliteetsemat õli!
See tõmbab ka õli temperatuuri madalamaks.
See tõmbab ka õli temperatuuri madalamaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!ranz kirjutas:Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid...

Viimasel OT sõitis see 200 5 ringi ilma probleemideta igatahel, maha tuli enne seti lõppu sellepärast, et pidurid said otsa. Õli temp oli ilusti paigas olnud.Kuuno kirjutas:niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!ranz kirjutas:Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.