Pigem vaataks ma asja selle nurga alt, t paljudel meil on hetkel 500+hp mootoritega autod?
Oma hädised 300hp saan ka lennuväljal datalogiga seadistatud.
500+hp autole teeks lihtsama seade ikkagi kuskil kinnisel territoorjumil ja lõppseadistuse dynos.
Hetkel pole ajanappuse tõttu veel VEMS-i jõudnud ära installida, kuna tegu on ka igapäevaautoga.
Üks auto peab ikka sõitma ka
IGAT autot annab seadistada tänaval, iseasi kui hea tulemus ühe või teisega tuleb.
Ennast ei pea ma kaugeltki mitte profiks, mõte sellestki on nats naeruväärne tundes nii Soomest kui Rootsist tõsiseid häälestajaid.
ma ytlen samuti et neid võimsaid masinaid on küll väljaspool düno seadistatud ja täitsa tehtav on...
Soomes markuse autot seadistati samuti teel ja ei olnud probleeme...500+ hp tuli
ma ei taha eriti uskuda et need soome tasemel seadistajad(vähemalt mitte kõik) ainult dünos seadistamist õigeks peavad..!
Kuuno kirjutas:ma ytlen samuti et neid võimsaid masinaid on küll väljaspool düno seadistatud ja täitsa tehtav on...
Soomes markuse autot seadistati samuti teel ja ei olnud probleeme...500+ hp tuli
ma ei taha eriti uskuda et need soome tasemel seadistajad(vähemalt mitte kõik) ainult dünos seadistamist õigeks peavad..!
aga eks õigem oleks sellist seadistust teha kusagil rajal v lennukal, eksole?
Kuuno kirjutas:ma ytlen samuti et neid võimsaid masinaid on küll väljaspool düno seadistatud ja täitsa tehtav on...
Soomes markuse autot seadistati samuti teel ja ei olnud probleeme...500+ hp tuli
ma ei taha eriti uskuda et need soome tasemel seadistajad(vähemalt mitte kõik) ainult dünos seadistamist õigeks peavad..!
aga eks õigem oleks sellist seadistust teha kusagil rajal v lennukal, eksole?
küsimus ei ole praegu kas lennukal või teel aga kas dünos või teel
Ikka kinnisel territooriumil riskides ainult enda eludega. Oleksin eelistanud teha seda rullidel, kuid tingimused ja ajalimiit seadsid omad piirid.
Minu arvamus antud diskussioonis - saab seadistada nii sõites, kui rullidel. Rullidel seadistades on palju rohkem eeliseid ning alati kui võimalik tuleks valida just see viis. Mida problemaatilisem on tehnika, seda võimatumaks muutub seadistamine sõites. Dyno võimaldab seadistada kiiremalt, turvalisemalt (teatud puhul ka endale, kuid ka tehnikale) ning efektiivsemalt-täpsemalt. Tõsi on ka kallim.
Jah, ja kütus maksab ka midagi. Sõites kulub seda pidevalt kiirendusi tehes ikka mehiselt, dünos aga oluliselt vähem.
Ja siiski, kui nt dünos on mõne ülelaadimisega auto jaoks ebapiisav jahutus ja IAT on oluliselt kõrgemal, kui sõites kunagi läheks, ei saa siiski maksimumi kätte.
Kui veel paikahäälestamisest rääkida, siis vähegi normaalse rõhuga sõitvat (<1 bar) autot saab edukalt ka sõites häälestada, samas vabalthingaval võidki mbt-d otsima jääda ja dünos saab auto tunniga paika.
Mihkel kirjutas:Pigem vaataks ma asja selle nurga alt, t paljudel meil on hetkel 500+hp mootoritega autod?
Oma hädised 300hp saan ka lennuväljal datalogiga seadistatud.
500+hp autole teeks lihtsama seade ikkagi kuskil kinnisel territoorjumil ja lõppseadistuse dynos.
Hetkel pole ajanappuse tõttu veel VEMS-i jõudnud ära installida, kuna tegu on ka igapäevaautoga.
Üks auto peab ikka sõitma ka
OT:
Aga äkki teadjamad panevad kirja palju neid pille Eestis liigub millel 500 + mootorist (jätame uued BMWd, Audid ja MBd välja võibolla). Või peaks küsima hoopiski kaalu ja hj suhet. See ju palju olulisem teatud maani kiirendades. Aga kes muidugi ütles, et kiirendus 200+ pealt enam oluline pole