seadistamine teel vs dünos

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pigem vaataks ma asja selle nurga alt, t paljudel meil on hetkel 500+hp mootoritega autod?
Oma hädised 300hp saan ka lennuväljal datalogiga seadistatud.
500+hp autole teeks lihtsama seade ikkagi kuskil kinnisel territoorjumil ja lõppseadistuse dynos.

Hetkel pole ajanappuse tõttu veel VEMS-i jõudnud ära installida, kuna tegu on ka igapäevaautoga.
Üks auto peab ikka sõitma ka :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

IGAT autot annab seadistada tänaval, iseasi kui hea tulemus ühe või teisega tuleb.
Ennast ei pea ma kaugeltki mitte profiks, mõte sellestki on nats naeruväärne tundes nii Soomest kui Rootsist tõsiseid häälestajaid.

Aga siin üks näide u. 700 hj-lisest masinast, mis ON tänaval seadistatud: http://www.gatbilar.se/moviesView.php?i ... 7748&r=SGR
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma ytlen samuti et neid võimsaid masinaid on küll väljaspool düno seadistatud ja täitsa tehtav on...
Soomes markuse autot seadistati samuti teel ja ei olnud probleeme...500+ hp tuli :)

ma ei taha eriti uskuda et need soome tasemel seadistajad(vähemalt mitte kõik) ainult dünos seadistamist õigeks peavad..!
Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

Kuuno kirjutas:ma ytlen samuti et neid võimsaid masinaid on küll väljaspool düno seadistatud ja täitsa tehtav on...
Soomes markuse autot seadistati samuti teel ja ei olnud probleeme...500+ hp tuli :)

ma ei taha eriti uskuda et need soome tasemel seadistajad(vähemalt mitte kõik) ainult dünos seadistamist õigeks peavad..!

aga eks õigem oleks sellist seadistust teha kusagil rajal v lennukal, eksole? ;)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Lauri_s kirjutas:
Kuuno kirjutas:ma ytlen samuti et neid võimsaid masinaid on küll väljaspool düno seadistatud ja täitsa tehtav on...
Soomes markuse autot seadistati samuti teel ja ei olnud probleeme...500+ hp tuli :)

ma ei taha eriti uskuda et need soome tasemel seadistajad(vähemalt mitte kõik) ainult dünos seadistamist õigeks peavad..!

aga eks õigem oleks sellist seadistust teha kusagil rajal v lennukal, eksole? ;)
küsimus ei ole praegu kas lennukal või teel aga kas dünos või teel
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Markeli 10.3 Supra peaks ka olema vabas õhus seadistatud :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Taavi kirjutas:Markeli 10.3 Supra peaks ka olema vabas õhus seadistatud :)
Täpselt. Ja vaevalt nad Samveliga Tln-Trt maanteel WOT ala häälestasid.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Ikka kinnisel territooriumil riskides ainult enda eludega. Oleksin eelistanud teha seda rullidel, kuid tingimused ja ajalimiit seadsid omad piirid.
Minu arvamus antud diskussioonis - saab seadistada nii sõites, kui rullidel. Rullidel seadistades on palju rohkem eeliseid ning alati kui võimalik tuleks valida just see viis. Mida problemaatilisem on tehnika, seda võimatumaks muutub seadistamine sõites. Dyno võimaldab seadistada kiiremalt, turvalisemalt (teatud puhul ka endale, kuid ka tehnikale) ning efektiivsemalt-täpsemalt. Tõsi on ka kallim.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Kallis on suhteline mõiste.

Dyno aeg maksab aga samamoodi maksab ka seadistaja aeg.

Road aeg ei maksa reeglina midagi aga seadistaja aega kulub kordades rohkem.

Riski faktor on just see mis asja paikka paneb.
Ei maksa asju vaadata ainult oma tervise seisukohalt mis on muidugi tähtis.

Lihtne näide: Kumba on lihtsam-odavam koristada kas Dynoruumi põrandat või mingit juppi kas avatud või suletud rada ?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Jah, ja kütus maksab ka midagi. Sõites kulub seda pidevalt kiirendusi tehes ikka mehiselt, dünos aga oluliselt vähem.

Ja siiski, kui nt dünos on mõne ülelaadimisega auto jaoks ebapiisav jahutus ja IAT on oluliselt kõrgemal, kui sõites kunagi läheks, ei saa siiski maksimumi kätte.

Kui veel paikahäälestamisest rääkida, siis vähegi normaalse rõhuga sõitvat (<1 bar) autot saab edukalt ka sõites häälestada, samas vabalthingaval võidki mbt-d otsima jääda ja dünos saab auto tunniga paika.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Mihkel kirjutas:Pigem vaataks ma asja selle nurga alt, t paljudel meil on hetkel 500+hp mootoritega autod?
Oma hädised 300hp saan ka lennuväljal datalogiga seadistatud.
500+hp autole teeks lihtsama seade ikkagi kuskil kinnisel territoorjumil ja lõppseadistuse dynos.

Hetkel pole ajanappuse tõttu veel VEMS-i jõudnud ära installida, kuna tegu on ka igapäevaautoga.
Üks auto peab ikka sõitma ka :-D
OT:
Aga äkki teadjamad panevad kirja palju neid pille Eestis liigub millel 500 + mootorist (jätame uued BMWd, Audid ja MBd välja võibolla). Või peaks küsima hoopiski kaalu ja hj suhet. See ju palju olulisem teatud maani kiirendades. Aga kes muidugi ütles, et kiirendus 200+ pealt enam oluline pole :lol:
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Kallis on suhteline mõiste.

Dyno aeg maksab aga samamoodi maksab ka seadistaja aeg.

Road aeg ei maksa reeglina midagi aga seadistaja aega kulub kordades rohkem.

Riski faktor on just see mis asja paikka paneb.
Ei maksa asju vaadata ainult oma tervise seisukohalt mis on muidugi tähtis.

Lihtne näide: Kumba on lihtsam-odavam koristada kas Dynoruumi põrandat või mingit juppi kas avatud või suletud rada ?
Vasta