Tervist!
selline küsimus, et mis autot soovitaksite te, asjatundjad, turbo paigaldamiseks. räägitakse, et audi 2.2 mootor pidi isemõtleva ajuga olema, ning survet kah kannatama veidi üle 9 bar. kusagilt nagu olen kuulnud, et kui autol on turbo originaalis peal, siis on lihtsam paigaldada. auto hind ise võiks jääda 100 000.- juurde. auto peaks kindlasti olema manuaal-kastiga ja ikkagi mugav:) ise vaatasin nt. vw passat 2.8 syncro-t.
asja lõpptulemus peaks olema niisugune, kus mootor peaks vastu ja oleks ka mugav sõita, ning võimsust tuleks kah juurde korralikult.
auto peaks olema siiski igapäeva-auto.
ei peagi olema algselt vabalthingav. auto võib ju olla originaalis juba turboga, kuid tahaks lihtsalt asja võimsamaks teha:)
100k oligi kusagil plaanitud kogu asja hinnaks.
No siis vaata juba VAG grupi turbokate poole, ehk siis näiteks sama Passat aga 1.8T või hoopis A4 1.8T. Kui sobib väiksem auto, siis ka Seatilt Ibiza ning Golf IV.
Samuti on VAG grupi arendamisest siin ka piisavalt juttu. Alla 100k saad kätte ja mingi 20k jääb Sul üle. Selle eest vabam väljalase ning chip, alguseks u 200hj olemas
Muidugi kui ajad taga kiirust, siis tuleks ära unustada pereautod ja vaadata midagi 200SX S14 sarnast.
Kas põhimõtte on turbos või võimsuses.
Milleks 1,8 sellist asja aretada?
Võta siis Audi C4 kerega 4,2L S4 tuleb miski sama raha eest 300HP
See kitt läheb ka quattrole peale aga suht kirves nende juppidega.
Pealegi maksad veel ka tollimaksu kui otse tellid.
See konkreetne turbo maksab ise ~16K tuuris eestis.
Mõned näited autost ja hinnast: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
põhimõte ikka võimsuses. idee on teha kõvasti võimsam auto, kui originaalis ja turbo ju annab väga kenasti võimsust juurde.
aga siis tehke ise pakkumisi, mis autole oleks kõige mõistlikum turbot peale aretada?
pakun, et loe foorumit.
lugejate autode alt leiad kindlasti palju infot mitmesuguste autode kohta ja missugused mured erinevaid automudeleid kimbutavad peale võimsuse tõstmist.
kui sul on plaanis oma "tulevase püssiga" ka väljaspool oma hoovi paugutada, siis on esmatähtis ikka auto töökindlus, mitte võimsus.
kuna tundub, et hakkad ostma oma esimest autot, siis tahaksin ära märkida, et ka vaid autoga sõitmise ja tema korrashoidmisele kulub pidevalt raha.
edu!
ei hakka ostma esimest autot:)
tegelikult hakkan ostma esimest turboga autot!
praegu siiski paneks teema lukku, kuna olen vist otsustanud audi s2 või nissan sunny gti-r kasuks. mõlemad on originaalis juba üsna kiired(6.1sek S2 vs. 6.4sek GTI-r)
tegelikult see auto jääks siiski hobiautoks, teine auto jääks kõrvale.
vastupidavust oleks ju igaljuhul vaja, et ei peaks pidevalt remontima