K: turbo paigaldamise kohta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
uunp
Postitusi: 9
Liitunud: 02.09.2007 23:03
Asukoht: harjumaa

K: turbo paigaldamise kohta

Postitus Postitas uunp »

Tervist!
selline küsimus, et mis autot soovitaksite te, asjatundjad, turbo paigaldamiseks. räägitakse, et audi 2.2 mootor pidi isemõtleva ajuga olema, ning survet kah kannatama veidi üle 9 bar. kusagilt nagu olen kuulnud, et kui autol on turbo originaalis peal, siis on lihtsam paigaldada. auto hind ise võiks jääda 100 000.- juurde. auto peaks kindlasti olema manuaal-kastiga ja ikkagi mugav:) ise vaatasin nt. vw passat 2.8 syncro-t.

asja lõpptulemus peaks olema niisugune, kus mootor peaks vastu ja oleks ka mugav sõita, ning võimsust tuleks kah juurde korralikult.
auto peaks olema siiski igapäeva-auto. :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Selle 100k eest osta juba turboauto, kuna sinu soovitud tulemused vabalthingava projektist sinu teadmiste juures maksavad üle 100k eek.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
uunp
Postitusi: 9
Liitunud: 02.09.2007 23:03
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

ei peagi olema algselt vabalthingav. auto võib ju olla originaalis juba turboga, kuid tahaks lihtsalt asja võimsamaks teha:)
100k oligi kusagil plaanitud kogu asja hinnaks.
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

No siis vaata juba VAG grupi turbokate poole, ehk siis näiteks sama Passat aga 1.8T või hoopis A4 1.8T. Kui sobib väiksem auto, siis ka Seatilt Ibiza ning Golf IV.
Samuti on VAG grupi arendamisest siin ka piisavalt juttu. Alla 100k saad kätte ja mingi 20k jääb Sul üle. Selle eest vabam väljalase ning chip, alguseks u 200hj olemas :)
Muidugi kui ajad taga kiirust, siis tuleks ära unustada pereautod ja vaadata midagi 200SX S14 sarnast.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

vana hea C4 S4.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
uunp
Postitusi: 9
Liitunud: 02.09.2007 23:03
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

uurisin natuke asja, ning praegu on üks kit olemas 1.8t vw,audi-dele.
Garret GT28RS kit.
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... Code=VVWTK

nüüd seal on kirjas et fwd autodele, kuid tahaksingi teada, kas ta 4wd audi 1.8t istub peale?
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Kas põhimõtte on turbos või võimsuses.
Milleks 1,8 sellist asja aretada?
Võta siis Audi C4 kerega 4,2L S4 tuleb miski sama raha eest 300HP
See kitt läheb ka quattrole peale aga suht kirves nende juppidega.
Pealegi maksad veel ka tollimaksu kui otse tellid.
See konkreetne turbo maksab ise ~16K tuuris eestis.
Mõned näited autost ja hinnast:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Tel. 5654585
uunp
Postitusi: 9
Liitunud: 02.09.2007 23:03
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

põhimõte ikka võimsuses. idee on teha kõvasti võimsam auto, kui originaalis ja turbo ju annab väga kenasti võimsust juurde.
aga siis tehke ise pakkumisi, mis autole oleks kõige mõistlikum turbot peale aretada? :roll:
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

pakun, et loe foorumit.
lugejate autode alt leiad kindlasti palju infot mitmesuguste autode kohta ja missugused mured erinevaid automudeleid kimbutavad peale võimsuse tõstmist.
kui sul on plaanis oma "tulevase püssiga" ka väljaspool oma hoovi paugutada, siis on esmatähtis ikka auto töökindlus, mitte võimsus.
kuna tundub, et hakkad ostma oma esimest autot, siis tahaksin ära märkida, et ka vaid autoga sõitmise ja tema korrashoidmisele kulub pidevalt raha.
edu!
uunp
Postitusi: 9
Liitunud: 02.09.2007 23:03
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

ei hakka ostma esimest autot:)
tegelikult hakkan ostma esimest turboga autot! :-D
praegu siiski paneks teema lukku, kuna olen vist otsustanud audi s2 või nissan sunny gti-r kasuks. mõlemad on originaalis juba üsna kiired(6.1sek S2 vs. 6.4sek GTI-r)

tegelikult see auto jääks siiski hobiautoks, teine auto jääks kõrvale.
vastupidavust oleks ju igaljuhul vaja, et ei peaks pidevalt remontima 8)
silvers
Postitusi: 33
Liitunud: 11.09.2006 14:58

Postitus Postitas silvers »

gti-r i sa nii odavalt ei saa ja nissani tehase andmed on kiiremad kui 6.4 sek
N/A
uunp
Postitusi: 9
Liitunud: 02.09.2007 23:03
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas uunp »

gti-r saksamaalt tuues jääb kusagil 7000 eur. kanti, on küll veidi üle 100k kuid asi on seda väärt.
silvers
Postitusi: 33
Liitunud: 11.09.2006 14:58

Postitus Postitas silvers »

uunp kirjutas:gti-r saksamaalt tuues jääb kusagil 7000 eur. kanti, on küll veidi üle 100k kuid asi on seda väärt.


mobile.de näitab et kõige odavam gti-r on 9700 eur ja neid on 2tk niiet 7000euri eest ei saa midagi!
N/A
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

mobile.de ei ole ainus koht, et ei maksaks väita, et ei saa 7000.- eest
Tel. 5654585
Vasta