Tervus,
võimalik, et plaanin müüa enda ca18det mootorit komplektsena. Nagu tavaliselt:D saaled on ringil ja tihendid vajavad vahetamist. muidu täitsa ponks mooor veel:)
Siis miks teema siia? ei ole veel 100% kindel müüa..uurin maad mis nad sellises olukorras maksta võiksid?
Mootor peal veel hektel ja toimib:)
K: ca18det
hahahaha
oled kindel, et seda väntvõlli sul juba varem lihvitud pole?
olen näinud sellist "mittekunagilahtivõetud" CA18DET´i ka, millel rem. mõõdus oli vänt juba sees - st. seda, et Kuusakoski ukse taha võid sellega minna!
Mul ka vedeleb üks selline väntvõll, mille 3 silindri kaela saaks 0,5 mõõtu lihvida, sest mõni kümnendik oli too juba mõõdust väljas, et esimest rem. kasutada...

oled kindel, et seda väntvõlli sul juba varem lihvitud pole?
olen näinud sellist "mittekunagilahtivõetud" CA18DET´i ka, millel rem. mõõdus oli vänt juba sees - st. seda, et Kuusakoski ukse taha võid sellega minna!
Mul ka vedeleb üks selline väntvõll, mille 3 silindri kaela saaks 0,5 mõõtu lihvida, sest mõni kümnendik oli too juba mõõdust väljas, et esimest rem. kasutada...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
See väntvõll mis sul ajataga vedeles?Renn kirjutas:hahahaha![]()
oled kindel, et seda väntvõlli sul juba varem lihvitud pole?
olen näinud sellist "mittekunagilahtivõetud" CA18DET´i ka, millel rem. mõõdus oli vänt juba sees - st. seda, et Kuusakoski ukse taha võid sellega minna!
Mul ka vedeleb üks selline väntvõll, mille 3 silindri kaela saaks 0,5 mõõtu lihvida, sest mõni kümnendik oli too juba mõõdust väljas, et esimest rem. kasutada...

Üldiselt soovin edu korraliku väntvõlli otsimisel, neid ei leia nii lihtsalt. Ise ei julge enam lihvitud väntvõlle sisse panna ühtegi mootorisse, olgugi, et viga oli ehitajas...
302hp/464nm