aibast kirjutas:megahabe kirjutas:olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???
Nagu aru saan siis pikk otseläbi toru annab juurde momenti kõrgematel pööretel. Samas langeb moment madalatel pööretel. Sellele summutile vast oleks kohane lisaks hea ning läbi mõeldud torukolle. N/A'l vast eraldi sisselase igale silindrile ning korralik kollektor annavad vast parima tulemuse. Samas jõu ja rahakulu suhe suht hull võrreldes turbokatega.
PS: juttu päris tõepähe ei maksa võtta, pole mehhaanikat õppinud ning teadmised info linnalegendi paasil.
Sumpsi ehitamine ilma läbimõtlemata ei anna küll midagi juurde.
See ikka ei ole nii triviaalne, et viska vihmaveetoru põhja alla ja kohe on kõrgetel pööretel moment olemas :D
Targad raamatud teavad rääkida, et korraliku mootori "õhutorustik" peab olema alates filtrist kuni sumpaotsani projekteeritud kõiki komponente arvestades.
Eraldi sisselase igale silindrile? mõtled vast ITB? ITB nüüd erilist võimsuslisa küll ei anna - ainult parema throttle response. Oleneb jällegi muidugi autost.
Suurima võidu võib leida siiski blokikaanest. Portimine, klappide suurused, surveaste, nukkvõllid jne-jne. Jällegi, asjad käivad läbimõeldult... sellest ei ole kasu, kui viskad suvalise jupi külge ja pistad kimama.
Miski nendest pole odav

Osta parem kohe võimsam auto

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]