hingamine vabamaks ja bensu surve suuremaks

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
megahabe
Postitusi: 11
Liitunud: 30.07.2007 7:20
Asukoht: lääne-virumaa

hingamine vabamaks ja bensu surve suuremaks

Postitus Postitas megahabe »

tere kirjutan siia klubise esimest korda nii et kui midagi valesti teen siis andeksi.
mure järgmine tahaks paigaldada oma opel omegale vabalt hingava õhuviltri ja bensiinisurveregulaatori http://www.xenon-eesti.ee/ee/index.htm? ... ubcat=ning nats ümber teha välja laske ehk siis pütid vahelt :?
tegusiis 93a 2,0 85kw autoga,plokikaan on nats lihvitud kuna oli kõver
kas see ide on utopiline või on sellest kasu ka
Viimati muutis megahabe, 15.08.2007 18:48, muudetud 1 kord kokku.
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

nende "modide" jaoks regullitavat rõhuregulaatorit küll minu arvates vaja ei ole. aju saab sellega edukalt ise hakkama..
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

pensiini rõhu regulaatorit on vaja selleks, et saavutada õige põlemise segu, mille paigast ära minemise põhjuseid on mitmeid: suurem turbo, suurem pensiini pump, teised pihustid jne jne.

See, kui sa endal pensiini rõhku juurde keerad, annab sulle musta summuti otsa, tõgised küünlad ja põlemiskambri ning vähem kw, kui sul alguses oli.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
megahabe
Postitusi: 11
Liitunud: 30.07.2007 7:20
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas megahabe »

aga kui õhku juurde anda? on see ültse võimalik
kuis saada lihtsamalt siis kw
minu pakutud varjant vist siis ei tööta
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

õhku saab ülelaadimisega juurde :D

või siis natuke saab ka kaane voolavuse parandamisega :)
ja ägedama nukkvõlliga.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
megahabe
Postitusi: 11
Liitunud: 30.07.2007 7:20
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas megahabe »

:( :( :( :( see on juba suur töööö ja minu pea seda veel hästi ei võta
aga kui keegi teab mõnda kohta kus saab nati nati aaval teha võib sellest mulle teada anda
N: uut nuki
rahaga on nagu on siis jupp haaval
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst
megahabe
Postitusi: 11
Liitunud: 30.07.2007 7:20
Asukoht: lääne-virumaa

Postitus Postitas megahabe »

olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst
Chris
Postitusi: 75
Liitunud: 02.05.2006 20:35

Postitus Postitas Chris »

turbo autol on see võimalik et midagi annab, vabalt hingaval eriti mitte.
MB C230 K
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

megahabe - säästa raha, müü olemasolev auto maha ja osta uus ning võimsam (või lihtsalt kaalult kergem) kui hetkel jõust puudus.

Kui niisama huvi suur mootorite vallas, siis alusta erialase kirjanduse lugemisega (siin foorumiski on suhteliselt palju huvitavat), sest et keegi tõesti ei hakka detailselt su algteadmisi täiendama sel viisil, et see kuskile viiks reaalselt.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

megahabe kirjutas:olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???
Nagu aru saan siis pikk otseläbi toru annab juurde momenti kõrgematel pööretel. Samas langeb moment madalatel pööretel. Sellele summutile vast oleks kohane lisaks hea ning läbi mõeldud torukolle. N/A'l vast eraldi sisselase igale silindrile ning korralik kollektor annavad vast parima tulemuse. Samas jõu ja rahakulu suhe suht hull võrreldes turbokatega.
PS: juttu päris tõepähe ei maksa võtta, pole mehhaanikat õppinud ning teadmised info linnalegendi paasil.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

aibast kirjutas:
megahabe kirjutas:olen näind et ralli autodel on sumbuti püttide asemel üks pikk toru mida see annab ja kas tavalisel autol see end äää õigustab või käib sinna jurde ka veel midagi???
Nagu aru saan siis pikk otseläbi toru annab juurde momenti kõrgematel pööretel. Samas langeb moment madalatel pööretel. Sellele summutile vast oleks kohane lisaks hea ning läbi mõeldud torukolle. N/A'l vast eraldi sisselase igale silindrile ning korralik kollektor annavad vast parima tulemuse. Samas jõu ja rahakulu suhe suht hull võrreldes turbokatega.
PS: juttu päris tõepähe ei maksa võtta, pole mehhaanikat õppinud ning teadmised info linnalegendi paasil.
Sumpsi ehitamine ilma läbimõtlemata ei anna küll midagi juurde.
See ikka ei ole nii triviaalne, et viska vihmaveetoru põhja alla ja kohe on kõrgetel pööretel moment olemas :D

Targad raamatud teavad rääkida, et korraliku mootori "õhutorustik" peab olema alates filtrist kuni sumpaotsani projekteeritud kõiki komponente arvestades.

Eraldi sisselase igale silindrile? mõtled vast ITB? ITB nüüd erilist võimsuslisa küll ei anna - ainult parema throttle response. Oleneb jällegi muidugi autost.

Suurima võidu võib leida siiski blokikaanest. Portimine, klappide suurused, surveaste, nukkvõllid jne-jne. Jällegi, asjad käivad läbimõeldult... sellest ei ole kasu, kui viskad suvalise jupi külge ja pistad kimama.

Miski nendest pole odav :)
Osta parem kohe võimsam auto :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ära lase ennast väga hirmutada sellest jutust. Pmst fakt on see, et keegi ei oska sulle ideaalset väljalaset "projekteerida". See on ainult raamatust loetud jutt.

"Sumpsi ehitamine ilma läbi mõtlemata" .... mõtle nii läbi, et ära päris otse toru pane. Pane keskele resokas ja ots otse läbi pütt ja on juba parem, kui originaal, kus katt, reso, eelpütt ja lõpp-pütt. ;) Ideaalseks nagunii ei saa, aga midagi näpistad ikka juurde.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta