Nossi düüsid on väikesed 60hp kokku ja jahutuseks andis ta tulemuseks juurde selle, et rõhk mis pidi tõusma 1,8 bar-ni seda ka tegi. Esimest korda selle auto ajaloos oli rõhu tõstmisega proobleeme. Algul mõtlesin, et midagi lekib. Siis tuli sellele lihtne vastus "Liian kuuma"
Juurde andis Nos täpselt 65hp-d, kuid 150nm-id. Ilma nossita kuumuse tõttu rõhk ei tõusnud.
Kohe maanteele minnes ka ei tõusnud, aga veidi jahtudes lajatas nagu haamriga.
Seega kui tõsta rõhku, siis ilma nitrota lisandub sama jõud.
Nagu ma varem rääkisin, siis sõites jahtub cooler märgatavalt ja rõhk tõuseb sinna, kuhu vaja ning ilma nitrota on jõudu umbes 690-720mootori hp ja nossiga lisandub sinna teoreetiliselt max 100hp, mida pole mina veel sõites proovida saanud.
Soomes sõitis Supra miilil 308km/h , mida seadistati samas dynos ja omas 780 mootori hp-d
Seadistajal oli vana rekord 600hp Skyline, nüüd aga 685hp 300zx
Dyno rekord ei ole lähedalgi.
Mis veel ära märgiti, et Dyno peab ikka õieti näitama, mitte virtuaalseid suuri numbreid näitama, et teistel hea vaadata.
Tähtis ei ole mitte max jõud, vaid hea seadistusega graafik, et käikude vahetamisel satuks pööre õigesse kohta ja jõud oleks tõusvas suunas ja ei kukuks lõpus ära.