Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

685hp tuli nitroga või ilma? Ja seda rattast siis ikka? Igatahes kena number, kui rattast...anyway 832nm on veelgi kenam number
Ja kui nos-iga, siis mis düüsidega ning kas proovisid ilma nitrota ka dünoda...
Huvitaks just see, kui palju annab turbo autodel ntx 75hp düüs....räägitakse, et turbol võib selle 75hp umbes 1.5 korrutada?
Ja said sa siis düno rekordi enda nimele :)?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

see momendi number räägib juba iseenda eest ega 311 kmh puu otsast tule.
Turbo auto
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Nossi düüsid on väikesed 60hp kokku ja jahutuseks andis ta tulemuseks juurde selle, et rõhk mis pidi tõusma 1,8 bar-ni seda ka tegi. Esimest korda selle auto ajaloos oli rõhu tõstmisega proobleeme. Algul mõtlesin, et midagi lekib. Siis tuli sellele lihtne vastus "Liian kuuma"
Juurde andis Nos täpselt 65hp-d, kuid 150nm-id. Ilma nossita kuumuse tõttu rõhk ei tõusnud.
Kohe maanteele minnes ka ei tõusnud, aga veidi jahtudes lajatas nagu haamriga.
Seega kui tõsta rõhku, siis ilma nitrota lisandub sama jõud.
Nagu ma varem rääkisin, siis sõites jahtub cooler märgatavalt ja rõhk tõuseb sinna, kuhu vaja ning ilma nitrota on jõudu umbes 690-720mootori hp ja nossiga lisandub sinna teoreetiliselt max 100hp, mida pole mina veel sõites proovida saanud. :)
Soomes sõitis Supra miilil 308km/h , mida seadistati samas dynos ja omas 780 mootori hp-d

Seadistajal oli vana rekord 600hp Skyline, nüüd aga 685hp 300zx :p
Dyno rekord ei ole lähedalgi.

Mis veel ära märgiti, et Dyno peab ikka õieti näitama, mitte virtuaalseid suuri numbreid näitama, et teistel hea vaadata.
Tähtis ei ole mitte max jõud, vaid hea seadistusega graafik, et käikude vahetamisel satuks pööre õigesse kohta ja jõud oleks tõusvas suunas ja ei kukuks lõpus ära.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Tundub, et Z32 5-se kasti ülekanded sobivad paremini miilile, sest kui täpselt piirajasse 5-daga sõitsid, siis võibki lugeda ülekandeid ideaalseks antud distantsile. Supratel on 6-ne kast ja ülekanded ei istu nii täpselt miilile(miili joonest üle sõites 6-ndaga jääb veel ruumi minna kuni piirajani), seega sõidab võimsam Supra sama kiiruse miilil mis veidi nõrgem 300ZX. Niipalju kui veebist leiab siis tehase poolt näidatud Z32 õhutakistustegur on 0.32 ja MK4 Supral 0.33 :)
Aga laupäeval pöidlad pihku ja raja äärde!!!
Kasutaja avatar
Cypress Hill
Postitusi: 73
Liitunud: 18.07.2005 22:44
Asukoht: Muraste

Postitus Postitas Cypress Hill »

Selle auto puhul räägivad juba tulemused, mitte mingid düno numbrid.
Sa Viljar sõidad laupäeval veel 10,..... ja elu nagu lill, siis peaks juba supeautoga tegu olema, mida ta on ka praegu....... :-D
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Tundub, et Z32 5-se kasti ülekanded sobivad paremini miilile, sest kui täpselt piirajasse 5-daga sõitsid, siis võibki lugeda ülekandeid ideaalseks antud distantsile.
Päris nii ei ole, sest pööretepiirajat oli juba võrreldes tehaseseadega tõstetud. Aga muidu on tore 5 käiguga 90km/h sõita ja siis ühe jutiga 330-ni kiirendada ilma, et käiku peab vahetama.
Sellel hetkel oli piiraja 7300, aga praegu tänu tugevamatele klapivedrudele õnnestus see tõsta 7700-le.
Piiraja saabus vahetult enne finisit, ning kui oleksime veidigi võimsust tõstnud, siis oleks piiraja ju varem saabunud ja tulemus oleks veelgi kehvem.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

Kuidas Viljar siduri asi lahenes?.kas on uus või selle samaga lähed.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Täna sai sidur lahti võetud. Katted on kulunud ja hoorattasse oli korralikult sisse söönud.
Homme paneme uued labad ja treime hooratta tööpinna üle ja jääme lootma,et laupäeval vähemalt ära kestab.
Talvel peab paigaldama 3 kettaga carboon siduri.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Pilt


Lisaventilaator lisas autole ka 35hp-d
Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

et elu oleks huvitavam toome 2 konkurenti starti. Ja loodame, et seekord on Nissanitel rohkem õnne ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Sai siis MC 39-l sõidetud ja veendutud, et kartused osutusid taaskord tõeks.
Peale eelmist aastat arvasin, et Ülenurmel enam võistlust ei korraldata, aga astuti jälle samasse ämbrisse. Rada on tõusvas suunas ja saavutas kõrghetke enne finisit, kus auto kergeks läks ja nii mõnigi finisit külg ees ületas. Lisaks oli vasak rada 300m peal künklik.
Kui keegi korraldajatest ei usu minu juttu, siis olen valmis neile tasuta ühe temo sõidu tegema ja näitama, et 10,5 tolli drag rehviga on vaja ideaalset rada, et edukalt nelivedustega võistelda ja turvaliselt sõita.
Haapsalu rada on küll plaadivahedega, kuid autot õhku ei viska ja pidamine on ok. Liimiga kannatab isegi 60 jalga 1,6 sõita.
Tänu vihmale jäi korralik aegki sõitmata. Kogu tee ratas ringi ja tulemuseks 11,8 ja lõppkiirus 211km/h, mis näitab, et 10 algus on Haapsalus sõidetav.Seekord aga ei õnnestunud.
Tänan oma meeskonda ja kõiki kaasaelajaid. Eesti meistritiitel oli eesmärk, mille ka saavutasime. Küll üle kivide ja kändude, kuid lõpptulemus pööras õnneks meie kasuks.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Õnnitlused! Ammustest S14 algusaegadest on pikk maa sul käidud! :) B-klass on väga pingeliseks läinud, järgmine aasta tuleb kindlasti veel huvitavam. Esikoha peale sõidetakse juba 10.0 või kõrge üheksa autodega. Minul isiklikult igatahes väga hea meel, esikoht läks õigel maal valmistatud autole :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kui ma õigesti mäletan, siis sinu 11.8 jäigi B klassis RWD parimaks! :-D See sõit nägi muidugi päris jube välja ka. Õnneks Markel otsustas mitte sõita eliminaatori osas sinu vastu, ajalugu korrata ja riskida antud olukorras polnud mõtet. Tähtis on see, et vormistasid tiitli koju, millega sind ka õnnitlen !!!

Õnneks 1 võimalus väärilist aega sõita see aasta peaks veel olema ;)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

õnneks või kahjuks jäi 100eeku taskusse mis ootas 10se aega. Õnnitlused siit poolt 300zx mehele ja selle aasta b klassi eesti meistrile!
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

palju õnne meistritiitli puhul!

Kas haapsalusse tuled? tahaks joonele panna ja siis koos kaks japsi kiirelt ja kaugele lennutada :)

Markel
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Vasta