draw through süsteemiga ei lähe piisavalt pöördesse
draw through süsteemiga ei lähe piisavalt pöördesse
Nonii asi siis selline, et blow through süsteemiga käis mootori pööre kõrgemale kui draw through süsteemiga.
Kindlast tahate teadma mis masin BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
Kui mootor oli mul ehitatud blow through süsteemile siis olid peal originaal karpad, mida mina ei saanud kuidagi normaalselt toimima. Aga sai siis paigaldatud sapaka karpa draw through süsteemina ja nüüd on olemas tühikäik ja läheb isegi pöödesse aga pööre ei tõuse piisavalt kõrgele. Kui gaas keereata ca. poole peale hakkab juba löristama aga kui veel keerata siis tõuseb küll turbo rõhk aga pööre jääb samak.
Kindlast tahate teadma mis masin BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
Kui mootor oli mul ehitatud blow through süsteemile siis olid peal originaal karpad, mida mina ei saanud kuidagi normaalselt toimima. Aga sai siis paigaldatud sapaka karpa draw through süsteemina ja nüüd on olemas tühikäik ja läheb isegi pöödesse aga pööre ei tõuse piisavalt kõrgele. Kui gaas keereata ca. poole peale hakkab juba löristama aga kui veel keerata siis tõuseb küll turbo rõhk aga pööre jääb samak.
No ja mida sa lootsid siis saavutada paigaldades kordades väiksema hingamis- kütusevõimega karpa tsiklile? Sapakal on IIRC u 40 hj, ja ilmselt see jõud su mootoril nüüd ongi.juss kirjutas:sapika karpa lõõri läbimõõt on ca. poole väiksem kui originaal karpal on (mida oli peal igal silindril oma)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kui ma paneksin peale siis 51-e karpa (miss on sama suure õhu läbisaskvusega kui siksi oma) siis peaksin ju saama 600cc mootorist veoauto jõud!
Mul oli probleemiks mitte mootori jõu puudus vaid hoopis, et ei tee piisavalt pööret. Kui gaas keerata poole peale siis juba mootor lõriseb ja kui gaasi põhja keerata siis pööre ei kerki aga turbo rõhk tõuseb!!
Muidugi pole mul tahokat millega mõõta konkreetselt pööret aga ka loll saab kuulmise järgi aru, et mootor ei tee seda pööret mida ta ennist tegi.
Mul oli probleemiks mitte mootori jõu puudus vaid hoopis, et ei tee piisavalt pööret. Kui gaas keerata poole peale siis juba mootor lõriseb ja kui gaasi põhja keerata siis pööre ei kerki aga turbo rõhk tõuseb!!
Muidugi pole mul tahokat millega mõõta konkreetselt pööret aga ka loll saab kuulmise järgi aru, et mootor ei tee seda pööret mida ta ennist tegi.
Sain korralikult asja pöördesse käima. Oli lihtsalt vaja segu lahjamak ajada.
Se aretamine on selle, et pole mõtet sellisesse 600cc mootorisse niipalju raha sisse tampid. Kui oleks plaanis mingit ülimat 600cc mootorit teha siis toorikuks vale mootor kuna osadel mootoritel olema tehasest kolvijahutus ja igasuguseid muid lisavidinaid millest on turbotamisel abi!
Se aretamine on selle, et pole mõtet sellisesse 600cc mootorisse niipalju raha sisse tampid. Kui oleks plaanis mingit ülimat 600cc mootorit teha siis toorikuks vale mootor kuna osadel mootoritel olema tehasest kolvijahutus ja igasuguseid muid lisavidinaid millest on turbotamisel abi!