draw through süsteemiga ei lähe piisavalt pöördesse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

draw through süsteemiga ei lähe piisavalt pöördesse

Postitus Postitas juss »

Nonii asi siis selline, et blow through süsteemiga käis mootori pööre kõrgemale kui draw through süsteemiga.
Kindlast tahate teadma mis masin BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
Kui mootor oli mul ehitatud blow through süsteemile siis olid peal originaal karpad, mida mina ei saanud kuidagi normaalselt toimima. Aga sai siis paigaldatud sapaka karpa draw through süsteemina ja nüüd on olemas tühikäik ja läheb isegi pöödesse aga pööre ei tõuse piisavalt kõrgele. Kui gaas keereata ca. poole peale hakkab juba löristama aga kui veel keerata siis tõuseb küll turbo rõhk aga pööre jääb samak.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Sest lihtsalt sapaka karpa lihtsalt on mõeldud väikeste pöörete vahemiku jaoks ja sedagi täitab ta kiduralt siiski...
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Sapika karpa lõõril pole läbimõõtu ju ollagi, selliseid oleks rohkem sinna vaja :p
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

sapika karpa lõõri läbimõõt on ca. poole väiksem kui originaal karpal on (mida oli peal igal silindril oma)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

juss kirjutas:sapika karpa lõõri läbimõõt on ca. poole väiksem kui originaal karpal on (mida oli peal igal silindril oma)
No ja mida sa lootsid siis saavutada paigaldades kordades väiksema hingamis- kütusevõimega karpa tsiklile? Sapakal on IIRC u 40 hj, ja ilmselt see jõud su mootoril nüüd ongi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

kui ma paneksin peale siis 51-e karpa (miss on sama suure õhu läbisaskvusega kui siksi oma) siis peaksin ju saama 600cc mootorist veoauto jõud!

Mul oli probleemiks mitte mootori jõu puudus vaid hoopis, et ei tee piisavalt pööret. Kui gaas keerata poole peale siis juba mootor lõriseb ja kui gaasi põhja keerata siis pööre ei kerki aga turbo rõhk tõuseb!!
Muidugi pole mul tahokat millega mõõta konkreetselt pööret aga ka loll saab kuulmise järgi aru, et mootor ei tee seda pööret mida ta ennist tegi.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Mine käi parem kuskil tööl sellele mõttetule aretamisele kulutatud ajaga ning tee asi standalone peale ümber ja kõik töötab ilusti kui natuke seadistada.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Sain korralikult asja pöördesse käima. Oli lihtsalt vaja segu lahjamak ajada.

Se aretamine on selle, et pole mõtet sellisesse 600cc mootorisse niipalju raha sisse tampid. Kui oleks plaanis mingit ülimat 600cc mootorit teha siis toorikuks vale mootor kuna osadel mootoritel olema tehasest kolvijahutus ja igasuguseid muid lisavidinaid millest on turbotamisel abi!
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Kui sa isetegija oled ka standalone kohapealt siis sa saaks selle komplekti V2.2 plaadiga käima nii 5k küll ma arvan, kui kasutada autode kasutatud pihusteid jne.

A ja gaz 51 on 75 hj, niiet siis saab parem?
Vasta