Saab 9000 Aero 165kw 1995; Aeroman
Saab 9000 Aero 165kw 1995; Aeroman
Aastal 2001 suvel sai soetadud isend.Toona ainus ja esimene AERO puhasttõugu versioon.Olen teda ka "natuke" kõpitsenud.
5 aasta modifikatsioonide nimekiri on siin:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp) EsimeneGT30R Eestis(Audiophile,no offence)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Custom made alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverat Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy KarlssonTrollspeed racing)
Chptrim by Frank StrömqvistSQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION
Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee
Natuke pilte:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER
Täiendavat inffi saabneti kodukalt kah:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5609
5 aasta modifikatsioonide nimekiri on siin:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp) EsimeneGT30R Eestis(Audiophile,no offence)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Custom made alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverat Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy KarlssonTrollspeed racing)
Chptrim by Frank StrömqvistSQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION
Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee
Natuke pilte:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER
Täiendavat inffi saabneti kodukalt kah:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5609
Viimati muutis aeroman, 13.08.2007 19:19, muudetud 4 korda kokku.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
et millal nagu jõunumbrid rahuldavad on? neveruhti kirjutas:Üli-üli kõva autoKus maal siis mootori jõust piisab?


540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Tore, et ka lõpuks siia foorumisse jõudsid.
Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.
Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.
Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.
Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sisselase on stock veel.Jama selles,et tal on TCS ja sellest loobumise skeem on hetkel väljatöötamisel.Throttlebody on eletrooniline,süsteem on seotud ABS anduritega.Kõige lihtsam oleks osta auto ilma ETS-ita ja siis ümber vahetadaTaavi kirjutas:Nimekiri on muljetavaldav. Sisselase on stock? Mis asjandusega kütusesüsteemi juhid, TRIONIC 5? Kas on sisemine wastegate? Dynos oled käinud?

Juhib TRIONIC 5.Praeguseni pole veel jalgu jäänud.
Wastegate on integreeritud(actuaator

Dynos käidud seoses seadistamisega 2005.Tulemus(mitteprinditav)420hp 500nm @2,3bar(stock nukad).Viimane visiit rotsade juurde 1.06.2007.Nukad peal(268/9,6) ja lekkiva kaanetihendiga tulemus 540hp 628mn
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/R ... 5098797026
Viimati muutis aeroman, 30.08.2007 11:44, muudetud 2 korda kokku.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Terekest teilegi!LSD ongi järjekorras järgmine peale kaane rõngastihendeid,Paintshop-pi(lakialune Imola Red),roostet on siginenud,Mihkel kirjutas:Tore, et ka lõpuks siia foorumisse jõudsid.
Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.
Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
LSD oleks väga abiks küll!Kõigepealt ikka kast ribadeks,siis hakkab temaga tõsisemalt tegelema.Täiesti stock teinewa666ou kirjutas:Vau, mis kiire rootslane![]()
Ja väga muljetavaldav tuuningulist.
Stripil tahaks kindlasti näha. Kuna see pidamine ilma LSDta saabub?
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)