Saab 9000 Aero 165kw 1995; Aeroman

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Saab 9000 Aero 165kw 1995; Aeroman

Postitus Postitas aeroman »

Aastal 2001 suvel sai soetadud isend.Toona ainus ja esimene AERO puhasttõugu versioon.Olen teda ka "natuke" kõpitsenud.

5 aasta modifikatsioonide nimekiri on siin:


Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp) EsimeneGT30R Eestis(Audiophile,no offence)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Custom made alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverat Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy KarlssonTrollspeed racing)
Chptrim by Frank StrömqvistSQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION

Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee

Natuke pilte:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER


Täiendavat inffi saabneti kodukalt kah:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5609
Viimati muutis aeroman, 13.08.2007 19:19, muudetud 4 korda kokku.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

(Y)
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Üli-üli kõva auto ;) Kus maal siis mootori jõust piisab?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

ilus töö!

mingeid tulemusi kas oled saavutanud? miil, km, 1/4 miil ?
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

temp kirjutas:ilus töö!

mingeid tulemusi kas oled saavutanud? miil, km, 1/4 miil ?
Pole mahti olnud eriti :oops: SAABNET-i KiltsiMiilil sai korraks 4. peenestatud,enne kui plokikaane tihend taas pettis,tulemus 226kmh
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

uhti kirjutas:Üli-üli kõva auto ;) Kus maal siis mootori jõust piisab?
et millal nagu jõunumbrid rahuldavad on? never 8) Sõita eriti ei saa,see-eest ehitamiserõõmu jagub.Pereautot polegi nii kerge jätkusuutlikuks "supercar"-iks ümber ehitada :-D
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Nimekiri on muljetavaldav. Sisselase on stock? Mis asjandusega kütusesüsteemi juhid, TRIONIC 5? Kas on sisemine wastegate? Dynos oled käinud?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tore, et ka lõpuks siia foorumisse jõudsid.

Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.

Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Taavi kirjutas:Nimekiri on muljetavaldav. Sisselase on stock? Mis asjandusega kütusesüsteemi juhid, TRIONIC 5? Kas on sisemine wastegate? Dynos oled käinud?
Sisselase on stock veel.Jama selles,et tal on TCS ja sellest loobumise skeem on hetkel väljatöötamisel.Throttlebody on eletrooniline,süsteem on seotud ABS anduritega.Kõige lihtsam oleks osta auto ilma ETS-ita ja siis ümber vahetada :evil:
Juhib TRIONIC 5.Praeguseni pole veel jalgu jäänud.
Wastegate on integreeritud(actuaator ;)
Dynos käidud seoses seadistamisega 2005.Tulemus(mitteprinditav)420hp 500nm @2,3bar(stock nukad).Viimane visiit rotsade juurde 1.06.2007.Nukad peal(268/9,6) ja lekkiva kaanetihendiga tulemus 540hp 628mn
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/R ... 5098797026
Viimati muutis aeroman, 30.08.2007 11:44, muudetud 2 korda kokku.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Mihkel kirjutas:Tore, et ka lõpuks siia foorumisse jõudsid.

Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.

Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.
Terekest teilegi!LSD ongi järjekorras järgmine peale kaane rõngastihendeid,Paintshop-pi(lakialune Imola Red),roostet on siginenud,
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Vau, mis kiire rootslane :shock:

Ja väga muljetavaldav tuuningulist.
Stripil tahaks kindlasti näha. Kuna see pidamine ilma LSDta saabub?
Volvopower @400+
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Nüüd tuleb see auto veel tagaveoliseks ehitada :) :) :!:
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Robo kirjutas:Nüüd tuleb see auto veel tagaveoliseks ehitada :) :) :!:
Mitte niipea ;)
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

wa666ou kirjutas:Vau, mis kiire rootslane :shock:

Ja väga muljetavaldav tuuningulist.
Stripil tahaks kindlasti näha. Kuna see pidamine ilma LSDta saabub?
LSD oleks väga abiks küll!Kõigepealt ikka kast ribadeks,siis hakkab temaga tõsisemalt tegelema.Täiesti stock teine
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

se on tõesti tegija SAAB.juba välimus on hea.madal 8)

hea näha,et kellegil ikka kannatust ka on,et ni pikalt ühte autot ehitada.enamusel käib se ikka ostan-müün ja kahetsen :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta