K: kütuserõhk
K: kütuserõhk
nissan 200sx s13- walbro pump on peal ,kui palju peab olema kütuserõhk tühikäigul?
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Nii pajatab service manual:
FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.
Veel..5.0 bari peaks olema enamvähem maksimum, mida süsteem kannatab. Üldiselt WB külge ja saab kohe teada, mis surve konkreetsel masinal olema peaks.
SXOC foorumites võib silmata, et 2.5 bar-i on standard s13-l bensiini surve juhul kui vaakum voolik on lahti ühendatud, 2.0 bari kui voolik külge ühendatud.Pressure regulator maintains the fuel pressure at 2.501 bar. Since the injected fuel amount depends on injection pulse duration, it is necessary to maintain the pressure at the above value.
FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.
Veel..5.0 bari peaks olema enamvähem maksimum, mida süsteem kannatab. Üldiselt WB külge ja saab kohe teada, mis surve konkreetsel masinal olema peaks.
Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?singervinger kirjutas:FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kõik originaal regulaatorid peaks olema 1:1-ele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.
Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Sa kas oled minu küsimusest valesti aru saanud või mistkit... minu küsimus ei olnud üldse sellest vallast.Fos kirjutas:See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)
Küsimus oli: kui mul on 3,2BAR regulaator (loomulik on see, et kui regulaator on 3,2BARi siis on ta seda ilma vaakumita) kas 1 BARise boosti ajal on ta 4,2BARi? või originaal regulaator ei muuda suhet 1:1le vaid on nt ainult 4BARi?
Vat sellest ma nüüd küll miskit moodi aru ei saa???Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.
Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Nu see peaks siililegi selge ju olema... ning originaal regulaatorite rõhud on antud siiski regulaatorile endale. ehk ühesõnaga ilma vaakumita.Fos kirjutas:No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.
Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
MINU KÜSIMUS: Kas originaal regulaator tõstab bensiini rõhku suhtes 1:1le???
Minu masina regulaator on 3,2BARI, tühikäigul mõõtes peaks ta olema sinna 2,4BAR kanti... kuid kas 1BAR rõhu all onta 4,2BARI või mitte??? see on küsimus raffale.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Siis juba selgemFos kirjutas:Sry, ma mõtlesin, et sa said juba vastuse oma küsimusele.
Jah originaal on 1:1, Jah 1 bari all peaks olema 4,2bari.

Aga kas on üldse regulaatoreid mis ei tõsta rõhku 1:1le? lihtsalt sportlik huvi.. et kas mõnel masinal on ka sellised peal?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.