K: kütuserõhk

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
rando1
Postitusi: 52
Liitunud: 22.12.2006 1:00
Asukoht: võru

K: kütuserõhk

Postitus Postitas rando1 »

nissan 200sx s13- walbro pump on peal ,kui palju peab olema kütuserõhk tühikäigul?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

sama siin :!:

tühikäigul ja boosti all?ja kui FPR peal,kas tuleb jätta enamvähem samaks,või kui palju tõsta? sorry,suht segane se teema minujaoks.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Nii pajatab service manual:
Pressure regulator maintains the fuel pressure at 2.501 bar. Since the injected fuel amount depends on injection pulse duration, it is necessary to maintain the pressure at the above value.
SXOC foorumites võib silmata, et 2.5 bar-i on standard s13-l bensiini surve juhul kui vaakum voolik on lahti ühendatud, 2.0 bari kui voolik külge ühendatud.

FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.

Veel..5.0 bari peaks olema enamvähem maksimum, mida süsteem kannatab. Üldiselt WB külge ja saab kohe teada, mis surve konkreetsel masinal olema peaks.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

singervinger kirjutas:FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.
Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kõik originaal regulaatorid peaks olema 1:1-ele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?

Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.

Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Fos kirjutas:
ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?

Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)
Sa kas oled minu küsimusest valesti aru saanud või mistkit... minu küsimus ei olnud üldse sellest vallast.
Küsimus oli: kui mul on 3,2BAR regulaator (loomulik on see, et kui regulaator on 3,2BARi siis on ta seda ilma vaakumita) kas 1 BARise boosti ajal on ta 4,2BARi? või originaal regulaator ei muuda suhet 1:1le vaid on nt ainult 4BARi?
Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.
Vat sellest ma nüüd küll miskit moodi aru ei saa???
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.

Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Fos kirjutas:No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.

Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
Nu see peaks siililegi selge ju olema... ning originaal regulaatorite rõhud on antud siiski regulaatorile endale. ehk ühesõnaga ilma vaakumita.
MINU KÜSIMUS: Kas originaal regulaator tõstab bensiini rõhku suhtes 1:1le???
Minu masina regulaator on 3,2BARI, tühikäigul mõõtes peaks ta olema sinna 2,4BAR kanti... kuid kas 1BAR rõhu all onta 4,2BARI või mitte??? see on küsimus raffale.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Sry, ma mõtlesin, et sa said juba vastuse oma küsimusele.

Jah originaal on 1:1, Jah 1 bari all peaks olema 4,2bari.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Fos kirjutas:Sry, ma mõtlesin, et sa said juba vastuse oma küsimusele.

Jah originaal on 1:1, Jah 1 bari all peaks olema 4,2bari.
Siis juba selgem :)
Aga kas on üldse regulaatoreid mis ei tõsta rõhku 1:1le? lihtsalt sportlik huvi.. et kas mõnel masinal on ka sellised peal?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta