200sx vs. 240sx

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Greatmaster
Postitusi: 30
Liitunud: 02.03.2006 21:10
Asukoht: Võru

200sx vs. 240sx

Postitus Postitas Greatmaster »

Tahaks siis teada , et mis vahe on Nissan 200sx s13 ja 240sx´il. Ma mõtlen just kereosa ja veermiku. Seda ma tean et üks on 1,8 turbo 124kw ja teine 114kw vabalthingav.
Ja kuidas mootor 240sx´il vastu peab. Tsiteerides "200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" siis kas 240sx on mootor vastupidavam sest ise ei ole näinud küll ühtegi 200sx´i millel ei oleks saaled vahetatud või vaja vahetada. Siis tahaks veel teada kuidas 240 turbotamisele vastu peab, kas jookseb kohe laiali või saab natuke ikka sõita ka?

Edit: Kuidas varuosade kättesaadavus on?
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Google ka abiks kui 240 turbotada tahad. 2.4 on Nissani kastiauto mootor, uimane ja suht madalapöördeline. Piiraja madalal ja kergelt pöördesse ei viska nagu CA või SR.

"200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" - seda ära väga tõsiselt võta, kõik S13-d on erinevad, kõik oleneb eelmistest omanikest. Kui sahaks lastud turboauto otsa satud siis pead nii või naa mootorit remontima hakkama, olenemata margist. Parem osta odavalt kotti lastud mootoriga S13 ja telli jaapanist korralik CA sinna vahele. Vaheta tihiti kvaliteetset õli ja auto sõidab nagu unistus.
rustang
Postitusi: 20
Liitunud: 01.03.2007 9:14

Postitus Postitas rustang »

Taavi kirjutas:Google ka abiks kui 240 turbotada tahad. 2.4 on Nissani kastiauto mootor, uimane ja suht madalapöördeline.
Kahe nukaga variant KA24DE, mis s14 peal käib pöördesse nagu iga teine japsi 2.4 vabalthingav, pole häda midagi. Vastupidavuse kohta ei tea, alles pool aastat sõitnud aga emissioonid ülevaatusel olid küll 10x alla normi, mis on 12a vanuse auto kohta tubli mu meelest.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Taavi kirjutas: Parem osta odavalt kotti lastud mootoriga S13 ja telli jaapanist korralik CA sinna vahele
miks mitte terve front clip osta koos SR-iga
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

olen omanud kahte 240sx-i, üks oli manuaal ja teine automaat. Igati asjalik auto, suhteliselt vastupidav ning väga hea madalaotsa väändega. Sama mootorit kasutatakse jah ka nissani maasturitel. Veermik on mäletamismööda sama mis kõigil s13 kerega autodel.

Turbotamise kohta ei ole uurinud ega tea ka sellekohta rääkida, kuid ma arvan et kui soovid turbokat, siis oleks odavam, lihtsam ja ka parem endale ca18det mootor osta, sellele saab ka juppe kergemalt, pean silmas just aftermarket juppe jne.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

:-D
vaatan,et mu allkiri on kedagi ära hirmutanud :)
tegelikult asi ehk vbl ni hull polegi.ise ostsin odavaima hetkel müüa oleva 200sx-i plaaniga teha sellest uuesti auto.tee on küll suht künklik,aga pole kahetsenud veel kordagi,et selle "jalgealla" võtsin :) minu autol pole siiani saaledega probleeme olnud,küll aga muude ebanormaalsete asjadega,millega "normaalne" auto-omanik kokku ei puutu tavaliselt.
et siis kui tahad 100% hobiautot(mille laialilendamisel muud asjad ajamata ei jää) siis alla 100k maksvate autode seas peaks suht konkurentsivõimeline olema
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Iff00
Postitusi: 26
Liitunud: 10.08.2007 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Iff00 »

emm..on kellegil kogemusi ca18det tellimisega jaapanist:) ma ostsinodavalt sahaks lastud:) et kui saax mingi orienteeruva hinna mis see mootor kokku läheks maksma saab võrrelda kas odavam uus sisu osta või mootor tellida:) igasugune abi on teretulnud:) (ps)
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Iff00 kirjutas:emm..on kellegil kogemusi ca18det tellimisega jaapanist:) ma ostsinodavalt sahaks lastud:) et kui saax mingi orienteeruva hinna mis see mootor kokku läheks maksma saab võrrelda kas odavam uus sisu osta või mootor tellida:) igasugune abi on teretulnud:) (ps)
Räägi kasutajaga Parm. usun et ta oskab sind aidata!
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

240SX-e on turbotatud küll ja küll, plussiks 1.8 ees on parem moment madalamtel pööretel. 350-400 mootori hj on täiesti tavapärane tulemus, kui õigeid võtteid kasutada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

Raceboy kirjutas:240SX-e on turbotatud küll ja küll, plussiks 1.8 ees on parem moment madalamtel pööretel. 350-400 mootori hj on täiesti tavapärane tulemus, kui õigeid võtteid kasutada.
Mis "õigete võtete" all silmas peetakse?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Näiteks alates sobiva suurusega turbost ja vahejahutist lõpetades mootorijuhtimisega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

võin müüa ühe ca18det mootori sulle mis on juba täiesti valmis ehitatud performance sisuga.....proovida saaks kaa s13 peal kui ilm läheks natuke kuivemaks muidu läheb ohtlikuks..... ;)
sky is the limit
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

endal olemas mõlemad! aga uurin ja kalkuleerin ja mõtlen kummaga "kvaliteet aega" hakkan veetma. Osta on alati lihtsam kui ise teha :-D aga ise on ikka etem!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui su 240SX-i mootor on 16v kaanega, soovitaks igal juhul seda, kuna mõlema puhul on tõsisema projekti puhul vaja osta kepsud-kolvid ja tulemus on 30% suurema töömahuga mootori puhul sõidetavuse osas oluliselt parem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta