200sx vs. 240sx
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 02.03.2006 21:10
- Asukoht: Võru
200sx vs. 240sx
Tahaks siis teada , et mis vahe on Nissan 200sx s13 ja 240sx´il. Ma mõtlen just kereosa ja veermiku. Seda ma tean et üks on 1,8 turbo 124kw ja teine 114kw vabalthingav.
Ja kuidas mootor 240sx´il vastu peab. Tsiteerides "200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" siis kas 240sx on mootor vastupidavam sest ise ei ole näinud küll ühtegi 200sx´i millel ei oleks saaled vahetatud või vaja vahetada. Siis tahaks veel teada kuidas 240 turbotamisele vastu peab, kas jookseb kohe laiali või saab natuke ikka sõita ka?
Edit: Kuidas varuosade kättesaadavus on?
Ja kuidas mootor 240sx´il vastu peab. Tsiteerides "200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" siis kas 240sx on mootor vastupidavam sest ise ei ole näinud küll ühtegi 200sx´i millel ei oleks saaled vahetatud või vaja vahetada. Siis tahaks veel teada kuidas 240 turbotamisele vastu peab, kas jookseb kohe laiali või saab natuke ikka sõita ka?
Edit: Kuidas varuosade kättesaadavus on?
Google ka abiks kui 240 turbotada tahad. 2.4 on Nissani kastiauto mootor, uimane ja suht madalapöördeline. Piiraja madalal ja kergelt pöördesse ei viska nagu CA või SR.
"200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" - seda ära väga tõsiselt võta, kõik S13-d on erinevad, kõik oleneb eelmistest omanikest. Kui sahaks lastud turboauto otsa satud siis pead nii või naa mootorit remontima hakkama, olenemata margist. Parem osta odavalt kotti lastud mootoriga S13 ja telli jaapanist korralik CA sinna vahele. Vaheta tihiti kvaliteetset õli ja auto sõidab nagu unistus.
"200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" - seda ära väga tõsiselt võta, kõik S13-d on erinevad, kõik oleneb eelmistest omanikest. Kui sahaks lastud turboauto otsa satud siis pead nii või naa mootorit remontima hakkama, olenemata margist. Parem osta odavalt kotti lastud mootoriga S13 ja telli jaapanist korralik CA sinna vahele. Vaheta tihiti kvaliteetset õli ja auto sõidab nagu unistus.
Kahe nukaga variant KA24DE, mis s14 peal käib pöördesse nagu iga teine japsi 2.4 vabalthingav, pole häda midagi. Vastupidavuse kohta ei tea, alles pool aastat sõitnud aga emissioonid ülevaatusel olid küll 10x alla normi, mis on 12a vanuse auto kohta tubli mu meelest.Taavi kirjutas:Google ka abiks kui 240 turbotada tahad. 2.4 on Nissani kastiauto mootor, uimane ja suht madalapöördeline.
olen omanud kahte 240sx-i, üks oli manuaal ja teine automaat. Igati asjalik auto, suhteliselt vastupidav ning väga hea madalaotsa väändega. Sama mootorit kasutatakse jah ka nissani maasturitel. Veermik on mäletamismööda sama mis kõigil s13 kerega autodel.
Turbotamise kohta ei ole uurinud ega tea ka sellekohta rääkida, kuid ma arvan et kui soovid turbokat, siis oleks odavam, lihtsam ja ka parem endale ca18det mootor osta, sellele saab ka juppe kergemalt, pean silmas just aftermarket juppe jne.
Turbotamise kohta ei ole uurinud ega tea ka sellekohta rääkida, kuid ma arvan et kui soovid turbokat, siis oleks odavam, lihtsam ja ka parem endale ca18det mootor osta, sellele saab ka juppe kergemalt, pean silmas just aftermarket juppe jne.

vaatan,et mu allkiri on kedagi ära hirmutanud

tegelikult asi ehk vbl ni hull polegi.ise ostsin odavaima hetkel müüa oleva 200sx-i plaaniga teha sellest uuesti auto.tee on küll suht künklik,aga pole kahetsenud veel kordagi,et selle "jalgealla" võtsin

et siis kui tahad 100% hobiautot(mille laialilendamisel muud asjad ajamata ei jää) siis alla 100k maksvate autode seas peaks suht konkurentsivõimeline olema
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Räägi kasutajaga Parm. usun et ta oskab sind aidata!Iff00 kirjutas:emm..on kellegil kogemusi ca18det tellimisega jaapanist:) ma ostsinodavalt sahaks lastud:) et kui saax mingi orienteeruva hinna mis see mootor kokku läheks maksma saab võrrelda kas odavam uus sisu osta või mootor tellida:) igasugune abi on teretulnud:) (ps)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
240SX-e on turbotatud küll ja küll, plussiks 1.8 ees on parem moment madalamtel pööretel. 350-400 mootori hj on täiesti tavapärane tulemus, kui õigeid võtteid kasutada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Näiteks alates sobiva suurusega turbost ja vahejahutist lõpetades mootorijuhtimisega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn
Kui su 240SX-i mootor on 16v kaanega, soovitaks igal juhul seda, kuna mõlema puhul on tõsisema projekti puhul vaja osta kepsud-kolvid ja tulemus on 30% suurema töömahuga mootori puhul sõidetavuse osas oluliselt parem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;