aga täna siis paigaldasin need käkerdised külge(mingid roostevabast ehitatud ja sama hullult keevitatud nagu mina seda teen)
ja sain proovida... kuigi heitgaase tuli isegi kollektori ühe otsa vahelt välja ei tähendanud see turbo pöördesse minekul hullu midagi...
siis sai õli ära vahetatud, et oleks parem määre ja lisasin õlile xado õlilisandit mida kõvasti kiidetakse ning jäin lootma, et äkki nüüd on võimalik ka sõita.. nääh kahjuks eriti mitte
ei jooksnud mootor kinni vaid rämedat suitsu hakkas tagant ajama mis mulle kohe üldse ei meeldi... ja sai siis proovitud ka õli survet vähendada turbosse kuid tundub, et asjatult, sest kardan, et lasin juba selle seibikese üle, mis seda õli peaks õlituse osas kinni hoidma kuna isegi 2 bar rõhuga õli tuli õrnalt pritsides turbiini mootorisse minevast osast välja
seega nüüd raha koguma ja uut tjurbsi otsima... hea oleks kui saaks "bolt on" ehk siis KKK K14 turbo koos väljalaske flantsi'ga kuna minu omal on keegi ull sellle sinna keevitanud
rõhku näitas kell minul 0,2 bar mis oli gi see mida alustuseks tahtsin ja kütusesurve ajasin 2,5 bar bealt 4 bar peale sai ka hästi kiirendada
kiirendasin siis koduküla vahel ja kurvist teise käiguga ja sirgetpidi küla ääre poole(arvake kes mind seal ootas radar käes

)
nüüdseks auto tehaseseades kuni uus turbo olemas ja saab hakkata uuesti peale laadima...
see on selle, et ma alates esmaspäevast pean selle pilliga tööle käima
muideks: kõigile teadmiseks see auto töötab originaal aju pealt, vahetatud on pihustid kuid samas surveaste silindris on 10,3:1 ja üksainus originaal plokikaane tihend ning originaal kolvid...
kuid nüüd kuna nigunii ootamiseks läheb siis ehk oskab keegi öelda kust ma saaksin madalsurve kolvid, kõvemad kepsud ja kas plokikaane tihendit on metallist sellele mootorile (F20Z1)
muidugi kõik minu keevitused on vaja ka vahepeal uued lasta teha ... igalt poolt sutsub läbi