Honda accord 2.0 96Kw -93 Aigo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Mihkel kirjutas: Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.
osta pritsmevastast aerosooli või pastat ka :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

mart154 kirjutas:
Mihkel kirjutas: Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.
osta pritsmevastast aerosooli või pastat ka :)
Aerosool täitsa olemas aga ei viitsi eriti kasutada seda.
Peaks vist hakkama tihedamalt kasutama.

Olulisim asi mudiugi keevitamise juure son see, et vool ja traadi kiirus oleks antud materjali jaoks sobiv.
Siis tuleb ka ilus õmblus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kryger
Postitusi: 4
Liitunud: 30.07.2005 20:19

Postitus Postitas Kryger »

väga huvitav teema! endal käivad juba pikka aega mõtted peas, et just sarnase mootoriga (f20a4 98kw) prelule puhur peale saada. Loodan, et oled nõus mulle nõu andma kui endal asjad korralikult tööle saad?
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

mootor on F20A1 mis erineb F20A4-st surveastme poolest mul nimelt madalam...

aga eks ma ikka võin nõu ja jõu ka edasi anda kui ise tänu siinsetele inimestele ja nende mõningasele abile lootes selle pilli käima saan :)
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema??? :oops:
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

oleneb turbost aga 1-1,5 peaks olema hea küll vastasel juhul hakkab ta sul kas sumpsi või sisselaskesse taguma seda õli...

tegelt kui sa tehnilist osa lugeda vitsid siis seal enamus nendest teemadest väga põhjalikult ära räägitud

näiteks nagu siin:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

asiu selles, et täna avastasin ka, et õli jooksebki nii väljalaskesse kuyi sisselaske torusse...


krt kuidas ma selle surve maha saan nüüd???
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

sellest on ka siin räägitud, mõtle nii, et sa ei ole esimene kes on selle foorumi toega turbot peale pannud, seega enamik põhilisi probleeme on ära lahendatud. kasuta otsingut - niisama lugemine tuleb ka kasuks.

peab õli peale voolule mingi takistuse ette panema, millel oleks läbi laske ava mingi 1-1.5mm diameetriga.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Aigo kirjutas:oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema??? :oops:
Mille järgi ütled et se on 6 bari? kas panid väljavõtte otsa kella ja lasid nö tupikusse? :roll: surve oleneb ikka sellest kuidas ta sealt turbost minema saab.....st äravoolu torust suures osas. Pakun et mida rohkem õli turbost läbi käib seda parem aga mida väiksema survega (teatud piirini) seda pikaealisem ehk. (Nii turbole, kui jääb ka muule õliringele rohkem survet)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

mõõdetud on umbes 30cm enne turbot ja läbivana...
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Selge, siis on seda ilmselgelt palju ja tuleb kuidagi piirata (kitsenduse näol)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga täna siis paigaldasin need käkerdised külge(mingid roostevabast ehitatud ja sama hullult keevitatud nagu mina seda teen)

ja sain proovida... kuigi heitgaase tuli isegi kollektori ühe otsa vahelt välja ei tähendanud see turbo pöördesse minekul hullu midagi...

siis sai õli ära vahetatud, et oleks parem määre ja lisasin õlile xado õlilisandit mida kõvasti kiidetakse ning jäin lootma, et äkki nüüd on võimalik ka sõita.. nääh kahjuks eriti mitte

ei jooksnud mootor kinni vaid rämedat suitsu hakkas tagant ajama mis mulle kohe üldse ei meeldi... ja sai siis proovitud ka õli survet vähendada turbosse kuid tundub, et asjatult, sest kardan, et lasin juba selle seibikese üle, mis seda õli peaks õlituse osas kinni hoidma kuna isegi 2 bar rõhuga õli tuli õrnalt pritsides turbiini mootorisse minevast osast välja

seega nüüd raha koguma ja uut tjurbsi otsima... hea oleks kui saaks "bolt on" ehk siis KKK K14 turbo koos väljalaske flantsi'ga kuna minu omal on keegi ull sellle sinna keevitanud


rõhku näitas kell minul 0,2 bar mis oli gi see mida alustuseks tahtsin ja kütusesurve ajasin 2,5 bar bealt 4 bar peale sai ka hästi kiirendada

kiirendasin siis koduküla vahel ja kurvist teise käiguga ja sirgetpidi küla ääre poole(arvake kes mind seal ootas radar käes :? )




nüüdseks auto tehaseseades kuni uus turbo olemas ja saab hakkata uuesti peale laadima...
see on selle, et ma alates esmaspäevast pean selle pilliga tööle käima


muideks: kõigile teadmiseks see auto töötab originaal aju pealt, vahetatud on pihustid kuid samas surveaste silindris on 10,3:1 ja üksainus originaal plokikaane tihend ning originaal kolvid...


kuid nüüd kuna nigunii ootamiseks läheb siis ehk oskab keegi öelda kust ma saaksin madalsurve kolvid, kõvemad kepsud ja kas plokikaane tihendit on metallist sellele mootorile (F20Z1)

muidugi kõik minu keevitused on vaja ka vahepeal uued lasta teha ... igalt poolt sutsub läbi
Vasta