osta pritsmevastast aerosooli või pastat kaMihkel kirjutas: Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.
Honda accord 2.0 96Kw -93 Aigo
Aerosool täitsa olemas aga ei viitsi eriti kasutada seda.mart154 kirjutas:osta pritsmevastast aerosooli või pastat kaMihkel kirjutas: Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.
Peaks vist hakkama tihedamalt kasutama.
Olulisim asi mudiugi keevitamise juure son see, et vool ja traadi kiirus oleks antud materjali jaoks sobiv.
Siis tuleb ka ilus õmblus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
oleneb turbost aga 1-1,5 peaks olema hea küll vastasel juhul hakkab ta sul kas sumpsi või sisselaskesse taguma seda õli...
tegelt kui sa tehnilist osa lugeda vitsid siis seal enamus nendest teemadest väga põhjalikult ära räägitud
näiteks nagu siin:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
tegelt kui sa tehnilist osa lugeda vitsid siis seal enamus nendest teemadest väga põhjalikult ära räägitud
näiteks nagu siin:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
sellest on ka siin räägitud, mõtle nii, et sa ei ole esimene kes on selle foorumi toega turbot peale pannud, seega enamik põhilisi probleeme on ära lahendatud. kasuta otsingut - niisama lugemine tuleb ka kasuks.
peab õli peale voolule mingi takistuse ette panema, millel oleks läbi laske ava mingi 1-1.5mm diameetriga.
peab õli peale voolule mingi takistuse ette panema, millel oleks läbi laske ava mingi 1-1.5mm diameetriga.
Mille järgi ütled et se on 6 bari? kas panid väljavõtte otsa kella ja lasid nö tupikusse?Aigo kirjutas:oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema???
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
aga täna siis paigaldasin need käkerdised külge(mingid roostevabast ehitatud ja sama hullult keevitatud nagu mina seda teen)
ja sain proovida... kuigi heitgaase tuli isegi kollektori ühe otsa vahelt välja ei tähendanud see turbo pöördesse minekul hullu midagi...
siis sai õli ära vahetatud, et oleks parem määre ja lisasin õlile xado õlilisandit mida kõvasti kiidetakse ning jäin lootma, et äkki nüüd on võimalik ka sõita.. nääh kahjuks eriti mitte
ei jooksnud mootor kinni vaid rämedat suitsu hakkas tagant ajama mis mulle kohe üldse ei meeldi... ja sai siis proovitud ka õli survet vähendada turbosse kuid tundub, et asjatult, sest kardan, et lasin juba selle seibikese üle, mis seda õli peaks õlituse osas kinni hoidma kuna isegi 2 bar rõhuga õli tuli õrnalt pritsides turbiini mootorisse minevast osast välja
seega nüüd raha koguma ja uut tjurbsi otsima... hea oleks kui saaks "bolt on" ehk siis KKK K14 turbo koos väljalaske flantsi'ga kuna minu omal on keegi ull sellle sinna keevitanud
rõhku näitas kell minul 0,2 bar mis oli gi see mida alustuseks tahtsin ja kütusesurve ajasin 2,5 bar bealt 4 bar peale sai ka hästi kiirendada
kiirendasin siis koduküla vahel ja kurvist teise käiguga ja sirgetpidi küla ääre poole(arvake kes mind seal ootas radar käes
)
nüüdseks auto tehaseseades kuni uus turbo olemas ja saab hakkata uuesti peale laadima...
see on selle, et ma alates esmaspäevast pean selle pilliga tööle käima
muideks: kõigile teadmiseks see auto töötab originaal aju pealt, vahetatud on pihustid kuid samas surveaste silindris on 10,3:1 ja üksainus originaal plokikaane tihend ning originaal kolvid...
kuid nüüd kuna nigunii ootamiseks läheb siis ehk oskab keegi öelda kust ma saaksin madalsurve kolvid, kõvemad kepsud ja kas plokikaane tihendit on metallist sellele mootorile (F20Z1)
muidugi kõik minu keevitused on vaja ka vahepeal uued lasta teha ... igalt poolt sutsub läbi
ja sain proovida... kuigi heitgaase tuli isegi kollektori ühe otsa vahelt välja ei tähendanud see turbo pöördesse minekul hullu midagi...
siis sai õli ära vahetatud, et oleks parem määre ja lisasin õlile xado õlilisandit mida kõvasti kiidetakse ning jäin lootma, et äkki nüüd on võimalik ka sõita.. nääh kahjuks eriti mitte
ei jooksnud mootor kinni vaid rämedat suitsu hakkas tagant ajama mis mulle kohe üldse ei meeldi... ja sai siis proovitud ka õli survet vähendada turbosse kuid tundub, et asjatult, sest kardan, et lasin juba selle seibikese üle, mis seda õli peaks õlituse osas kinni hoidma kuna isegi 2 bar rõhuga õli tuli õrnalt pritsides turbiini mootorisse minevast osast välja
seega nüüd raha koguma ja uut tjurbsi otsima... hea oleks kui saaks "bolt on" ehk siis KKK K14 turbo koos väljalaske flantsi'ga kuna minu omal on keegi ull sellle sinna keevitanud
rõhku näitas kell minul 0,2 bar mis oli gi see mida alustuseks tahtsin ja kütusesurve ajasin 2,5 bar bealt 4 bar peale sai ka hästi kiirendada
kiirendasin siis koduküla vahel ja kurvist teise käiguga ja sirgetpidi küla ääre poole(arvake kes mind seal ootas radar käes
nüüdseks auto tehaseseades kuni uus turbo olemas ja saab hakkata uuesti peale laadima...
see on selle, et ma alates esmaspäevast pean selle pilliga tööle käima
muideks: kõigile teadmiseks see auto töötab originaal aju pealt, vahetatud on pihustid kuid samas surveaste silindris on 10,3:1 ja üksainus originaal plokikaane tihend ning originaal kolvid...
kuid nüüd kuna nigunii ootamiseks läheb siis ehk oskab keegi öelda kust ma saaksin madalsurve kolvid, kõvemad kepsud ja kas plokikaane tihendit on metallist sellele mootorile (F20Z1)
muidugi kõik minu keevitused on vaja ka vahepeal uued lasta teha ... igalt poolt sutsub läbi