Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

vaakumist välja puhub alles 3500rpm ? millal ta siis max boosti saavutab !?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

sry max boost tuleb ca 3500 aga vaakumist välja 2900 rmp

Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Oleneb, millised 993 omad. ka 951-le pandi M030 Sport Option pidureid, need olid big Brakes. Paigaldasin sellised just mõni kuu tagasi sõbra '67 911 Carrera peale, sellel peale adapteeritud 968 silladetailid.

Muide, oleksin sinu vanadest suportitest ja ketastest kahh huvitatud :)

EDIT: Mul on üks paar M030 suuri esimesi pidurikettaid, peaaegu uued.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii

Täna lisandus siis veel tubo XS styel blow off valve (pasunaga) ja mõned cm silikoon voolikut ;). Haapsalus sai ka ära käidud. Ise eriti rahul ei ole, ei oska nagu veel sõita selle autoga.

Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii soomes käidud.
Täna sai siis toodud uued 720cc pihustid
Boschi Coilpack ja Ignition amplifier
Fuel managenent koos halli andurite, 3 bar map sensori, wire harness, mingit spetsi isolatsiooni materjali, uued temp ja intake temp sensor. Puudu veel boost kontrol solenoid "apexilt ja narrow band lamdaOeh meel on samas kurb ja samas ka rõõmus...

max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sa vist pead nüüd oma signatuuri muutma... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

pagan, mehed ehitavad siin välgukiirusel oma Porschesid, peab endal ka jalad kõhu alt välja võtma, ja töö ning õppimise peale vähem rõhku panema :lol:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

kõige kiirema 951-ni on veel pikk tee !
Turbo auto
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ints, oleneb millist sa mõtled :) Ise tean tänavasõidu autona kasutatavat 520 rwhp.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!
Turbo auto
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kerdi autul potentisaali veel küllaga 8)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!
Minu teada on kerdi autol porditud hübriid turbo, järeleaidatud TB, kanalid avardatud, chipid, õhuvõtt modifitseeritud, ja teine kaanetihend. Ehk siis metalli osa on seal omajagu moditud. Edasi käib loomamoodi, see on tõsi.

Mina lähtun veidi teisest ehitusfilosoofiast. Tahaksin kasutada kaasaaegsemat turbot ja elektroonikat. Eks tulemus ole näha, kui asi valmis. Niipalju veel et ei hakka mina midagi portima ega ringi tegema. Kaan jääb samaks, TB samaks. Vahetusse lähebki turbo, pihustid, engine management, cooler, pudi padi veel.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Siuke komplektike siis lähiajal lisandub:

Pilt
Viimati muutis xjan, 19.04.2005 15:22, muudetud 1 kord kokku.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

kus tatechi mõõta saab ( dynoda )!
Kas hinnaklass jään samaks mis nt. Hestecil !
Turbo auto
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

:shock: mõõta??? suvalise dyno peal võid mõõta suvalist masinat kui vaid veotelgi sobiv arv. Aju ei määra siin midagi

Hinnaklass sama või soodsam isegi, kuna sama raha eest saad rohkem funktsionaalsust kaasaegse elektroonika taustal.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Suletud