Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Oleneb, millised 993 omad. ka 951-le pandi M030 Sport Option pidureid, need olid big Brakes. Paigaldasin sellised just mõni kuu tagasi sõbra '67 911 Carrera peale, sellel peale adapteeritud 968 silladetailid.
Muide, oleksin sinu vanadest suportitest ja ketastest kahh huvitatud
EDIT: Mul on üks paar M030 suuri esimesi pidurikettaid, peaaegu uued.
Muide, oleksin sinu vanadest suportitest ja ketastest kahh huvitatud

EDIT: Mul on üks paar M030 suuri esimesi pidurikettaid, peaaegu uued.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii soomes käidud.
Täna sai siis toodud uued 720cc pihustid
Boschi Coilpack ja Ignition amplifier
Fuel managenent koos halli andurite, 3 bar map sensori, wire harness, mingit spetsi isolatsiooni materjali, uued temp ja intake temp sensor. Puudu veel boost kontrol solenoid "apexilt ja narrow band lamdaOeh meel on samas kurb ja samas ka rõõmus...
max
Täna sai siis toodud uued 720cc pihustid
Boschi Coilpack ja Ignition amplifier
Fuel managenent koos halli andurite, 3 bar map sensori, wire harness, mingit spetsi isolatsiooni materjali, uued temp ja intake temp sensor. Puudu veel boost kontrol solenoid "apexilt ja narrow band lamdaOeh meel on samas kurb ja samas ka rõõmus...
max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
pagan, mehed ehitavad siin välgukiirusel oma Porschesid, peab endal ka jalad kõhu alt välja võtma, ja töö ning õppimise peale vähem rõhku panema 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ints, oleneb millist sa mõtled
Ise tean tänavasõidu autona kasutatavat 520 rwhp.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kerdi autul potentisaali veel küllaga 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Minu teada on kerdi autol porditud hübriid turbo, järeleaidatud TB, kanalid avardatud, chipid, õhuvõtt modifitseeritud, ja teine kaanetihend. Ehk siis metalli osa on seal omajagu moditud. Edasi käib loomamoodi, see on tõsi.mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!
Mina lähtun veidi teisest ehitusfilosoofiast. Tahaksin kasutada kaasaaegsemat turbot ja elektroonikat. Eks tulemus ole näha, kui asi valmis. Niipalju veel et ei hakka mina midagi portima ega ringi tegema. Kaan jääb samaks, TB samaks. Vahetusse lähebki turbo, pihustid, engine management, cooler, pudi padi veel.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Siuke komplektike siis lähiajal lisandub:


Viimati muutis xjan, 19.04.2005 15:22, muudetud 1 kord kokku.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)

Hinnaklass sama või soodsam isegi, kuna sama raha eest saad rohkem funktsionaalsust kaasaegse elektroonika taustal.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)