rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

seda loomulikult...
kuid igapäevaseks südamerahuks kõlbab see NB ka.

a nuh, inimene lihtsalt küsis - ja mina vastasin :)
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

lisame siis lolle küsimusi juurde...

olen mingil määral kokku puutunud turboautodega ja nende ehitusega kuid on asju mis vajavad targemate abi

mina kui algaja siis küsiks, et kas wb(wideband) segukella jaoks peaks ka lamda vahetama wideband lamda vastu??? see lihtsalt eespool asetsevale soovitusele vastav küsimus


ja siis boost controller seletage see jubin lahti ma arvan, et ma tean kuid tahaks kindel olla

ning küsin siis veel juurde kollektori alalt, et kas on mõtekas kollektor millel mootorist tulev heitgaas läheb ühte mootoriga pikkupidi asetsevasse torusse ja mille lõpus asub siis turbs???

ning siis lõpuks mainime, et üritan nii järk järgult ehitada kuid samas autot kasutada ehitusjärkude vahepeal seega küsin kohe ära, et kas säästuprojektile kõlbab garreti T14 turbo?? (säästuprojekt siis niikaua kuni järgmise etappi osad saabuvad)

palun ärge näkku lööge

Ette tänades Aigo
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Soovitan lugeda läbi raamatu Maximum Boost ja eriti kollektorite osa.

Mis WB-d puudutab, siis lambda üksi ei anna sulle midagi, lambdaandurile on vaja kontrollerit, mis wb lambdat juhiks.
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas: Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.
VEMSi WB+EGT kell koos LSU4 WB sensoriga on u. 4000 kr.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

VEMS-i oma jah soodsam, enne olid Innovate ja teiste produktid mõtteis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
Dom
Postitusi: 1
Liitunud: 10.05.2007 16:34
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Dom »

Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
Kasuta otsingut, mees:)

vastus teisele küsimusele: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... imum+boost
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

esimese küsimudse põhjus vähekene pildiltki näha


Pilt


seal all ääres see augukene kus paistab, et oleks nagu midagi olnud
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

seal peaks olema polt millega peaks saama WG'd reguleerida.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

et siis põhimõtteliselt lihtsalt polt ja mutter keskel jah??...

aga tänud
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

polt kuuskant otsaga ja kontra mutriga.
Pole kahjuks pilti, aga mul on täpselt samasugune k14 olemas, millels antud polt alles.
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

quattromees kirjutas:
Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.
no ju siis mingi kolkari oma kuna selel plekikesel millel andmed peal on, on ühes nurgas audi ja kolkari märkgid
antsa911
Postitusi: 35
Liitunud: 18.06.2007 16:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antsa911 »

Mis asi on downpipe ja cat-back? :oops:
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

antsa911 kirjutas:Mis asi on downpipe ja cat-back? :oops:
cat-back on see osa väljalaske süsteemist, mis järgneb katalüsaatorile ja lõppeb väljalaske pütiga. Nimi reedab juba ära. a-la "kati-tagune"

downpipe on see toru, mis tuleb turbost välja ja läheb auto põhja alla. Siis on klambri koht, või kuidas kellelgi... nimetatakse ka leegitoruks vist.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta