olen mingil määral kokku puutunud turboautodega ja nende ehitusega kuid on asju mis vajavad targemate abi
mina kui algaja siis küsiks, et kas wb(wideband) segukella jaoks peaks ka lamda vahetama wideband lamda vastu??? see lihtsalt eespool asetsevale soovitusele vastav küsimus
ja siis boost controller seletage see jubin lahti ma arvan, et ma tean kuid tahaks kindel olla
ning küsin siis veel juurde kollektori alalt, et kas on mõtekas kollektor millel mootorist tulev heitgaas läheb ühte mootoriga pikkupidi asetsevasse torusse ja mille lõpus asub siis turbs???
ning siis lõpuks mainime, et üritan nii järk järgult ehitada kuid samas autot kasutada ehitusjärkude vahepeal seega küsin kohe ära, et kas säästuprojektile kõlbab garreti T14 turbo?? (säästuprojekt siis niikaua kuni järgmise etappi osad saabuvad)
Soovitan lugeda läbi raamatu Maximum Boost ja eriti kollektorite osa.
Mis WB-d puudutab, siis lambda üksi ei anna sulle midagi, lambdaandurile on vaja kontrollerit, mis wb lambdat juhiks.
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.
Mihkel kirjutas:
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.
VEMSi WB+EGT kell koos LSU4 WB sensoriga on u. 4000 kr.
täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Aigo kirjutas:täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???
ärge näkku lööge ma alles algaja
Ette tänades Aigo
EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???
K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.
no ju siis mingi kolkari oma kuna selel plekikesel millel andmed peal on, on ühes nurgas audi ja kolkari märkgid