Mure Kat`iga
Mure Kat`iga
Täna avastasin, et wastegate küljest on üks voolik lahti(katki) ja panin selle asemele uue vooliku. Enne, kui voolik lahti oli siis puhus ilusti 0.5 bar`i ja kütusekulu oli normaalne.
Nüüd aga kui uus voolik küljes on siis puhub 0.3-0.4 bar, kütusekulu on kohe tõusnud ja tagant hakkas õrnalt suitsu (bensu lõhnalist) tulema.
Kas see wastegate on omadega õhtal või on kuskil miskit muud viga?
Nüüd aga kui uus voolik küljes on siis puhub 0.3-0.4 bar, kütusekulu on kohe tõusnud ja tagant hakkas õrnalt suitsu (bensu lõhnalist) tulema.
Kas see wastegate on omadega õhtal või on kuskil miskit muud viga?
Viimati muutis Toomas, 24.07.2007 18:50, muudetud 1 kord kokku.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
Kui acutaatoril on voolik tagant ära, siis peab turbiin oma maksimumi välja panema ja rõhku ei kontrollita.
Kui ilma voolikuta ainult 0.5bar oli, siis on ilmselgelt kuskil midagi mäda.
Kui ilma voolikuta ainult 0.5bar oli, siis on ilmselgelt kuskil midagi mäda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oled äkki kuulnud/näinud ka midagi selle kohta et VAG integreeritud WG kinni jääks vms? minu 2.5TDI-l ka rõhku kontrollida võimatu, lajatab täiega selga pidevalt.mulk kirjutas:Kui ilma actuatori voolikuta oli 0.5 bari, terve voolikuga ca 0.3, siis pkuks, et viga peitub suht tihti VAG integreeritud WG´ga turbode probleemis, mõranend/põlenud, või lõdva juhtvardaga wg klapis.
Nüüd nädalavahetus sõidetud ja midagi muutunud pole.
Võtsin prooviks vooliku küljest uuesti ära. Midagi ei muutunud. kütusekulu jäi ikka suureks ja rõhku puhus alguses korralikult, pärast jäi u 0,4 peale pidama. Veakoodides on ikka jälle "fuel trim bank; system to lean"
Võtsin prooviks vooliku küljest uuesti ära. Midagi ei muutunud. kütusekulu jäi ikka suureks ja rõhku puhus alguses korralikult, pärast jäi u 0,4 peale pidama. Veakoodides on ikka jälle "fuel trim bank; system to lean"
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
Arvatavasti pole ikkagi wastegate kütusekulu suuruses süüdi. Tuli välja, et kat oli täiesti umbes. Täna sai kat vahelt ära võetud aga siit ka kohe järgmine küsimus, et kas 2 lambdaga autol võib kat`i lihtsalt ära võtta?
Enne oli üks enne ja teine pärast kat`i.
Enne oli üks enne ja teine pärast kat`i.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
Mul pole probleeme olnud, sõitnud ilma katita u 1 kuu.
Andurid jäid loomulikult alles.
Samuti, üks chipiga Volvo V40 T4 sai hiljuti 3" DP + lõpuni sirge toru ja pole probleemi.
Andurid jäid loomulikult alles.
Samuti, üks chipiga Volvo V40 T4 sai hiljuti 3" DP + lõpuni sirge toru ja pole probleemi.
Viimati muutis wa666ou, 24.07.2007 20:58, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Teoreetiliselt ei tohiks jah mõjuda, kuna esimene saab ikka oma osa kätte aga teine on ainult kontroll lambda.
Samas kuulsin, et ni ikka päris ei saa ja tuleks hoopis sport kat alla panna.
Ise tahaks aga hoopis kuni viimase pütini ainult toru panna.
Samas kuulsin, et ni ikka päris ei saa ja tuleks hoopis sport kat alla panna.
Ise tahaks aga hoopis kuni viimase pütini ainult toru panna.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
Tänud lingi eest.MB kirjutas:otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Nüüd aga küsimus, et kas selle "simulaatori" ühendan musta ja halli juhtme külge? Lambdast tulevad veel lisaks ka kaks valget juhet välja.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02.12.2007 17:56
- Asukoht: Lääne-Virumaa
vana teema, kuid Toomase küsimusele vastust poleToomas kirjutas:Tänud lingi eest.MB kirjutas:otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Nüüd aga küsimus, et kas selle "simulaatori" ühendan musta ja halli juhtme külge? Lambdast tulevad veel lisaks ka kaks valget juhet välja.

need 2 valget on lambda soojenduse omad, et see kiiremini töötemp saavutaks
